Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   terrorist aanslagen parijs via vluchtelingenstroom (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225553)

ilfalco 14 november 2015 17:46

terrorist aanslagen parijs via vluchtelingenstroom

Alvast 1 van de islamisten kwam via griekenland etc recent Europa binnen....
Merci Merkel. En tot op vandaag blijven de politiek correcte eenheidsdenkers het licht van de zon ontkennen. no way back zullen ze denken.

Ze zullen zelf wel een veilig plekje vinden.

Mindset 14 november 2015 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7893632)
Alvast 1 van de islamisten kwam via griekenland etc recent Europa binnen....
Merci Merkel. En tot op vandaag blijven de politiek correcte eenheidsdenkers het licht van de zon ontkennen. no way back zullen ze denken.

Ze zullen zelf wel een veilig plekje vinden.

merkel en consoorten zouden er goed aan doen hun villa in Saoedie-Arabië in gereedheid te brengen

Mambo 14 november 2015 17:56

Ze kunnen net als vele leiders misschien ook met een peperduur jacht ergens op zee gaan zwalpen.
Op onze kosten en voor hun veiligheid natuurlijk.
Champagne en kreeften inbegrepen.

Libro 14 november 2015 17:57

De politieke kaste mag kronkelen wat ze wil: er zullen op hoog niveau koppen rollen.

Maori 14 november 2015 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 7893665)
Ze kunnen net als vele leiders misschien ook met een peperduur jacht ergens op zee gaan zwalpen.
Op onze kosten en voor hun veiligheid natuurlijk.
Champagne en kreeften inbegrepen.

Alleen oppassen voor Somalische piraten.

Maori 14 november 2015 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7893667)
De politieke kaste mag kronkelen wat ze wil: er zullen op hoog niveau koppen rollen.

Die van de 'gezagdragers' figuurlijk, die van het gepeupel letterlijk.

Mindset 14 november 2015 18:00

Citaat:

dat weet ik zo nog niet. ze zullen het wel weer een draai geven. Geholpen door de media

Argusx43 14 november 2015 18:03

Dat kan toch niet anders , een prachtkans die vluchtelingenstroom om een pak terroristen Europa binnen te brengen.

Hypochonder 14 november 2015 18:07

Maar die vluchtelingen zijn toch allemaal bange, arme mensen op de vlucht voor oorlog en vervolging?

Maori 14 november 2015 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7893687)
Maar die vluchtelingen zijn toch allemaal bange, arme mensen op de vlucht voor oorlog en vervolging?

Met een selfiestick in de reistas.

Anselmo 14 november 2015 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maori (Bericht 7893691)
Met een selfiestick in de reistas.

Met een smartphone en een drie-jaars abonnement.

Indomitable 14 november 2015 19:12

Citaat:

terrorist aanslagen parijs via vluchtelingenstroom
Serieus?

Hypochonder 14 november 2015 19:28

IS heeft zelf altijd verklaard dat er terroristen a volonté mee waren in de vluchtelingenstroom. Dit werd altijd ontkend door de allochtonenknuffelaars. Wat zullen ze nu zeggen?

F.B. 14 november 2015 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7893824)
IS heeft zelf altijd verklaard dat er terroristen a volonté mee waren in de vluchtelingenstroom. Dit werd altijd ontkend door de allochtonenknuffelaars. Wat zullen ze nu zeggen?

Ook Bibi van Ginkel, terrorisme-expert van het Nederlands Instituut voor Internationale Betrekkingen Clingendael, noemt de aannames van politici over de instroom van IS-strijders onder de vluchtelingen in De Volkskrant “absurd”: “Ik snap echt niet waarom je dat zou zeggen.

Libro 14 november 2015 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7893824)

Volgens mij is die explosie aan vluchtelingen georkestreerd om terroristen Europa binnen te krijgen.

smiley 14 november 2015 23:17

Ik had het net in een ander topic gepost. Ook een 2de dader kwam via Griekenland Europa binnen, wat te verwachten was. Nu kan men ook wel raden dat er in andere landen ook al binnengeglipt zijn om diegenen die er al zijn (binnenlands addergebroed) te vervoegen.

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...a-binnen.dhtml

Citaat:

Oude Belgen worden minderheid

‘Dit is de nieuwe werkelijkheid, die we al jaren niet onder ogen willen zien. Op het platteland merk je er vandaag nog niet zoveel van, maar vanuit de steden zal de stem van de allochtonen almaar luider gaan klinken.'
Of dat daarom slecht is? Het zal onze cultuur hoe dan ook verrijken, meent Hertogen.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...ic.php?t=16859

Lukkas 14 november 2015 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7894072)
Volgens mij is die explosie aan vluchtelingen georkestreerd om terroristen Europa binnen te krijgen.

Ook om Europa te overspoelen met mohammedanen die hun indoctrinatie hier komen opdringen en alzo de Europese cultuur te vernietigen.

Lukkas 14 november 2015 23:29

Citaat:

Ik hoop van harte dat zij ooit voor een tribunaal zullen verschijnen op beschuldiging van volksverraad. Voor mijn part mogen zij aan de galg bengelen voor wat zij het Europese volk hebben aangedaan.

Mindset 15 november 2015 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7894100)
Ik hoop van harte dat zij ooit voor een tribunaal zullen verschijnen op beschuldiging van volksverraad. Voor mijn part mogen zij aan de galg bengelen voor wat zij het Europese volk hebben aangedaan.

soort van nuernberg processen tegen de junckers, merkels, verhofstadt etc

daiwa 15 november 2015 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7894098)
Ook om Europa te overspoelen met mohammedanen die hun indoctrinatie hier komen opdringen en alzo de Europese cultuur te vernietigen.

Het migratiewapen: De briljantste oorlog aller tijden tegen het Westen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=223553

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be