Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Parijzenaars komen nog niet buiten. Wat betekent dat ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225541)

De schoofzak 14 november 2015 13:39

Parijzenaars komen nog niet buiten. Wat betekent dat ?

Op het zaterdagmddagnieuws horen we dat er een merkbaar verschil is met andere aanslagen.
Er komt nog geen volk op straat; er worden geen bloemen neergelegd.

Zou dat iets betekenen ?

Zijn ze echt geraakt, en zo ja, wat zullen daarvan de gevolgen zijn ?

.

Zac 14 november 2015 13:45

Zo snel gaat dat niet hoor. De mensen zijn in shock. Ze zijn het bloed nog van muren en vloeren aan kuisen. De reactie komt nog, wees daar maar van overtuigd.

Peche 14 november 2015 13:49

Der opkuis

Johan Bollen 14 november 2015 14:04

Ze komen niet buiten o.a. omdat de overheid gevraagd heeft slechts voor het hoogst noodzakelijke buiten te komen. Dat betekent dat.

zonbron 14 november 2015 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 7893077)
Ze komen niet buiten o.a. omdat de overheid gevraagd heeft slechts voor het hoogst noodzakelijke buiten te komen. Dat betekent dat.

Ontwapende burgers werden vriendelijk aangemaand om binnensdeurs te blijven. Terroristen en de overheid nemen de staat over van de weerlozen, maar ze zullen goed voor hun stemvee zorgen.

lamenielachen 14 november 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zac (Bericht 7893034)
Zo snel gaat dat niet hoor. De mensen zijn in shock. Ze zijn het bloed nog van muren en vloeren aan kuisen. De reactie komt nog, wees daar maar van overtuigd.

Er zal nog veel "re"actie komen maar hopelijk ook eens van de "beschaafde?" wereld. "Brussel een broeinest" samen met veel grote steden.
In sommige steden zitten er bijna evenveel moslims als anderen.
Ondertussen lopen ze met duizenden onze grenzen omver om hier binnen te geraken. Denkt men nu echt dat er daar geen terroristen tussen zitten?

Afsluiten die grenzen en buiten met die rommel.

De schoofzak 14 november 2015 14:25

Citaat:

De vaststelling is dat het anders wel sneller ging, hoor.

Ik vermoed dat er een veer gekrakt is.

.

Indomitable 14 november 2015 14:33

Veel links gelul gaan we krijgen en zo snel mogelijk vergeven/vergeten het zijn toch maar burgers en niet wij de dirigerend beau monde.

Mindset 14 november 2015 14:39

Citaat:

ik weet het niet. Nog teveel mensen zijn ervan overtuigd dat islam het goed voorheeft met andersdenkenden. We zijn nog te tolerant, te goedgelovig, want iedereen kent wel een sympathieke goed geïntegreerde moslims in zijn vrienden en kennissenkring, en die mensen willen we niet afvallen hé.
Ik denk dat we definitief politiek correct zijn en we niks of niemand willen bruuskeren in de samenleving.
We halen kruisen weg, we tonen openlijk dat we multikul zijn, dat we pro-vluchtelingen zijn, en we wanen ons superieure wezens, mensen met humane opvoeding en fatsoen. Maar USA heeft een zootje gemaakt in middenoosten en wat ginder gebeurd, uitgelokt door USA met hun globalisme, gesteund door het hele westen, is wraakroepend. Het was eigenlijk afwachten tot de eerste grote aanslag in Frankrijk, en het is ook afwachten tot het gebeurt in Brussel, al zal het niet in Molenbeek zijn me dunkt.

Zac 14 november 2015 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7893159)
Het was eigenlijk afwachten tot de eerste grote aanslag in Frankrijk, en het is ook afwachten tot het gebeurt in Brussel, al zal het niet in Molenbeek zijn me dunkt.

Molenbeek moet momenteel zo ongeveer de veiligste plaats van heel het westelijk halfrond zijn. Allen daarheen!

Zac 14 november 2015 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7893129)
De vaststelling is dat het anders wel sneller ging, hoor.

Ik vermoed dat er een veer gekrakt is.

.

Sorry, hoor.

TV-verslaafde 14 november 2015 14:54

Dit is waarschijnlijk nog maar het begin. Religie heeft van veel mensen moordende gekken gemaakt. Maar Vaticaanstad en Mekka mogen rustig verder hun vergif prediken.

Indomitable 14 november 2015 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7893200)
Dit is waarschijnlijk nog maar het begin. Religie heeft van veel mensen moordende gekken gemaakt. Maar Vaticaanstad en Mekka mogen rustig verder hun vergif prediken.

***3

Karel Martel B 14 november 2015 15:37

Citaat:

Inderdaad, er gaat geen dag voorbij of een Christen zelfmoordterrorist blaast zichzelf op. :roll:

Knights Templar 14 november 2015 15:45

Ze zijn eindelijk tot het besef gekomen dat witte ballonnen, marsen,bloemen en een extra editie van Charly Hebdo de terreur niet zal stoppen. Sommigen bezinnen zich op wraak.

Knights Templar 14 november 2015 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7893159)
ik weet het niet. Nog teveel mensen zijn ervan overtuigd dat islam het goed voorheeft met andersdenkenden. We zijn nog te tolerant, te goedgelovig, want iedereen kent wel een sympathieke goed geïntegreerde moslims in zijn vrienden en kennissenkring, en die mensen willen we niet afvallen hé.
Ik denk dat we definitief politiek correct zijn en we niks of niemand willen bruuskeren in de samenleving.
We halen kruisen weg, we tonen openlijk dat we multikul zijn, dat we pro-vluchtelingen zijn, en we wanen ons superieure wezens, mensen met humane opvoeding en fatsoen. Maar USA heeft een zootje gemaakt in middenoosten en wat ginder gebeurd, uitgelokt door USA met hun globalisme, gesteund door het hele westen, is wraakroepend. Het was eigenlijk afwachten tot de eerste grote aanslag in Frankrijk, en het is ook afwachten tot het gebeurt in Brussel, al zal het niet in Molenbeek zijn me dunkt.

Kort samengevat: Onze Jezus Christus-mentaliteit doet ons de das om. Zolang we ons niet gaan verzetten eindigen we zoals Hem: aan het kruis. Of beter gezegd, zonder hoofd.

Peche 14 november 2015 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7893449)
Kort samengevat: Onze Jezus Christus-mentaliteit doet ons de das om. Zolang we ons niet gaan verzetten eindigen we zoals Hem: aan het kruis. Of beter gezegd, zonder hoofd.

Maar nu zijn we atheïsten . A little different . No rules bind us

Libro 14 november 2015 16:22

Citaat:

't Zijn wel de liberale, atheïstische cultuurrelativisten en multikulturalisten die voor de ongebreidelde instroom van moslims hebben gezorgd nietwaar, onder het goedkeurend oog van Voka die daarin een kweekvijver van goedkope arbeidskrachten zagen. Om nog maar te zwijgen van de gelegenheid om onze sociale bescherming naar beneden toe te herzien.

ilfalco 14 november 2015 17:48

Parijs ? de Fransen? De laatste keer dat ik daar was zag ik buiten de toeristische plaatsen etc maar weinig echte fransen....

Supe®Staaf 14 november 2015 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7893364)
Sommigen bezinnen zich op wraak.

Eindelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be