![]() |
Nieuwe seksueel overdraagbare aandoening treft honderdduizenden
![]() De meeste mensen met mycoplasma genitalium, dat onstekingen van de urinewegen, van de baarmoederhals, van de eileiders en zelfs vrouwelijke onvruchtbaarheid kan veroorzaken, zullen nooit weten dat ze het hebben. Mycoplasma genitalium (MG). Knoop het in uw oren, want het is de naam van een nieuwe soa (seksueel overdraagbare aandoening) die honderdduizenden treft. De infectie werd in de jaren 80 als een bacterie geïdentificeerd, maar wetenschappers menen nu dat ze seksueel wordt doorgegeven. MG kan voor ontsteking van de urinewegen en vaginale bloedingen zorgen. http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...content=nieuws Monogamie dames en heren, en u zal een lang, gezond en gelukkig leven leiden. :) |
Een straf van god ?
. |
Quelle horreur! Laten we allen snel bidden.
|
Citaat:
Zo ver wil ik niet gaan. :) Toch kan je niet ontkennen dat wie Jezus Christus (vrede zij met hem) als leider neemt, dit niet snel gaat overkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jij 'redeneert' al gelijk uw ander gelovig vriendje : seks binnen het huwelijk en de zaak zal wel na enkele generaties bij gratie god verdwijnen |
Citaat:
|
Concurrentie voor herpes.
|
Citaat:
moet dat niet zijn 'vree zij met hem?' of 'vrijdde zij met hem?' toch zeker in deze context. |
Citaat:
Citaat:
conclusie : god straft de niet-zondige monogame partners. |
Zien ze dat in het bloed of op een uitstrijkske?
Andes moet ik mij daar ook nog eens op laten testen. Ik merk wel op dat zoiets perfect te behandelen is, wat mij al een pak geruster stelt. |
Seks is zoals autorijden: safety first.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou wel graag zo ver willen gaan, want je denkt dat het zo is. Maar je durft het niet zeggen. Je zou dat pas durven zeggen, als de kaloten terug zwaar aan de maatschappelijke macht zouden geraken. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is elke godsdienst zo'n afgesloten hok ? . |
Citaat:
|
Citaat:
Het gebruik van vuile naalden voor andere toepassingen is nog zo eentje. Maar ja, echte monogamie is een goeie methode om SOA's in te dijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be