![]() |
Parijzenaars komen nog niet buiten. Wat betekent dat ?
Op het zaterdagmddagnieuws horen we dat er een merkbaar verschil is met andere aanslagen.
Er komt nog geen volk op straat; er worden geen bloemen neergelegd. Zou dat iets betekenen ? Zijn ze echt geraakt, en zo ja, wat zullen daarvan de gevolgen zijn ? . |
Zo snel gaat dat niet hoor. De mensen zijn in shock. Ze zijn het bloed nog van muren en vloeren aan kuisen. De reactie komt nog, wees daar maar van overtuigd.
|
Der opkuis
|
Ze komen niet buiten o.a. omdat de overheid gevraagd heeft slechts voor het hoogst noodzakelijke buiten te komen. Dat betekent dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
In sommige steden zitten er bijna evenveel moslims als anderen. Ondertussen lopen ze met duizenden onze grenzen omver om hier binnen te geraken. Denkt men nu echt dat er daar geen terroristen tussen zitten? Afsluiten die grenzen en buiten met die rommel. |
Citaat:
Ik vermoed dat er een veer gekrakt is. . |
Veel links gelul gaan we krijgen en zo snel mogelijk vergeven/vergeten het zijn toch maar burgers en niet wij de dirigerend beau monde.
|
Citaat:
Ik denk dat we definitief politiek correct zijn en we niks of niemand willen bruuskeren in de samenleving. We halen kruisen weg, we tonen openlijk dat we multikul zijn, dat we pro-vluchtelingen zijn, en we wanen ons superieure wezens, mensen met humane opvoeding en fatsoen. Maar USA heeft een zootje gemaakt in middenoosten en wat ginder gebeurd, uitgelokt door USA met hun globalisme, gesteund door het hele westen, is wraakroepend. Het was eigenlijk afwachten tot de eerste grote aanslag in Frankrijk, en het is ook afwachten tot het gebeurt in Brussel, al zal het niet in Molenbeek zijn me dunkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is waarschijnlijk nog maar het begin. Religie heeft van veel mensen moordende gekken gemaakt. Maar Vaticaanstad en Mekka mogen rustig verder hun vergif prediken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn eindelijk tot het besef gekomen dat witte ballonnen, marsen,bloemen en een extra editie van Charly Hebdo de terreur niet zal stoppen. Sommigen bezinnen zich op wraak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Parijs ? de Fransen? De laatste keer dat ik daar was zag ik buiten de toeristische plaatsen etc maar weinig echte fransen....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be