Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Farid le fou (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225708)

andev 17 november 2015 12:13

Farid le fou

Citaat:

Schadevergoeding

Bamouhammad diende een klacht in omdat het gevangenispersoneel hem naar eigen zeggen onmenselijk en vernederend had behandeld. In eerste aanleg werden de betrokkenen veroordeeld, maar het Brusselse hof van beroep sprak de twee directieleden en twee cipiers in juni vrij.

Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg besliste dinsdag dat ons land een schadevergoeding van 42.000 euro moet betalen aan de ex-gedetineerde. Dat meldt VRT.
Volgens het Hof bezorgde zijn voortdurende verplaatsingen naar een andere gevangenis hem veel stress
.
Is dat een grapje of zo? Weet men echt niet meer hoeveel mogelijk geld van de belastingbetaler men aan vreemd gespuis van alle slag naar hun kop moet gooien?
Is België verplicht uit te voeren wat die bende opgeblazen onnozelaars verkondigen?
We zitten hier inderdaad met allerlei mechanismen die de maatschappij zo vlug mogelijk de vernieling moeten in helpen!
Hoe lang moet een brave normale burger werken voor de 42.000 euro die men aan die gek wil toegooien?

Skobelev 17 november 2015 12:21

Dat Europa en zijn instellingen moet men ASAP opdoeken.

dpg 17 november 2015 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 7897838)
.
Is dat een grapje of zo? Weet men echt niet meer hoeveel mogelijk geld van de belastingbetaler men aan vreemd gespuis van alle slag naar hun kop moet gooien?
Is België verplicht uit te voeren wat die bende opgeblazen onnozelaars verkondigen?
We zitten hier inderdaad met allerlei mechanismen die de maatschappij zo vlug mogelijk de vernieling moeten in helpen!
Hoe lang moet een brave normale burger werken voor de 42.000 euro die men aan die gek wil toegooien?

Werken en alles ondergaan is uw lot en af en toe hier wat stoom mogen aflaten.

omaplop 17 november 2015 14:10

Is inderdaad kafka! Dus iemand die in het gevang de boel telkens op stelten zet, moet vrijgelaten worden en krijgt zelfs nog schadevergoeding! Ik raad alle gevangenen aan om hetzelfde te doen . Iedereen prisonfobie en je broodje is gebakken!

Anselmo 17 november 2015 14:35

Genoeg is genoeg. Deze wereldvreemde rechters moet een halt toegeroepen worden.

Men moet dit vonnis gewoon naast zich neerleggen en de autoriteit van deze rechtbank (?) afschaffen, subsidies incluis.
Dit zo snel mogelijk door het parlement jagen.
De tijd is er rijp voor.

De schoofzak 17 november 2015 15:48

Farid le fou gaat geld krijgen dank zij Justice la folle.

.

Patrick M. 17 november 2015 16:23

Er is toch ook nog een Syriërstrijder die de Belgische staat aanklaagt. En dit vinden ze precies normaal hier in België.

Mindset 17 november 2015 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7897842)

vind ik ook.
en rechters berechten.

Stormram 17 november 2015 17:17

Ik wens jullie alvast veel succes om die bezettersmacht te bekampen. Met jullie stemmetje gaan jullie er alvast niet komen.

A propos: wij Vlamingen hebben op dit ogenblik 4 bezetters. Wallobrux, de vreemde horden, Europa en de NAVO. Stuk voor stuk weten ze dat hun abusieve systemen afhangen van de onderdrukking van het wingewest Vlaanderen.

Je kan zo op je eentje een hele divisie proberen stoppen ook. Daarvoor moet je dan Rambo heten, al denk ik dat Rambo in deze toch ook wel een paar toogkameraden zal kunnen gebruiken.

Vlaanderen heeft 75 jaar moedig, maar naïef en achteloos geknokt. 2015 wordt het jaar waarin de leeuw endgültig door de knieën ging van het gewicht van al die loodzware kluisters.

