![]() |
even serieus nu :
die sokken die verdwijnen in de was ... waar zijn die eigenlijk echt naartoe ???
uiteindelijk overkomt dit iedereen een aantal keer per jaar, dit is structureel, ergens moet dit toch een geweldige sokkenberg betekenen ... graag uw suggesties, tijd dat we dit collectief mysterie eindelijk eens oplossen. |
Andere dimensie. Daar waar ook gitaarplectra en garantiebewijzen heen verdwijnen.
|
k vind het toch maar makkelijk om andere 'verloren voorwerpen' hierbij op een hoopje te gooien ...
garantiebewijzen : wellicht slecht of geen systeem in je persoonlijke adminstratie gitaarplectra en andere usb sticks e.d. ... klein genoeg om makkelijk te verliezen maar de keren dat je slechts met 1 sok thuis komt (en t dan nog vergeten bent) zijn toch zeldzaam (bij mij toch) ... die sokken verdwijnen dus wsl IN de wasmachine, t is immers niet zo dat we die sok dan ergens anders in huis terugvinden ... waar in de wasmachine zitten al die sokken ??? |
Zit in je andere kleren ergens
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk weer dien hoomer weet echt alles en zo gevat die mens, jongens toch. |
Misschien geleend door een lid van de Red Hot Chili Peppers.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
maar af en toe ne kookwas, t is t proberen waard, ik hou je op de hoogte! |
Citaat:
|
Citaat:
Sokkendief ![]() |
Citaat:
Als je wil pm ik je mijn gsm-nummer en kunnen we tijdens de nacht wel eens afspreken onder een brug ergens. Dit bericht zou zichzelf binnen 5 minuten moeten verwijderen maar deze service biedt dit forum helaas nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
kom alleen. en zonder sokken. |
Citaat:
. |
Ik zou toch de filter van uw wasmachine eens inspecteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik tel toch ongeveer 1 verdwenen sok per persoon per half jaar
hoeveel zijn dat er bij jullie ? kunnen we dat extrapoleren naar de EU bevolking ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be