![]() |
Facebook mag Belgen niet meer volgen
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik ben er nooit 'fan' van geweest van smoelboek of andere (A)sociale netwerken. Ik ben dan ook altijd van mening geweest dat als je dat niet wil volgen men u het ook niet moet opdringen of U begint te achtervolgen. Mensen die het niet volgen dat FB gedoe en toch, al dan niet, per ongeluk een Ik ben blij dat men hier werk van gemaakt heeft met dank aan die mensen die dit 'gedaan' gekregen hebben. :-D p.s. Begrijpt u mij niet verkeerd, iemand die dat wil volgen en zijn/haar gegevens zomaar te gribbel wil gooien geen probleem mee hoor. Maar die mensen die er geen boodschap aan hebben moet men dan ook met rust laten. Daaaaaaaaaag Markske Zuckerberg. :-D |
dus zet smoelenboek in z'n volgende voorwaarden dat ze u gaan volgen.
klikt ge neen kunt ge FB ni meer gebruiken. dus zal 99,9% braaf ok klikken |
Citaat:
Kijken we even opzij naar wat MicroSoft doet op huidig ogenblik met Windows10 updates ... :twisted: Automatisch lopen ze op de achtergrond binnen zonder dat u er veel aan te zeggen of te veranderen hebt. Ik hoop dan ook dat het allemaal 'goede' updates/upgrades zijn. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Installeer eens Ghostery plugin .. je zal verbaasd zijn hoeveel trackers er om sommige pagina's zitten.
|
Citaat:
|
Volledig terecht, ik kies zelf wat Facebook mag weten en wat niet. Het zijn gewoon regelrechte bandieten.
|
Citaat:
Trouwens het is ergens naïef van te focussen op Facebook. Alles wat ge doet op internet wordt gevolgd. We zitten allemaal in duizenden verschillende gegevensbanken die geld maken met die gegevens. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zo naïef te denken dat ik me daar kan tegen verzetten. Je bent traceerbaar met je GPS, je GSM, computer, laptop, kredietkaarten, getrouwheidskaarten enz. |
Afschaffen die handel en vervangen door een eigen sociaal netwerk.
|
Citaat:
|
Nu Facebook betrapt is op onwettige praktijken opent dit nieuwe mogelijkheden
|
Citaat:
|
wIe wil daar nu nog opzitten . Ik wist zelfs niet dat facebook nog bestond
|
Citaat:
|
Het vonnis in kortgeding werd uitgesproken door de Brusselse Rechtbank van Eerste Aanleg.
Belgen mogen binnen de 48 uur niet meer gevolgd worden. Anders moet er een dwangsom betaald worden van 250.000 euro per dag. Datum vonnis: 9 november 2015. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be