![]() |
Muurschildering in school: "Wij zijn geen Vlamingen, maar wereldburgers"
![]() Bron Te kortrijk. De Vlaams Belang jongeren (VBJ) dienden vandaag klacht in wegens een overtreding van het verbod op politieke activiteiten in een onderwijsinstelling. Weg met ons! :lol: |
Even dwaas al pamfletjes te gaan rondstrooien in China. "Wij zijn geen Chinezen maar wereldburgers" :lol:
Wat zitten die wereldburgers trouwens in Vlaanderen nog te doen. Die moesten al lang ergens anders in de wereld zitten. Ver weg van Vlaanderen, in Syrie bvb (good riddance) voor goede moslims is het immers simpel. "Wij zijn geen Vlamingen maar moslims" |
tja, het atheneum van kortrijk. Daar wordt nogal wat gekweekt qua volk :lol:
Meestal zitten zij die te dom waren voor een deftige ASO school, of te lomp voor een deftige technische richting daar. |
Citaat:
|
Misschien eerst de vraag stellen: wie heeft dat daar geschilderd?
Want iederee kan zoiets doen. |
Citaat:
Onze linkiewinkies, niet??? |
En ik die dacht dat de Limburgers de wereldburgers waren!
OT: VB heeft gelijk dat ze hier klacht tegen indient. Geen politiek correcte indoctrinatie. |
Citaat:
Dus ik zal dan alvast niet bij die "onze" horen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hier zelfs een bericht van 8 jaar geleden http://be.politics.narkive.com/TzQlP...rijks-atheneum |
Citaat:
|
Een wereldburger voelt zich overal thuis. Werkelijk overal :lol:
|
Eigenaardig dat het CGKR hier geen klacht heeft ingediend: de doorstreepte hakenkruisen moeten moslims toch hoog zitten, nee ? Zo een racisme tegen fascistisch gedachtengoed kan toch gewoon niet ? En dan nog in een school ??
Straks wordt de Koran nog verboden ook met zo een mentaliteit ! |
Citaat:
Je hoeft niet lang te zoeken uit welke ideologische hoek deze draak afkomstig is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu ook niet gaan overdramatiseren. Maar beter had geweest: we zijn niet alleen Vlamingen, we zijn ook wereldburgers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is het antwoord in beide gevallen nee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be