![]() |
Bloedrode VRT promoot vrije seks
Bs'd
Gisterenavond keek ik naar thuis Laatste scène komt een man in de zus en zo naar beneden flesje water halen. Rosa en Peggy waren zat en Rosa zegt: "ik kom het zo dadelijk brengen". Peggy gaat gaan slapen met haar vriend Renzo. Rosa neemt geen water maar 2 glazen en een fles champagne mee naar boven. |
U keek naar thuis?https://www.youtube.com/watch?v=nRMFpUn_jOk
|
U moet werkelijk de enigste zijn die het in zijn hoofd haalt daar aanstoot aan te nemen.
Proficiat: toch IEMAND die normen en waarden heeft. |
Die religieuze preutsheid leidt duidelijk tot seksuele obsessie onder sommige gelovigen.
|
Citaat:
In het dorp wordt er schan over geklapt. Ze vertelt nu naar het schijnt aan iedereen dat ze haar poes geschoren heeft. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vrouw vond er ook niets aan. ;) |
Citaat:
Pardon? Ik neem hier juist afstand van. Areligieuze seksuele openheid leidt tot verderf en waanzin. |
Citaat:
Jep. En dat plant zich ook voort hé, kijk maar naar Peggy. Zo moeder zo dochter. :oops: :oops: |
Citaat:
Als dat van u komt, neem ik dat aan als een compliment. :) Bedankt! |
De MSM zetten hard in op het promoten van vreemdgaan, bedrog en promiscuïteit.
Het kapotmaken van het traditionele Europese gezin is tenslotte een topprioriteit voor de duistere krachten die achter de entertainmentindustrie schuilgaan. Merk op dat dit soort propaganda voornamelijk gericht is op vrouwen. http://www.vijf.be/verbodenliefde/vi...-liefde/464216 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bs'd Wat betekent MSM? Verder heb je helemaal gelijk. Transgenders, homo's, vrije seks, interculturele relaties. Het passeert allemaal de revue bij onze bloedrode neomarxistische staatsomroep. Alles om de joods-christelijke beschaving omver te werpen en grote en sterke families uit te roeien. |
Citaat:
Vind je niet dat een zender (en zeker een staatsomroep) educatieve programma's moet maken? |
Citaat:
Waar het hart van vol is ... :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
De VRT weet dat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be