![]() |
Opvallend weinig volk intocht Sinterklaas
Bs'd
Bron Tjah vind je het gek? Met de open, warme, verdraagzame samenleving waar er op een kinderfeest tientallen flikken moeten staan om de veiligheid te kunnen waarborgen. En dan spreek ik nog niet over de kruisloze multikulmijter met zijn halfwitte pieten. #aantraditiesraakjeniet #zwartepietiszwart Dat ze het nu maar zelf uitzoeken met hun politiek correct kinderfeestje. |
Citaat:
Dat is toch geen echte bron. |
Ik vermijd steeds de kudde...
Terrorismedreiging of niet. |
Citaat:
Sinds wanneer is HLN geen echte bron meer? |
Droevig, heel droevig.
|
Citaat:
Trouwens, er staat nu al een kerstboom aan City2. Vraag mij af hoe lang hij zal er staan om moslims niet te schofferen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Stalin en Hitler vallen eigenlijk ook onder de benaming van "sekte".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weinig volk? De Grote Markt ziet er zwart van...
http://atv.be/nieuws/sinterklaas-is-in-antwerpen-11466 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
verschillende oorzaken:
Zwarte Piet was er niet bij: Antwerpen liet zich rollen en koos voor roetpieten (nu ja, ze zagen tamelijk zwart, alhoewel sommigen gewoon wit waren met hier en daar een veeg: dat is geen zwarte piet). Ik zou ook niet gaan met mijn kleinkinderen als ik tegelijk moet uitleggen dat het geen echte Zwarte Piet is. (en waarom zijn die met zovelen? er is maar één echte Zwarte Piet, net zoals er maar één echte sinterklaas is). De aanslagen in Parijs: in een stad met +30% allochtonen ga ik vandaag ook niet wandelen, je weet nooit wie wanneer zijn sudden jihad syndroom gaat krijgen. Nu gelukkig zijn er tussen het volk dat naar het kinderfeest komt kijken amper moslims te zien (die kinderen mogen geen kadootjes krijgen van hun eigen ouders, enkel van de ongelovige dhimmies). En uiteindelijk wat voor velen de druppel was: het weer. In de regen staan kijken hoe de roetpieten hun laagje zwart roet verliezen is ook geen lolletje. |
Twas op TV te zien. De jeugd van tegenwoordig is veel te lui.
|
Citaat:
Drukazz, je hebt je mening nogal op een "voorbarig" tijdstip gepost. Nogal vroeg moest je niet weten wat voorbarig betekent. |
Citaat:
|
Mij ziede daar nooit meer!
Ik ga zelfs geen kerstkopen doen in Wijnegem of andere shoppingcentra. We zijn sitting ducks. En terwijl moeten we bij iedere stap zien of we niet op de bon vliegen. Dat is prioriteit. Ik hoop dat de NVA al haar opgepot geld (uit zak van de Vlaming getrokken) alles op veiligheid heeft ingezet. Een aanslag in ons land is op hun naam en ze moeten niet uit de lucht komen vallen. Ze schieten na maar pas in actie omdat Frankrijk hen op de vingers tikte, anders was er nog geen kloten veranderd. Ze hebben genoeg geld opgepot, dat ze het dan maar investeren in het voorkomen van en heel wat ethiek opzij schuiven. Hebben zij überhaupt al zoekacties gehouden met honden naar explosieven? Of wachten die echt tot het gebeurd is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be