![]() |
Een beetje bedroefd.
Ik ben een beetje droevig omdat de hete herfst die er aan zat te komen aan het uitdoven is.
Weet er iemand of er dit jaar nog acties gaan gevoerd worden bij de vakbonden? Ik zou het spoor nog eens willen platleggen want ik begin dorst te krijgen. |
Citaat:
|
Mijn libre parcoer telt alleen maar in de Benelux, ik geraak niet gratis tot in India.
|
Citaat:
Alternatieven zijn: - verstop u op goederentrein - verstop u op een vrachtboot - verstop u in het landingsgestel van een vliegtuig. Zeg nu niet dat we u niet willen helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar heb je het over. De echte stakingen die er geweest zijn, hebben hun doel bereikt. De schijnstakingen - politieke stakingen - hebben hun doel ook bereikt. De eerste hebben voor betere voorwaarden voor werknemers gezorgd, de tweede voor 2 doden, spoorlopers en ander ontoelaatbaar gedrag. Hopelijk plooit de vakbond nu terug op hun kernzaken ipv meer politieke macht proberen te vergaren. Rudy begint al wijselijk zijn mond te houden. NVA heeft de man mooi het zwijgen opgelegd. |
Ik kan inderdaad 'gaan'.
|
Citaat:
gemiddeld toch 2 graden warmer dan de warmterecords tot nu toe ! ... m.i. de meest efficiënte vakbondsactie tot nu toe ook. nu weet je ineens waar je zo'n dorst van kreeg. |
Anna list, juist.
Schol. |
Citaat:
|
Maar ik vind het toch spijtig.
|
Citaat:
Moed houden! |
Dan kan ik bij volle moed aan 2016 beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
JVDB, dat is nog een goed idee. Collega's warm maken om actie te voeren, vakbondsafgevaardigde verwittigen en voila : laat de hete lente in 2016 maar beginnen.
|
Citaat:
|
Ik wakker liever iets anders aan.
|
De lafbekken, schijtbroeken durven niet meer gaan betogen.
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20151117_0...erreurdreiging mietjes |
Nu ben ik nog meer bedroefd en een beetje teleur gesteld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be