Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwe seksueel overdraagbare aandoening treft honderdduizenden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225454)

Drukazz 12 november 2015 20:49

Nieuwe seksueel overdraagbare aandoening treft honderdduizenden

De meeste mensen met mycoplasma genitalium, dat onstekingen van de urinewegen, van de baarmoederhals, van de eileiders en zelfs vrouwelijke onvruchtbaarheid kan veroorzaken, zullen nooit weten dat ze het hebben.

Mycoplasma genitalium (MG). Knoop het in uw oren, want het is de naam van een nieuwe soa (seksueel overdraagbare aandoening) die honderdduizenden treft. De infectie werd in de jaren 80 als een bacterie geïdentificeerd, maar wetenschappers menen nu dat ze seksueel wordt doorgegeven. MG kan voor ontsteking van de urinewegen en vaginale bloedingen zorgen.

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...content=nieuws

Monogamie dames en heren, en u zal een lang, gezond en gelukkig leven leiden. :)

De schoofzak 12 november 2015 21:33

Een straf van god ?

.

Indomitable 12 november 2015 21:38

Quelle horreur! Laten we allen snel bidden.

Drukazz 12 november 2015 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7889985)
Een straf van god ?

.

Bs'd

Zo ver wil ik niet gaan. :)

Toch kan je niet ontkennen dat wie Jezus Christus (vrede zij met hem) als leider neemt, dit niet snel gaat overkomen.

AnarchoChristophe 12 november 2015 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7889905)
[
Monogamie dames en heren, en u zal een lang, gezond en gelukkig leven leiden. :)

Vandaar al die antidepressiva die hier geslikt worden.

Jan van den Berghe 12 november 2015 21:53

Citaat:

Een straf van god ?

.

Misschien eerder natuurlijke wetmatigheden. Stop tweeduizend kippen in een afgesloten hok en ze worden na verloop van tijd ook ziek.

praha 13 november 2015 00:25

Citaat:

De meeste mensen met mycoplasma genitalium, dat onstekingen van de urinewegen, van de baarmoederhals, van de eileiders en zelfs vrouwelijke onvruchtbaarheid kan veroorzaken, zullen nooit weten dat ze het hebben.

Mycoplasma genitalium (MG). Knoop het in uw oren, want het is de naam van een nieuwe soa (seksueel overdraagbare aandoening) die honderdduizenden treft. De infectie werd in de jaren 80 als een bacterie geïdentificeerd, maar wetenschappers menen nu dat ze seksueel wordt doorgegeven. MG kan voor ontsteking van de urinewegen en vaginale bloedingen zorgen.

bah we hadden reeds chlamydiasis

Citaat:

...en wat gaat dat precies helpen ?
Jij 'redeneert' al gelijk uw ander gelovig vriendje : seks binnen het huwelijk en de zaak zal wel na enkele generaties bij gratie god verdwijnen

Indomitable 13 november 2015 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7890023)
Misschien eerder natuurlijke wetmatigheden. Stop tweeduizend kippen in een afgesloten hok en ze worden na verloop van tijd ook ziek.

+- 2000 jaar te laat.

Bhairav 13 november 2015 04:26

Concurrentie voor herpes.

Anna List 13 november 2015 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7890002)
Bs'd

Toch kan je niet ontkennen dat wie Jezus Christus (vrede zij met hem) als leider neemt, dit niet snel gaat overkomen.

moet dat niet zijn 'vree zij met hem?' of 'vrijdde zij met hem?' toch zeker in deze context.

Anna List 13 november 2015 09:00

Citaat:

Een straf van god ?

.

voor de brave partner dan ...

Citaat:

De meeste mensen met mycoplasma genitalium, ... , zullen nooit weten dat ze het hebben.

conclusie : god straft de niet-zondige monogame partners.

Peche 13 november 2015 09:03

Zien ze dat in het bloed of op een uitstrijkske?
Andes moet ik mij daar ook nog eens op laten testen.
Ik merk wel op dat zoiets perfect te behandelen is, wat mij al een pak geruster stelt.

Libro 13 november 2015 09:25

Seks is zoals autorijden: safety first.

Libro 13 november 2015 09:25

Citaat:

Vraagje: wat met de serieel monogamen?

De schoofzak 13 november 2015 09:37

Citaat:

Bs'd

Ik denk dat dat een leugen is van jou.

Je zou wel graag zo ver willen gaan, want je denkt dat het zo is.
Maar je durft het niet zeggen.
Je zou dat pas durven zeggen, als de kaloten terug zwaar aan de maatschappelijke macht zouden geraken.

.

Anna List 13 november 2015 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7890384)
Vraagje: wat met de serieel monogamen?

de meesten van hen zullen ook nooit beseffen dat ze drager zijn.

Schelfie 13 november 2015 17:32

Citaat:

Bs'd

In den tijd dat men "Jezus nog als leider nam" waren er ook leukerds als syfilis en gonorroe. Dus...

De schoofzak 13 november 2015 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7890023)

Is het huwelijk zo'n afgesloten hok ?
Is elke godsdienst zo'n afgesloten hok ?

.

Jan van den Berghe 13 november 2015 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7891107)
Is het huwelijk zo'n afgesloten hok ?
Is elke godsdienst zo'n afgesloten hok ?

.

Vertel mij eventjes hoe iemand een SOA kan oplopen wanneer twee gehuwden zich aan hun trouw voor elkaar houden?

maddox 13 november 2015 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7891139)
Vertel mij eventjes hoe iemand een SOA kan oplopen wanneer twee gehuwden zich aan hun trouw voor elkaar houden?

De meeste SOA's kunnen doorgegeven worden door bloedtransfusies en orgaantransplantaties.
Het gebruik van vuile naalden voor andere toepassingen is nog zo eentje.

Maar ja, echte monogamie is een goeie methode om SOA's in te dijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be