![]() |
Franse luchtmacht bombardeert ‘IS-hoofdstad’ Raqqa
Bron
Detail tekst: Citaat:
|
Binnenkort weer een massa filmpjes, al dan niet echt, die tonen hoe ziekenhuizen, scholen en bruiloften werden gebombardeerd. De Fransen gaan Bush en Blair achterna. Drijf elke moslim maar in de handen van IS. We zijn geen haar beter als we zo reageren.
|
Met dat "massale" bombardement op Raqqa zal het wel meegevallen zijn,de Fransen hebben namelijk geen 30 vliegtuigen ter beschikking....:roll:
Tevens kennen we al lang de waarde van "bombardementen" zonder infanterie er achteraan die het "verzwakte" terrein komt bezetten,namelijk NUL KOMMA NUL.... Ondertussen een spottende,maar vrees ik ook een ijzingwekkende correcte analyse,gepend door een zekere meneer Van Reybrouck ,omtrent de door president Hollande gebruikte rethoriek laatsleden..... http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2496737 Ik vrees dat hij er recht op zit... manmanman wat een ONNOZELAARS hebben wij als "leiders" hier in de EU.Straks gaan ze Bush Jr achterna. |
Citaat:
|
Citaat:
Indien we tussenkomen en IS aanvallen is het Westen de slechterik. Indien we Assad aanvallen is het Westen de slechterik. Indien we niets doen is het Westen ook de slechterik. Ik zou zeggen, laat ons gewoon weg blijven uit die landen. En laat ons ineens het lef hebben om ne dikke fuck you te zeggen tegen SA. Dat ze het godverdomme allemaal maar zelf oplossen. We zullen zien hoe ze het er vanaf brengen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be