![]() |
Opvang voor asielzoekers.
Eerst kazernes, dan sporthallen, dan campings, nu kloosters en kerken.
En wat gaat het volgende zijn? Bij het volk in huis? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
1 - Ik woon zelfs graag alleen !! 2 - Ik heb al samengewoond , en heb er uitgeleerd !! 3 - Ik vertrouw niemand !! (Enige uitzondering , mijn moeder & mijn (wijlen) vader !!) 4 - zie mijn bijlage als mijn mening ivm opvang: (Enige uitzondering , mijn moeder & mijn (wijlen) vader !!) |
Ook in Duitsland zitten ze met de handen in het haar.
Wir schaffen das (nicht mehr) Citaat:
|
Ook in Duitsland zitten ze met de handen in het haar.
Wir schaffen das (nicht mehr) Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
|
[quote=Patrick M.;7886178]Eerst kazernes, dan sporthallen, dan campings, nu kloosters en kerken.
En wat gaat het volgende zijn? Citaat:
Dan slaan mijn stoppen wel echt door :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted: |
;-)
Citaat:
|
In de gemeente Lubbeek was er gisterenavond een infoavond over een tijdelijke opvang in een loods van 300 vluchtelingen.
Een van de aanwezigen stelde de vraag als meer dan 60% van die vluchtelingen 25...30...35 jaar ongetrouwde viriele gasten zijn of dit geen verhoogd risico meebrengt van allerlei verkrachtingen. Een terechte vraag maar beter zou de vraag geweest zijn in hoeverre het getal van die 60% die Fedasil ons voorschotelt klopt met de werkelijkheid en dat die gasten echt niet gehuwd zijn. |
Citaat:
Dat ze daar maar rommel en amok gaan maken, zijn ze tussen soortgenoten, die zullen toch wel begrip kunnen opbrengen voor die mohammedaanse fratsen. |
Gas is toch wel een zeer innovatief bedrijf.
http://m.hln.be/hln/m/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml Hip hop hoera voor de Belgische economie. De werkende mens mag het allemaal betalen , VOKA krijgt de lastenvermindering. |
Citaat:
Het zijn niet allemaal verkrachters. Natuurlijk niet, maar een is natuurlijk al een teveel. Het blijven jonge mannen die blijkbaar slecht tegen onbedekt haar kunnen, laat staan een diepe halsuitsnijding. |
Citaat:
Ik hoop de moskeeën. Het zijn, per slot van rekening, grotendeels hun geloofsgenoten. Paulus. |
Citaat:
|
|
En het volgend is potons huren in Nederland, die naar Gent brengen en dan op drijvende potons asielzoekers opvangen.
Gaan die niet zeeziek worden? EN nu ook in loodsen en wat is het volgende? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be