Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   geradicaliseerd maar ongevaarlijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225786)

4x10E6 18 november 2015 18:13

geradicaliseerd maar ongevaarlijk

De broers Salah en Brahim Abdeslam, die beiden betrokken zouden geweest zijn bij de aanslagen in Parijs, zijn maanden geleden al verhoord door de Belgische politie. Op dat moment leken de broers geen gevaar te vormen volgens de politie en zij kregen het etiket "geradicaliseerd maar ongevaarlijk" opgeplakt.

Geradicaliseerd maar ongevaarlijk, beter dan dit kan de de Belgische minister van binnenlandse niet omschreven worden, ongevaarlijk voor moslim terroristen, maar uiterst gevaarlijk daarentegen voor de Belgische burger.

Wordt het niet hoogtijd dat de man opstapt ?

.. geradicaliseerd .. maar ongevaarlijk ?

Eyjafjallajökull 18 november 2015 18:15

Dus je kunt gewoon normaal schrijven ?

Peche 18 november 2015 19:23

Hoort ze straks bleiten naar een politiestaat :)

4x10E6 18 november 2015 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7899963)
Hoort ze straks bleiten naar een politiestaat :)

.. verre van .. meer zelfs : integendeel .. jan de zwetten en co timmerden noest aan de uitbouw van een politiestaat sinds hun aantreden .. dienen fok van De Tijd bazuinde het gisteren op de verreziender nog uit hoe sterk onze kamikazeregering (no pun intended) inzet op veiligheid .. en kijk .. los van hun krachtige maatregelen, hun kordate beslissingen, hun belligrente keuzes, hun moedige veranderingen .. het hielp ons voor genen enen meter vooruit .. incompetent fascho-zootje ..

.. nu ..
.. durven veranderen ? afserveren dit fascho-zootje ..
.. doen ? homaar ..
.. blèren ..

smiley 18 november 2015 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7899896)
.

.. geradicaliseerd .. maar ongevaarlijk ?[/center]

Mij goed. Hij snapt niks van de islam. Kan ook moeilijk als je respect eist voor de koran. Wie had je ter vervanging in gedachten die er wel iets van snapt ?

Peche 18 november 2015 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7899971)
.. verre van .. meer zelfs : integendeel .. jan de zwetten en co timmerden noest aan de uitbouw van een politiestaat sinds hun aantreden .. dienen fok van De Tijd bazuinde het gisteren op de verreziender nog uit hoe sterk onze kamikazeregering (no pun intended) inzet op veiligheid .. en kijk .. los van hun krachtige maatregelen, hun kordate beslissingen, hun belligrente keuzes, hun moedige veranderingen .. het hielp ons voor genen enen meter vooruit .. incompetent fascho-zootje ..

Op wie zou ik dan moeten stemmen?

hamac 18 november 2015 19:46

Citaat:

De broers Salah en Brahim Abdeslam, die beiden betrokken zouden geweest zijn bij de aanslagen in Parijs, zijn maanden geleden al verhoord door de Belgische politie. Op dat moment leken de broers geen gevaar te vormen volgens de politie en zij kregen het etiket "geradicaliseerd maar ongevaarlijk" opgeplakt.

Had je ook Jambon zijn ontslag gevraagd als ze onrechtmatig werden vastgehouden?

Welke acties zouden gepermitteerd geweest zijn zonder dat de linksen zouden gaan neuten over een 'politiestaat', 'inbreuk op rechten', ...

cookie monster 19 november 2015 03:14

Ik ken Jan Jambon :D

4x10E6 22 november 2015 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7900296)
Ik ken Jan Jambon :D

.. fok, neen, u kent janneman .. wat zegt jan de zwetten ? moet ik morgen werken gaan ? ..

andev 22 november 2015 18:44

Citaat:

Geradicaliseerd maar ongevaarlijk, beter dan dit kan de de Belgische minister van binnenlandse niet omschreven worden, ongevaarlijk voor moslim terroristen, maar uiterst gevaarlijk daarentegen voor de Belgische burger.

.. geradicaliseerd .. maar ongevaarlijk ?

Wat een bullshit!

Flippend Rund 22 november 2015 18:47

We moeten ook radicaliseren: radicaal kiezen voor vrijheid en liefde.

4x10E6 22 november 2015 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund (Bericht 7904506)

.. euh .. én gelijkheid ? of broederlijkheid ?

AnarchoChristophe 22 november 2015 20:44

Citaat:

AH jij bent er zo eentje die IS'ers wilt doodknuffelen ofzo?

hamac 22 november 2015 20:58

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7904607)

Natuurlijk ben je vrij onze waarden over te nemen en ons vervolgens broeder te noemen.

Flippend Rund 22 november 2015 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7904607)

we moeten begrijpen dat zelfmoordterrorisme een vorm van idealisme is. Welke idealen heeft ons land, tot op het bot corrupt, aan te bieden aan jonge mensen?

cookie monster 23 november 2015 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7904498)
.. fok, neen, u kent janneman .. wat zegt jan de zwetten ? moet ik morgen werken gaan ? ..

Thuus blijven !!!!

jogo 23 november 2015 11:59

Een geheim agent met een revolver-pen.

robert t 24 november 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7899899)
Dus je kunt gewoon normaal schrijven ?

Het volwassenenonderwijs - schrijven en rekenen voor dummies - doet het zeer goed tegenwoordig.

Maar ik wou het even hebben over zijn zoveelste enquête m.b.t. het geëiste ontslag van Jambon. Vier miljoen en oneffen heeft met veel moeite één halfgebakken meeloper kunnen overtuigen. Vorige maal is hij erin geslaagd nog een tiental anti-N'VAers te overtuigen. Twee enquêtes over hetzelfde item op 14 dagen lanceren duidt overigens op vroege dementie.

Inmiddels timmert deze regering verder aan de weg, zonder grote successen te boeken weliswaar, maar deze kunnen nog komen. Jambon is inmiddels uitgegroeid tot één de belangrijkste ministers, gevraagd door alle media. Vier miljoen daarentegen beleeft droevige dagen. I like it!

robert t 24 november 2015 11:10

Citaat:

Ik heb de indruk dat jij helemaal niet werkt, behalve op mijn zenuwen.

HRobin 24 november 2015 13:49

Citaat:

Dat moet je maar aan onze vakbondsman op het forum vragen: Patrick M.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be