![]() |
met open poorten : dé video die momenteel furore maakt op het net!
Met meer dan 3.000.000 kijkers op amper 10 dagen tijd. 18minuten die de ogen van iedereen die het wil zien, zal openen. Ondertiteld in het Nederlands : https://www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc
____________ Volgens mij zit er veel waarheid in. Iedereen zou deze video moeten zien. Zie ook vooral het fragment waarin Donald Trump Merkel de mantel uitveegt en haar een krankzinnig wijf noemt! |
Zo kunnen we ons wat opladen met veemdelingenhaat. In geval we ons op dat gebied wat slapjes voelen...
|
Een compilatie van beelden van de hatelijkste moslims.
|
Deze is hier al verschillende keren voorbij gekomen. Het is misselijk makend.
|
Citaat:
Dingen in perspectief zien, dat verdienen ze niet volgens u. |
Citaat:
Onze terroristen zijn gastjes van hetzelfde type. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het vreemd dat jij genuanceerd en buikgevoel in één zin zet. Ik vind dat we genoeg weggekeken hebben en de problemen ontkend hebben; kijk waar we nu staan. Trouwens, een vraag beantwoord je niet met een vraag. |
bang bang bang bang :roll:
|
Citaat:
|
ik denk niet dat bang zijn gaat helpen ,:roll:
|
Citaat:
Je denkt toch niet dat als de islam hier verder uitbreidt deze geen politieke eisen zal stellen ? Eén ervan zal zijn de verdere en toenemende afbraak van onze Westerse waarden. Maar wat baten kaas en bril als den uil niet zien en wil. :roll: |
Nu zitten we natuurlijk met geen treffelijk leger meer, met travestieten van flikjes die liever hun haardos in gel steken & coole zon bril dragen, oh maar we gaan nu echt wa meemaken :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be