![]() |
VRT: "jongeren gepest vanwege hun geloof"
VRT: "jongeren gepest vanwege hun (islam)geloof"
westerlingen ondergaan aanslagen, en nu zouden we nog moeten zwijgen ook... |
Ocharme. Gelukkig worden holebi's niet gepest door "geloof".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Normaal gezien worden geesteszieken die waanvoorstellingen hebben over onzichtbare vrienden opgesloten. |
Het pamperen is voorbij. :cry::cry::cry:
![]() |
Allahu Alim, ik ben alvast niet gepest ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zouden die jongeren niet mogen pesten, wel bewust maken dat zulke gedachtengang vloekt met een Westerse visie.
Wij willen geen talrijke gezinnen waarin man en vrouw in apartheid leven. 't Is eigenlijk de bedoeling ze uit het hokje religie te trekken en nieti dieper te duwen he ;) |
Citaat:
|
Ik zie het al voor me.
"Mo, gij achterlijke kamelenneuker, is uw tapijt nu proper, anders kunde de stinkende adem van uw moeder gaan snuffelen." 30 seconden en een smske later , 15 man in koor. "Gij ett een problém". |
Citaat:
Een moslim pesten dat is zo ongeveer zelfmoord, goed om je te verwachten aan 2 dozijn die je staan op te wachten na de bel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Gevoelens van moslims.
Er is niets belangrijker dan de gevoelens van moslims, cuckies. |
Overheidszenders (en vele corporatieve private zenders) in heel Europa pogen in de eerste plaats een escalatie van geweld in de samenleving te vermeiden. Op zich is dat een nobel doel. Het wordt een probleem indien men daarvoor het nieuws begint te manipuleren. Dat zou wel eens een averechts effect kunnen hebben.
|
Johan, het moet lukken dat ik net V for vendeta nog eens gezien heb.
Voeg daarbij de paniekzaaierij in de Brusselse omgeving, en je ziet in 1 keer wat het doel is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be