Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   jambon cuite (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225552)

4x10E6 14 november 2015 17:41

jambon kwiet

.. VTM meldt dat er verbanden zijn tussen de aanslagen in Parijs gisteren en het jihadi milieu in Sint Jan Molenbeek .. de Belgische minister van binnenlandse zaken wist van toeten noch blazen en speelt van krommenaas en werkt verder aan een innovatief plan om het terrorisme te bestrijden via een telefoon keuzemenu .. voor terrorisme dreiging : druk vier .. voor de slechte verstaander : dat er doden valen in Parijs is een rechtstreeks gevolg van jan jambons beunhazerij en onbekwaamheid .. houdt de Belgische minister van binnenlandse zaken dus beter niet de eer aan zichzelf en stapt hij best op ..

Gipsy 14 november 2015 17:48

Het is jambon cuit.

4x10E6 14 november 2015 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7893641)
Het is jambon cuit.

.. aangepast naar jambon kwiet .. leek mij gezien de omstandigheden gepaster .. nog gepaster : jambon quits ..

4x10E6 14 november 2015 18:05

.. de fascho Belgische minister van binnenlandse zaken bezig met te doen waar hij goed in is : stierestronten ..

.. aftreden nu ! ..

Zipper 14 november 2015 18:22

Ik mis de optie "Val dood" .

Karel Martel B 14 november 2015 18:24

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7893704)

4x10E6 14 november 2015 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7893704)

.. niet erg netjes van u om meneer jan de zwetten de dood toe te wensen .. waarvandaan die aggressie ?

Zipper 14 november 2015 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7893712)
.. niet erg netjes van u om meneer jan de zwetten de dood toe te wensen .. waarvandaan die aggressie ?

ik had het niet over Jan.

4x10E6 14 november 2015 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7893726)
ik had het niet over Jan.

.. oulala u had het niet over ons aller faschootje jan .. er staan er dus nog meer op uw hitlist .. waarvandaan toch die aggressie, beste kerel ? tsjillen ..

Eduard Khil 14 november 2015 18:42

In tegenstelling tot de vorige sossenregering die hun aanslag in het joodse museum kreeg te verduren (en de sossenregering van Frankrijk die de ene na de andere aanslag krijgt), heeft deze regering en Jambon tenminste al aanslagen verijdeld in Verviers, terroristenbende opgerold en de nodige veiligheidsmaatregelen genomen zodat er géén aanslag kwam.

Ik denk dus dat de poster en andere linksekloten eens beter in de spiegel kijken :lol:

Bobke 14 november 2015 18:46

Wij willen Freya, wij willen Freya.

4x10E6 14 november 2015 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7893741)
In tegenstelling tot de vorige sossenregering die hun aanslag in het joodse museum kreeg te verduren (en de sossenregering van Frankrijk die de ene na de andere aanslag krijgt), heeft deze regering en Jambon tenminste al aanslagen verijdeld in Verviers, terroristenbende opgerold en de nodige veiligheidsmaatregelen genomen zodat er géén aanslag kwam.

Ik denk dus dat de poster en andere linksekloten eens beter in de spiegel kijken :lol:

.. hey .. die aanslag in Parijs gisteren heeft jan de faschoman toch niet kunnen verijdelen .. jan de zwetten is een simpele beunhaas .. doch het moet hem nagegeven .. hij is een krak in het verlenen van taaladvies : het is gezondheidstaks, mevrouw Beck ..

4x10E6 14 november 2015 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7893748)
Wij willen Freya, wij willen Freya.

.. waarom zou iemand in 's vredesnaam Freya willen ? bent u betoeterd ?

Bobke 14 november 2015 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7893758)
.. waarom zo iemand in 's vredesnaam Freya willen ? bent u betoeterd ?

Alles is beter dan Jan de zwette.

4x10E6 14 november 2015 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7893805)
Alles is beter dan Jan de zwette.

.. herinnert u zich collabo-heert's primauteit nog, bobke .. zelfs al zijn er legioenen beteren op stock, 't is aan jan de zwetten om te assumeren ..

Bobke 14 november 2015 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7893810)
.. herinnert u zich collabo-heert's primauteit nog, bobke .. zelfs al zijn er legioenen beteren op stock, 't is aan jan de zwetten om te assumeren ..

Fris mijn geheugen op.

4x10E6 14 november 2015 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7893826)
Fris mijn geheugen op.

.. een waft geheugen febrèse

.. onthou : "Die Bourgeois met zijn primauteit is al een even grote smeerlap als Wilfried Martens met zijn volmachtenregering." (SuperStaaf)

AnarchoChristophe 14 november 2015 19:41

Opstappen, oppakken en vervolgen wegens volksverraad. Nu het nog kan.

Stormram 14 november 2015 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7893741)

Al klopt het voor een stuk wat u daar allemaal aanhaalt, toch is Verviers een zeer lucky strike geweest, zoveel is wel duidelijk.

Onder Jambobo's bestuur tiert het jihadisme nog altijd welig. Onder Theo Frankenstein, komen er hele bussen IS'ers bij, elke dag opnieuw.

Het Putteke van la Défense staat er ook maar bij voor spek en bonen met zijn wandelende schietschijven in Brussel en Antwerpen centrum; om nog maar te zwijgen over de dure buitenlandse missies, waarbij er waarschijnlijk nog geen halve IS'er het leven liet.
En als klap op de vuurpijl mogen ze die moordenaars ook opvangen in hun kazernes. Misschien kunnen ze ze meteen wat camouflage sticks en een afgeschreven FAL meegeven voor hun volgende aanslag. Dat spaart een hoop kosten ...

Wanneer bezorgde burgervaders het opnemen van die staatsgevaarlijken proberen te voorkomen, worden ze in de media aan het kruis genageld. Van Koksijde enkele weken terug, tot nu recentelijk ook in Geraardsbergen.

Conclusie: onder Coco Jambo en de kornuiten van de N.V. Arrivismo is het zo mogelijk nog slechter geworden. Alleen heb je nu het recht niet meer om dat volmondig en ongestoord te uiten, want zulke persoonlijkheden dulden geen kritiek. Daar zijn ze immers te labiel voor, die VO-KA-KA-limero's.

Conclusie 2: het zijn collaborateurs, niet voor de Vlaamse zaak uiteraard, maar radicaal het tegenovergestelde. Zij werken immers actief mee (en dat voor een zogenaamd Europa-kritische partij) aan het suïcidale beleid dat ons wordt opgedrongen door zatte zeveraar Juncker en zotte zeug Merkel.

Maar Bartje heeft een briefje geschreven ... :lol:

Nog meer dan gelijk welke jihadi achterna te gaan, zouden ze zich beter EERST bekommeren om de schare overbetaalde volksverraders die aan de touwtjes kunnen trekken. Zolang dat niet gebeurt, blijft de waanzin doorgaan. Maar dat is natuurlijk de bedoeling om dat compleet geschifte circus te laten bollen ad perpetuum. Daarvoor zag de N.V. Arrivismo het levenslicht ergens begin vorig decennium.

Veel succes nog met je lijpe lei- euh lijders. Ze worden gegarandeerd je ondergang, dat kan ik je verzekeren.

4x10E6 14 november 2015 19:49

.. brekend nieuws : drie medeplichtigen aan de aanslag opgepakt aan de grens Frankrijk-België .. "entre eux un Français résidant en Belgique" zegt de Parijse procureur .. het wordt nu wel erg heet onder de pantalon geknipt op maat van jan de zwetten .. zonder schroom mag men nu wel zeggen: jan de fachoman is een fokking incompetente stoethaspel ..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be