![]() |
Moet de capuchontrui verboden worden?
Citaat:
Een kledingstuk dat dient verboden te worden daar sommige duistere figuren er misbruik van maken en op die manier een beetje incognito over te komen. ![]() Kan je nog verder gaan in de zin van, moeten volledig 'zwarte' ruiten in wagens verboden worden? Athermane nog ok. :-D |
Citaat:
|
Doet me denken aan sommige helden op betogingen ...
. |
:roll: Bivakmuts..... muts, masker, hockeymasker, pet, zonnebril, make-up, pruiken, zo kan je wel heel ver gaan....
|
Citaat:
Allemaal verbieden. |
Als je dit verbied dan nikabs en burkas ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten dat niet verbieden. Iedereen die dat draagt moet gewoon constant door een scherpschutter onder schot worden gehouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat er mensen zijn die dubbelnicks hebben dat is zijn/haar zaak maar ik doe daar niet aan mee punt Toch bedankt voor de poging. :lol: |
Citaat:
Maakt een verbod op getinte autoruiten onze straten veiliger? p.s. Het gaat wel over die echte donkere ruiten zodat je niemand kan zien zitten in de wagen. Dat gaat niet om tuning, niet om de zon te weren maar om incognito rond te rijden enk ik. 8O |
Citaat:
Trouwens waarom zou je dat doen? Het is heel Johnny. Voor wat betreft de 'hoodies', in de USA draag je dat best niet. De politie knalt de dragers ervan preventief af :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be