![]() |
De Gaulle wist het al in 1959
Onderstaand tekstje kwam ik gisteren per toeval tegen. Meer dan 50 jaar geleden kon men dus al perfect voorspellen waar het naar toe ging. Jammer dat er niet naar deze kennis gehandeld is, het had veel leed en problemen kunnen voorkomen.
Citaat:
En in het Nederlands: Citaat:
|
Citaat:
|
En waarom zet je er niet van de eerste keer een link bij ?
Of moeten we daarvoor betalen misschien ? Inhoudelijk: ja, mooi. Persoonlijk hou ik het bij mijn dada: de immigratie is te massaal/snel gebeurd. Immigratie per druppel: nooit problemen. Maar zo grootschalig: de immigrant kan zich gewoonweg niet aanpassen. . |
Citaat:
|
... in 1959 ? Toen dachten ze nog dat Noord-Afrika en Indochina Frans was , context , context , ...
|
De Romeinen wisten het nog veel eerder: "Een laf en verraderlijk volk".
|
Citaat:
Als ik nog maar de jaren 70 vergelijk met nu lijkt het wel of ik van een andere planeet kom:roll::roll: |
Citaat:
|
Landen als Polen en Roemenië hebben vanaf nu geen argumenten meer nodig om hun deuren gesloten te houden voor Arabieren.
|
Citaat:
|
De linksen hebben ons de multicul door de strot geramd en willen of niet, we moesten en zouden het slikken want zij wisten wat goed was voor ons. Links draagt hierin een verpletterende verantwoordelijkheid, en daarom zijn ze nu oorverdovend stil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gele Fransen, blauwe Fransen, violette Fransen, bruine Fransen, zwarte Fransen. Enfin, de regenboog. We kennen het.
De Gaulle vond het best. Zolang hij ze niet als buren had natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga weg. |
"One by one, the lands of the free world fell to the power of the Islam. But there were some who resisted. A last alliance of non-Muslims marched against the armies of Islam, and on the slopes of Mount Blanc they fought for the freedom of the free world."
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bush tijdens 11 september? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be