Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Moet de capuchontrui verboden worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225425)

Universalia 12 november 2015 09:40

Moet de capuchontrui verboden worden?

Citaat:

Oklahoma wil verbod capuchontrui
Bron

Een kledingstuk dat dient verboden te worden daar sommige duistere figuren er misbruik van maken en op die manier een beetje incognito over te komen.

Kan je nog verder gaan in de zin van, moeten volledig 'zwarte' ruiten in wagens verboden worden? Athermane nog ok. :-D

quercus 12 november 2015 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7889101)
Bron

Een kledingstuk dat dient verboden te worden daar sommige duistere figuren er misbruik van maken en op die manier een beetje incognito over te komen.
Kan je nog verder gaan in de zin van, moeten volledig 'zwarte' ruiten in wagens verboden worden? Athermane nog ok. :-D

Om maar te zwijgen over een bepaald type van motorhelm.

De schoofzak 12 november 2015 11:42

Doet me denken aan sommige helden op betogingen ...

.

TV-verslaafde 12 november 2015 13:09

:roll: Bivakmuts..... muts, masker, hockeymasker, pet, zonnebril, make-up, pruiken, zo kan je wel heel ver gaan....

pajoske 12 november 2015 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7889400)
:roll: Bivakmuts..... muts, masker, hockeymasker, pet, zonnebril, make-up, pruiken, zo kan je wel heel ver gaan....

Auto's, moto's, fietsen, sleutels, afstandsbedieningen, gsm's, internet, landen, .....
Allemaal verbieden.

Patrick M. 12 november 2015 14:44

Als je dit verbied dan nikabs en burkas ook.

Universalia 12 november 2015 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7889502)
Als je dit verbied dan nikabs en burkas ook.

Verdorie die vergat ik nog te vermelden. :lol:

Charlie don't Surf 12 november 2015 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7889577)
Verdorie die vergat ik nog te vermelden. :lol:

... zet zelf je capuchon maar eens af dubbelnick :-)

Hypochonder 12 november 2015 17:34

Ze moeten dat niet verbieden. Iedereen die dat draagt moet gewoon constant door een scherpschutter onder schot worden gehouden.

fred vanhove 12 november 2015 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7889706)
Ze moeten dat niet verbieden. Iedereen die dat draagt moet gewoon constant door een scherpschutter onder schot worden gehouden.

Het is nochtans handig als het onverwachts wat frisser wordt en je je hoed of pet bent vergeten:oops:

Universalia 12 november 2015 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 7889646)
... zet zelf je capuchon maar eens af dubbelnick :-)

Tot mijn grote spijt moet ik u meedelen dat ik op forum dezes maar 1 nick heb en die is 'Universalia'.

Dat er mensen zijn die dubbelnicks hebben dat is zijn/haar zaak maar ik doe daar niet aan mee punt

Toch bedankt voor de poging. :lol:

Universalia 14 november 2015 16:36

Citaat:

Kan je nog verder gaan in de zin van, moeten volledig 'zwarte' ruiten in wagens verboden worden? Athermane nog ok.
Dat las ik juist op het net, best grappig :lol:

Maakt een verbod op getinte autoruiten onze straten veiliger?

p.s. Het gaat wel over die echte donkere ruiten zodat je niemand kan zien zitten in de wagen. Dat gaat niet om tuning, niet om de zon te weren maar om incognito rond te rijden enk ik. 8O

Dadeemelee 14 november 2015 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7893508)
Dat las ik juist op het net, best grappig :lol:

Maakt een verbod op getinte autoruiten onze straten veiliger?

p.s. Het gaat wel over die echte donkere ruiten zodat je niemand kan zien zitten in de wagen. Dat gaat niet om tuning, niet om de zon te weren maar om incognito rond te rijden enk ik. 8O

Aan de voorzijde is dat verboden, nochtans zie ik er van tijd tot tijd rijden en dan nog met van die heel donkere ruiten.

Trouwens waarom zou je dat doen? Het is heel Johnny.

Voor wat betreft de 'hoodies', in de USA draag je dat best niet. De politie knalt de dragers ervan preventief af :-D

Rudy 14 november 2015 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7889101)
Bron

zever

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be