![]() |
Vlaams Belang dient klacht in tegen drie ministers: "Crimineel asielbeleid"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Zet ik het er hier maar gelijk bij, hoef ik er geen extra draadje voor te openen. Slovenië bouwt afsluiting om vluchtelingen af te stoppen 8O Oops, dubbeldraadje sorry. :roll: |
Sorry maar ze hebben gelijk:
19 year old girl in German city becomes victim of refugee rape gang, 4th attack this month alone https://www.youtube.com/watch?v=lVDKkZBAlPQ |
:clapping::clapping::clapping::clapping:
Citaat:
|
Het VB doet waar andere partijen enkel maar een natte droom van krijgen :D
|
Is wel goed dat Vlaams Belang nog bestaat ... want ze gaan nu wel echt nodig worden...om den boel te redden van den ondergang,:robot:
|
Citaat:
Door verkiezingen te verliezen ? Door genegeerd te worden ? |
Allee, ze zijn nog ne keer in de gazet gekomen
|
Da's toch maar een kleine prijs die betaald moet worden om zo menslievend te zijn en die brave oorlogsvluchtelingetjes een kans op een goed leven hier te geven.
Het zijn maar vrouwen die de prijs hiervan betalen, dat kan toch geen kwaad zeker. |
Citaat:
Niet dat ik een veroordeling verwacht hoor, daarvoor is het "aap" gehalte van dit land veel te groot. ;-) |
Kun je als burger de strafklacht van het VB niet mee ondertekenen?
Ik denk dat VB veel handtekeningen gaan hebben. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
ik vind die Barbara eigenlijk wel een schoon meiske :?
Zij was beter voorzitter geworden ipv die Van Grieken met zijn "Maffiosi-looks". :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon om te zien of dat de rechtbank al dan niet het lef heeft zonder proces te seponeren. :-D |
Citaat:
Frank Vanhecke wist dat ook, en werd buitengekegeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook alleen maar voorstander van scheiding der machten als de N-VA niet in het gedrang komt precies. :lol: Of moet Francken volgens u effectief internationale verdragen niet respecteren ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be