Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Black (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225353)

Guinevere 9 november 2015 21:46

Black

Wat? Hebben moslims dat gemaakt??? Die mannen zijn compleet ontspoord en moeten dringend astaghfar doen.

Wat een potje vetzakkerij en perversie, zeg. Ik wist wel dat het origineel door een niet-moslim moest zijn geschreven. Want ik weet nog een ding zeker: miss Black zou zich in realiteit tot de islam moeten bekeren voor ze bij mama Marwan binnen mag.

Gelukkig komen weldra The Revenant en Bajirao Mastani uit. Oef, toch nog goeie vooruitzichten die mijn dag maken!

AnarchoChristophe 9 november 2015 21:56

Heb jij nog andere persoonlijkheidstrekken of dingen waarmee je je identificeert behalve gewoon "moslim"? Jij bent nog meer ééndimensinaal dan een Twilight-personage.

Guinevere 9 november 2015 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7886583)
Heb jij nog andere persoonlijkheidstrekken of dingen waarmee je je identificeert behalve gewoon "moslim"? Jij bent nog meer ééndimensinaal dan een Twilight-personage.

OK, christo christen. :roll:

kiko 9 november 2015 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7886570)
Wat? Hebben moslims dat gemaakt??? Die mannen zijn compleet ontspoord en moeten dringend astaghfar doen.

Wat een potje vetzakkerij en perversie, zeg. Ik wist wel dat het origineel door een niet-moslim moest zijn geschreven. Want ik weet nog een ding zeker: miss Black zou zich in realiteit tot de islam moeten bekeren voor ze bij mama Marwan binnen mag.

Gelukkig komen weldra The Revenant en Bajirao Mastani uit. Oef, toch nog goeie vooruitzichten die mijn dag maken!

Ik krijg plotseling zin om die film eens rustig te bekijken.

AnarchoChristophe 9 november 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7886604)

Fout.

SDX 9 november 2015 22:12

Waar heeft ze 't eigenlijk over? :?

AnarchoChristophe 9 november 2015 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7886610)
Waar heeft ze 't eigenlijk over? :?

Moslimsmurf heeft het maar over één ding.

SDX 9 november 2015 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7886616)
Moslimsmurf heeft het maar over één ding.

Niets relevant of belangrijk dus.

Stormram 9 november 2015 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7886618)
Niets relevant of belangrijk dus.

Volgens mij heeft ze het over een of andere nieuwe film uit Hollyjood/Jewlywood, doorspekt van de nieuwste social engineering hype om de goyim (het vee = wij) mee te manipuleren en te laten degenereren.

Het schizofrene sektarische gebral van haar terzijde, zit ze wel in de goede richting en zal het iets in de trant van die sadomaso film zijn ... Dinges Grey ... en nu iets met black.

Denk ik ... Ik ga het alvast niet opzoeken en zal het mijden als de pest, want ik word depressief van zulke zaken.

AnarchoChristophe 9 november 2015 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7886638)
Volgens mij heeft ze het over een of andere nieuwe film uit Hollyjood/Jewlywood, doorspekt van de nieuwste social engineering hype om de goyim (het vee = wij) mee te manipuleren en te laten degenereren.

Het schizofrene sektarische gebral van haar terzijde, zit ze wel in de goede richting en zal het iets in de trant van die sadomaso film zijn ... Dinges Grey ... en nu iets met black.

Denk ik ... Ik ga het alvast niet opzoeken en zal het mijden als de pest, want ik word depressief van zulke zaken.

Nee.
http://www.imdb.com/title/tt4008758/

Stormram 9 november 2015 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7886642)

Ik zei het u al: de pot op met die rommel. Er is toch niks deftigs meer verschenen sinds Sint Juttemis. Es ist aus. Dus ik klik nergens op.

cookie monster 9 november 2015 23:11

Die film interesseert mij geen ruk !!
Wie die gemaakt heeft , interesseert me nog minder !!
Waar die over gaat , kan mij wa' schelen !!
Wie kijken wil , prima !!
Wie niet kijken wil , prima !!
Wie die film kostelijk vindt , prima !!
Wie die film kotselijk vindt , prima !!

kiko 9 november 2015 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7886638)

Je zit er kilometers naast.

Het is een Belgische film.

Peche 10 november 2015 06:02

Zwangerschapshormonen? :p
Proficiat Guinevere. Had je nog niet gefeliciteerd.

Charlie don't Surf 10 november 2015 08:03

Black , black .............. BLAAAAAAAAAAACK

fox 10 november 2015 08:15

Dat is die film die ze weren in bepaalde filmzalen uit vrees voor rellen. Als ik Guinevere haar reactie zie begin ik te begrijpen waarom. De Moslimcensuur begint al om zich heen te grijpen in onze contreien, zelfs al is de film in kwestie gemaakt door geloofsgenoten. Het frappante van de zaak is dat de Moslims zelfs al niet meer expliciet moeten vragen om dat te doen. Alleen de vrees voor wraakacties is al genoeg om Westerse bedrijven overstag te doen gaan.

Bobke 10 november 2015 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7886570)

Straf nietwaar ?
En zeggen dat het ook over moslims gaat.

Pandareus 10 november 2015 08:27

Bedankt voor de reclame, guinevere. Nu weet ik zeker dat ik moet gaan kijken. :-D

Guinevere 10 november 2015 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7886646)
Ik zei het u al: de pot op met die rommel. ....

2.

Negeer christoffel, hij is nl. gewoon op kruistocht en moet zich wat manifesteren hier.

Libro 10 november 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7886604)

Zoek misschien eerst op wat een anarchist is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be