![]() |
Oostenrijk neemt maatregelen.
Wanneer gaan ze in de andere EU landen ook eens van leer trekken?
http://fenixx.org/2015/11/11/oostenr...-het-arabisch/ Ik kan het alvast alleen maar toejuichen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Maatregelen die EU-landen volgens mij stante pede moeten nemen:
1. moslimextremisten en arrestanten die ze reeds geseind staan of gekend zijn onverwijld rapatriëren naar land van herkomst of origine, evenals zijn familie en naaste verwanten en vrienden, en de imams van de moskee waar extremisten naar de moskee gingen 2. elke moslim die nog maar de minste islamitische actie of aanstalt maakt, zowel verbaal, of een samenscholing rapatriëren naar land van herkomst of origine; 3. charter opstellen waarin alle democratische waarden als levenswijzen aanvaard moeten worden, door gelijk wie die het westen als woonst verlangt, op straffe van rapatriëring; 4. negationisme (zowel van de holocaust als de evolutietheorie) strafbaar maken, op straffe van rapatriëring; 5. Verbod op alle tekenen van moslimgeloof in het straatbeeld(hoofddoeken,baarden,uitspraken(allah akbar), boerkas, korans etc.) 6. kindergeld: omgekeerd toepassen: voor het eerste kind meer of voldoende, het tweede de helft, het derde niets, voor het vierde kind wordt het bedrag van het tweede terug gevorderd, voor het vijfde kind wordt het bedrag van het eerste terug gevorderd. 7. islam in openbaarheid verbieden, koran slopen, imams verbieden. moskeeën |
Citaat:
Welke maatregelen ga jij persoonlijk nemen? Wat ga JIJ doen? |
Stemmen voor de partij die dit voorstelt?
"Ain't gonna happen." |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je met zo'n maatregelen een averechts effect verkrijgt. |
Citaat:
8. Dubbele nationaliteit onmiddellijk afschaffen. De meesten zullen nooit verzaken aan hun Marokkaanse of Turkse nationaliteit. Opent perspectieven om hen gemakkelijker, indien nodig, uit het land te zetten. |
Citaat:
Hun origine weet ik veel waar hun voorouders vandaan komen. Ze mogen dan hier geboren zijn. Terug naar Papoea-Nieuw-Guinea weet ik veel. Anders moeten ze zich schikken als ze hier willen blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
http://fenixx.org/2015/10/29/geert-w...e/#prettyPhoto |
Citaat:
|
Citaat:
zo moeilijk kan t toch niet zijn, VLB |
Citaat:
In de buurt van de bekende vakantieplaats Balkonië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Jezus gestorven was in de jaren 60 in de VS, had iedereen met een electrisch stoeltje om hun nek gelopen. Vierendelen deden ze ook regelmatig zo'n 2000 jaar geleden :) |
Citaat:
Het ‘nieuws’ blijkt niet geheel waar te zijn. Er worden geen moskeeën gesloopt. Wel worden er enige beperkingen opgelegd aan de mohammedaanse kolonisten. Zie hiervoor verder in de comments. http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=29 |
Citaat:
De grootste 'ettertjes' uit bijvoorbeeld het Amsterdamse, zijn 3e en 4e generatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be