Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Rijstepap met gouden lepeltjes & 72 maagden van waar komt dat & hoe kom je daar op ?? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225809)

cookie monster 19 november 2015 05:15

Rijstepap met gouden lepeltjes & 72 maagden van waar komt dat & hoe kom je daar op ??

Daar het over geloof gaat , heb ik het hier geplaatst !!
Korte vraag:
Rijstepap met gouden lepeltjes & 72 maagden van waar komt dat & hoe kom je daar op ??
Tja , je hoort dit vaak zeggen , wat hiervan denken ??
Sommige huiveren , sommige lachen er mee !!
Maar goed wie het antwoord op mijn vraag ??

dewanand 21 november 2015 23:47

ja ja cookie monster

ik denk dat het ontstaan is door veel lijden, honger en seksuele frustraties, jarenlang lijden in verdriet, armoede, eenzaamheid.

Denk aan mijn celmanifest he Shri Rama Ka Desh, ja toen leed ik heel erg, 9 maanden eenzame opsluiting cel PI noordsingel. daarna 12 maanden gesloten psychiatrische kliniek, 2002 - 2003, dieptepunt in mijn leven, vernederend joh.

diep verdriet kennen meer mensen dan je denkt.

wat is het grootste verdriet van een miljonair???
ja dat zijn pik niet hele dag stijf kan worden zodat hij hele dag zijn goedkope 72 prive koelie slum hoertjes kan naaien en oneindig kan genieten.

Bobke 21 november 2015 23:51

Ik lust geen rijstpap en wie wilt nu maagden.
Ge kunt beter naar de hel gaan, daar zitten de meisjes van plezier.

patrickve 22 november 2015 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 7903953)

2 !

harriechristus 22 november 2015 09:50

Citaat:

:lol:

De Koran vermeldt bovendien nergens een aantal. De '72' is afkomstig van de volgende hadith:

«Men hoorde profeet Mohamed zeggen: "De kleinste beloning voor de mensen van het Paradijs is een plaats waar er 80.000 dienaren en 72 vrouwen zijn, waarboven een koepel staat die versierd is met parels, aquamarijn en robijn, zo breed als de afstand van Al-Jabiyyah (een voorstad van Damascus) tot Sna'a (in Jemen)."» (Tirdmidhi)

http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert32.htm#1.7.2

De verzen en hadith die het paradijs beschrijven moet men net zo min letterlijk nemen als de bij ons alom bekende spreekwoordelijke rijstpap die ons in de hemel met gouden lepeltjes zal geserveerd worden. Waar het in deze verzen en hadiths om te doen is, is het schetsen van de uitzonderlijkheid van de beloning die iedereen die in het paradijs terechtkomt te beurt zal vallen. Het bestaan in het hiernamaals zal overigens van een gans andere orde zijn. Toen de profeet bijvoorbeeld gevraagd werd wat er in het paradijs zal gebeuren met de uitwerpselen, antwoordde hij dat er geen uitwerpselen zullen zijn – het voedsel zal in het lichaam 'verteerd' worden tot 'muskus' die uitgeademd zal worden.

Dus je anus heb je niet meer nodig....:lol:

De schoofzak 22 november 2015 10:27

Eeuwenlange verhaaltjes en sprookjes in overlevering verteld,
handig gebruik gemaakt door machtswellustelingen die op die manier het volk gedwee konden maken, en zichzelf verheffen tot halfgoden ...

nuttig destijds voor veel zaken,
maar het blijft oplichting.

.

Peche 22 november 2015 10:36

honestly?

Vanuit een woestijn klinkt dat als het paradijs
Wij zijn zo verwend geworden dat we niet eens geil meer worden van een onervaren maagdje. En bomma haar rijstpap is ook niet meer wat het was je?

cookie monster 23 november 2015 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7904128)
maar het blijft oplichting.

.

Juist , daar niemand met de bewijzen komt of zal komen opdraven !!

harriechristus 23 november 2015 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7904135)
Vanuit een woestijn klinkt dat als het paradijs
Wij zijn zo verwend geworden dat we niet eens geil meer worden van een onervaren maagdje.

Het is ook niet de bedoeling om geil te worden, maar ons te verheffen tot heiligheid.

Dus geen geiligheid, maar heiligheid....:lol:

Bobke 23 november 2015 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7904981)
Het is ook niet de bedoeling om geil te worden, maar ons te verheffen tot heiligheid.

Het kan aan mij liggen maar dat klinkt zo saai.

Peche 23 november 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7904981)

Wel, wanneer je je door zulke motieven laat leiden zegt dat toch genoeg?
Wie wilt er nu 72 vrouwen rond zich hebben? Goed zot.

Aton 23 november 2015 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7905077)
Wel, wanneer je je door zulke motieven laat leiden zegt dat toch genoeg?
Wie wilt er nu 72 vrouwen rond zich hebben? Goed zot.

Ikben al tevreden met een tros druiven. :-)

Anna List 23 november 2015 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 7904091)
:lol:

De Koran vermeldt bovendien nergens een aantal. De '72' is afkomstig van de volgende hadith:

«Men hoorde profeet Mohamed zeggen: "De kleinste beloning voor de mensen van het Paradijs is een plaats waar er 80.000 dienaren en 72 vrouwen zijn, waarboven een koepel staat die versierd is met parels, aquamarijn en robijn, zo breed als de afstand van Al-Jabiyyah (een voorstad van Damascus) tot Sna'a (in Jemen)."» (Tirdmidhi)
...

begrijp ik t nu goed

72 vrouwen en 80.000 mannen, allemaal met ne serieus stinkenden adem vanwege geen anus ?

echt iets om naar uit te kijken!

Peche 23 november 2015 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aton (Bericht 7905100)
Ikben al tevreden met een tros druiven. :-)

Ik moet maar 1 vrouw hebben, en mijn cultuur heeft daar niets bij te zien gehad.
Wie zich laat leiden wordt misleid.

DewareJakob 23 november 2015 12:34

72 maagden die het met jou doen omdat ze moeten is niets waard. Eén die het met je doet omdat je zielsveel van mekaar houdt dat is oneindig veel waard.

De schoofzak 23 november 2015 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7905115)
Ik moet maar 1 vrouw hebben, en mijn cultuur heeft daar niets bij te zien gehad.
Wie zich laat leiden wordt misleid.

Mag het ietske meer zijn, gelijk bij de beenhouwer ?

.

Peche 23 november 2015 13:53

Ik ben uit vorm . Waar ik vroeger ganse nachten aan gaf ben ik er al op een uur weer uit. En dat is dan groot gerekend :)
Extranautisme zekers?

Anna List 23 november 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7905186)
72 maagden die het met jou doen omdat ze moeten is niets waard. Eén die het met je doet omdat je zielsveel van mekaar houdt dat is oneindig veel waard.

doe mij er, zelfs in dat geval, toch maar ééntje met al behoorlijk wat gereden kilometers op de teller hoor ... dat voorzichtig roderen is overrated.

Anna List 23 november 2015 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7905269)
Mag het ietske meer zijn, gelijk bij de beenhouwer ?

.

2 varkenskotteletjes ? :p

de vuile muilekoek 23 november 2015 14:36

Citaat:

Maar wat krijgen hun zusters van de strijd dan als ze zich laten ploffen ? ook 72 maagden? ik wil wel woordje uitleg ....:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be