![]() |
Asielzoekers malcontent.
"Te weinig douches, te weinig toiletten, koud water, weinig wasmachines, amper privacy... Het eten is anders, alles is andetsk de taal, de temperatuur"
Dus op de middenberm hebben ze wel voldoende privacy, toiletten en douches en we moeten er voor zorgen dat we hier hún taal spreken, hún eten hebben en daarbovenop de temperatuur wat opkrikken. http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...n-buiten.dhtml |
Ze waren ook boos omdat ze geen TV en geen frigo op hun kamer hadden.
|
Citaat:
|
Zeg hebben we geen villa's beschikbaar voor deze arme asielzoekers?
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alle westerlingen leven in de luxe die ze op tv zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zakgeld natuurlijk, veel zakgeld. En als ze dat niet krijgen, "racist, islamofoob !" |
Citaat:
eens ze hier zouden toekomen . Zodoende gaven ze met de glimlach hun laatste centen aan die smokkelaars, die hun een goede return voor hun "investering "beloofden . Nu dit niet lijkt te kloppen zijn ze natuurlijk teleurgesteld. Maar dan moeten ze wel hun teleurstelling niet op ons afreageren , maar op de mensensmokkelaars die hen valse beloften gedaan hebben . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ook een frigo en TV op mijn slaapkamer, ik heb dit niet maar ik wil dat wel.
Waar of bij wie moet ik zijn om dat te krijgen? Ik denk dat ik daar zelf voor moet zorgen. |
Citaat:
|
Ik hoop dat het dit jaar een koude winter wordt. Kunnen onze vrienden eens echt ervaren hoe het is om hier te leven (In een slecht geisoleerde legerkazerne) . In elk geval een frigo hebben ze dan niet meer nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar kan je ook al uit afleiden dat het géén echte 'oorlogsvluchtelingen' zijn maar figuren die aangesteld zijn om de EU overhoop te zetten. Maar het is algemeen geweten dat ze al meer en meer eisen beginnen te stellen. |
Citaat:
|
In Zweden zijn er 14.000 verdwenen! Dit waren geregistreerde, hoeveel niet-geregistreerden lopen er ook rond?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be