![]() |
Black
Wat? Hebben moslims dat gemaakt??? Die mannen zijn compleet ontspoord en moeten dringend astaghfar doen.
Wat een potje vetzakkerij en perversie, zeg. Ik wist wel dat het origineel door een niet-moslim moest zijn geschreven. Want ik weet nog een ding zeker: miss Black zou zich in realiteit tot de islam moeten bekeren voor ze bij mama Marwan binnen mag. Gelukkig komen weldra The Revenant en Bajirao Mastani uit. Oef, toch nog goeie vooruitzichten die mijn dag maken! |
Heb jij nog andere persoonlijkheidstrekken of dingen waarmee je je identificeert behalve gewoon "moslim"? Jij bent nog meer ééndimensinaal dan een Twilight-personage.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar heeft ze 't eigenlijk over? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schizofrene sektarische gebral van haar terzijde, zit ze wel in de goede richting en zal het iets in de trant van die sadomaso film zijn ... Dinges Grey ... en nu iets met black. Denk ik ... Ik ga het alvast niet opzoeken en zal het mijden als de pest, want ik word depressief van zulke zaken. |
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt4008758/ |
Citaat:
|
Die film interesseert mij geen ruk !!
Wie die gemaakt heeft , interesseert me nog minder !! Waar die over gaat , kan mij wa' schelen !! Wie kijken wil , prima !! Wie niet kijken wil , prima !! Wie die film kostelijk vindt , prima !! Wie die film kotselijk vindt , prima !! |
Citaat:
Het is een Belgische film. |
Zwangerschapshormonen? :p
Proficiat Guinevere. Had je nog niet gefeliciteerd. |
|
Dat is die film die ze weren in bepaalde filmzalen uit vrees voor rellen. Als ik Guinevere haar reactie zie begin ik te begrijpen waarom. De Moslimcensuur begint al om zich heen te grijpen in onze contreien, zelfs al is de film in kwestie gemaakt door geloofsgenoten. Het frappante van de zaak is dat de Moslims zelfs al niet meer expliciet moeten vragen om dat te doen. Alleen de vrees voor wraakacties is al genoeg om Westerse bedrijven overstag te doen gaan.
|
Citaat:
En zeggen dat het ook over moslims gaat. |
Bedankt voor de reclame, guinevere. Nu weet ik zeker dat ik moet gaan kijken. :-D
|
Citaat:
Negeer christoffel, hij is nl. gewoon op kruistocht en moet zich wat manifesteren hier. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be