![]() |
Beenhesp gaat full nazi: Groote kuisch in Molenbeek
Hij meent dat natuurlijk niet, maar we mogen toch eens lachen om zijn wanhopig gekronkel.
![]() ![]() |
Ik ken Molenbeek redelijk goed ; hij gaat daar veel plezier beleven.
Het verwondert mij allerminst dat die gemeente gelinkt werd aan de feiten in Parijs van zaterdagavond. Voor de liefhebbers : buurt rond volgende Metrostations zijn een absolute must : Beekkant Graaf van Vlaanderen Ribaucourt Zwarte Vijvers Ossegem |
Ik hoop dat hij de daad bij het woord voegt. Ik weet niet of de toestand ernstig is of hopeloos.
Hoe meten we zijn success?? Laat ons 's in ieder geval Hesp regelmatig herinneren aan zijn eigen woorden!! |
Citaat:
|
Molenbeek, een extremistisch moslim rattennest die simpelweg uitgerookt en ontsmet moet worden.
|
Als er in Meulenberg iemand opgepakt dient te worden komen ze van 'n kouwe kermis thuis met 1 politieman in 't ziekenhuis met 'n schedelbreuk.
Wat zouden ze toch in Mollahbeek gaan durven. |
Citaat:
|
Naar verluid zouden er op korte termijn, binnen dit en zes maanden, twee vacatures worden uitgeschreven voor straathoekwerkers.
Grote kuis �* la NVA! |
Citaat:
Ze gaan er hard tegenaan. |
Mijn strategie zou de privacy zwaar schenden, bij iedereen die op een of andere manier gelinkt is aan IS om de zoveel maand huiszoeking. Als er een wapen gevonden wordt: levenslang.
|
Citaat:
En zolang dat niet gebeurd kunnen we de doden blijven optellen. |
Gaan we naar een Israëlisch-Palestijnse samenleving?
|
Citaat:
Een van de opgepakten is een terug gekeerde terrorist en normaliter verdwijnt een terrorist voor jaren achter de tralies. Deze liep vrolijk vrij rond, zo hard gaan ze er tegen aan. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer is dat niet. 't Volk mak houden met dooie mussen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is een buurt in Brussel waar de politie al héél lang niet meer durft te komen en nu met grote tamtam verkondigen dat ze de boel gaan opkuisen.
Mobiliseert dan maar heel de politie van België en het Belgische leger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be