![]() |
Belastingregering
Bereken hier hoeveel meer je aan belastingen en facturen kwijt bent.
Mij kost deze regering alleen dit jaar al 500 euro volgens de berekening van de ABVV maar ik heb ook het Van Overtveldt programma gedaan en daar kreeg ik maar 130 euro terug terwijl ik volgens ABVV meer dan 500 terug krijg. (het een berekent op het brutoloon, het ander met het nettoloon) Ik zal dus eerder iets van een 800 euro kwijt zijn dit jaar en dan zijn ze nog een aantal dingen vergeten volgens mij en houden ze geen rekening met de inflatie want die lijkt me weer sterk op gang te komen. Ik ben ook al jaren op zoek naar een betaalbare woning en zolang je niet afbetaalt, houden ze daar ook geen rekening mee. Neen, te zeggen dat deze regering aan de macht is gekomen omdat de vorige een belastingregering zou zijn geweest ... en dan hou ik nog geen rekening met langer en meer werken want als ik dat meetel dan heeft deze regering mijn freedom tax day met twee maanden op geschoven en niet naar de kant die ze had beloofd. Ik denk er hard aan om te emigreren of zelfmoord te plegen. |
Emigreren naar de eeuwige jachtvelden?
|
Als die vorige regering zijn werk gedaan had zoals moet dan hadden we deze regering niet die alles moet oplossen door dit te doen, je geraakt niet ver met de sossen hun verhaal, remember ' het kaat goed ', en gratis, daar geraak je niet ver mee! En nu rap en gauw roepen en tieren dat er een belastingregering is, velen kijken niet eens meer terug naar de oorzaak!!
|
Een belastingsregering vervangen door een andere...
Toch moeten we zwijgen van de Brakelaar. |
Vijftig jaar op te grote voet leven.
Meer uitgaven dan inkomsten....50 jaar. Zelfs in tijden van hoogconjuctuur. Iemand moet betalen. Mijn buikgevoel zegt me dat het nog erger zal worden. Zie hedendaagse problemen die er aan komen. Kost vergrijzing, gelukzoekers , ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat een goede samenvatting? |
Citaat:
Dat is het project van de Verandering. |
Je probeert de gewone werkende mens en generaties zo veel mogelijk te verdelen en tegen mekaar uit te spelen door zo veel mogelijk verschillende maatregelen en zoveel mogelijk uitzonderingen hierop in te voeren.
Maak het kluwen aan maatregelen ook zo ingewikkeld mogelijk, zodat niemand echt met zekerheid weet wat hem te wachten staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook dat blijkt een flutverhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel de kost hiervan, en die stijgt maandelijks. |
Ons gezin verliest iets van een 330 euro per jaar volgens deze calculator.
Eerlijk gezegd zou ik daar vrede mee kunnen nemen. Op voorwaarde dat dit ook resulteert in de afbouw van een aantal problemen die ontstaan zijn in de vorige regeringen: de schuldenberg, de torenhoge lasten op arbeid, werkloosheid... Helaas lijkt daar voorlopig geen sprake van. De schuldenberg wordt er zelfs alleen nog maar groter op en nu duikt ook de Vlaamse regering diep in het rood. Voorlopig dus dik gebuisd, maar ik gun de regering ook nog wel de tijd om alle maatregelen tot hun volle effect te laten komen. |
Citaat:
Dan spreek ik nog niet over de volksverhuizingen uit de chaos die onze vrienden van Goldman Sachs geschapen hebben. De Satanstaat bij uitstek, de USA word gelukkig niet getroffen door de vloedgolf, die ze veroorzaakt hebben. Goldman Sachs de winst en de onkosten voor de Europese burger. Gelukkig worden we geregeerd door de vazallen van Goldman Sachs en mogen we blijven dokken. |
Citaat:
|
Citaat:
Als we iets niet kennen dan is het wel de echte toplaag... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be