Zeus 17 november 2015 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7898321)
Er is toch ook nog een Syriërstrijder die de Belgische staat aanklaagt. En dit vinden ze precies normaal hier in België.

Toegang tot een rechter? Dat is vrij normaal, ja.

Bhairav 18 november 2015 03:23

Wat zien wij brave modale burgers toch AF. :roll:

Skobelev 18 november 2015 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7899091)
Wat zien wij brave modale burgers toch AF. :roll:

Je moet uzelf niet met ons veralgemenen.

Bhairav 18 november 2015 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7899148)
Je moet uzelf niet met ons veralgemenen.

Ik veralgemeen mij niet met rechtse zakken.

Skobelev 18 november 2015 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7899153)
Ik veralgemeen mij niet met rechtse zakken.

Wij, rechtse zakken, beschouwen onszelf ook als "brave modale burgers"

Het links en allochtoon crapuul daarentegen....

beschouwen we als links en allochtoon crapuul.

Odol 18 november 2015 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7897859)
Werken en alles ondergaan is uw lot en af en toe hier wat stoom mogen aflaten.

Amen.

En hopen dat je le fou niet tegen het lijf loopt. Anders gaat een deel van je erfenisrechten naar een of andere crimineel, looser, lowlife,lone wolfe.

Universalia 18 november 2015 09:39

Best eigenaardig dat men hier in ons land snel vergeet wat criminelen en gangsters uitgestoken hebben.

Een crimineel/gangster die op heterdaad betrapt is geweest heeft niets meer te eisen, die mag alleen zijn/haar straf ondergaan en verder zijn/haar bakkes houden daar u niet thuishoort in een 'normale' maatschappij.

Uw afwijkend gedrag heeft u zelf de das omgedaan.

Le Fou heeft niets te eisen wat uiteindelijk op de nek van die brave belastingbetaler, U en ik, terecht zou komen.

Volgens mij gaat het hier niet over of men links of rechts is maar over het feit dat een gangster zomaar zijn eisen kan stellen en dat men daar nog wil op ingaan ook. Dan kloppen er ergens bepaalde teksten/regeltjes niet volgens mijn bescheiden mening. :roll:

de vuile muilekoek 18 november 2015 09:58

Criminele rechters .... wie zijn ze , wat doen ze , wat drijft hen.... Jambers:lol:

TheFourHorsemen 18 november 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7897842)

Indien u met 'dat Europa en zijn instellingen' de Europese Unie bedoelt: Het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft niets met de EU te maken. Rusland en Turkije zijn bijvoorbeeld ook lid van het EVRM.

TheFourHorsemen 18 november 2015 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7898385)
Ik wens jullie alvast veel succes om die bezettersmacht te bekampen. Met jullie stemmetje gaan jullie er alvast niet komen.

A propos: wij Vlamingen hebben op dit ogenblik 4 bezetters. Wallobrux, de vreemde horden, Europa en de NAVO. Stuk voor stuk weten ze dat hun abusieve systemen afhangen van de onderdrukking van het wingewest Vlaanderen.

Je kan zo op je eentje een hele divisie proberen stoppen ook. Daarvoor moet je dan Rambo heten, al denk ik dat Rambo in deze toch ook wel een paar toogkameraden zal kunnen gebruiken.

Vlaanderen heeft 75 jaar moedig, maar naïef en achteloos geknokt. 2015 wordt het jaar waarin de leeuw endgültig door de knieën ging van het gewicht van al die loodzware kluisters.

Het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft niets met de EU te maken.

Skobelev 18 november 2015 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7899318)
Indien u met 'dat Europa en zijn instellingen' de Europese Unie bedoelt: Het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens heeft niets met de EU te maken. Rusland en Turkije zijn bijvoorbeeld ook lid van het EVRM.

Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg heeft niets met Europa te maken?

Leg me dat eens uit aub?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be