Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Arbitragehof vernietigt homohuwelijk niet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=22583)

Stratcat 20 oktober 2004 14:42

Arbitragehof vernietigt homohuwelijk niet

Het Arbitragehof heeft zich vandaag niet alleen uitgesproken over de drugwet, maar (o.a.) ook over de wet die het homohuwelijk heeft ingevoerd.
De beroepen tegen deze wet zijn door het Arbitragehof volledig verworpen.
Mogen de homo-echtparen nog lang en gelukkig samenleven, tot de dood hen scheidt!

ancapa 20 oktober 2004 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Het Arbitragehof heeft zich vandaag niet alleen uitgesproken over de drugwet, maar (o.a.) ook over de wet die het homohuwelijk heeft ingevoerd.
Mogen de homo-echtparen nog lang en gelukkig samenleven, tot de dood hen scheidt!

hoe rapper hoe beter, geniet er van :roll:

ancapa 20 oktober 2004 16:01

het Arbitragehof is precies in vorm de laatste weken...

Supe®Staaf 20 oktober 2004 16:03

Citaat:

Het tegendeel zou me verwonderd hebben.
Gelijkheid in rechten voor iedereen.
Iedereen heeft recht op dezelfde dommigheden.;-)

driewerf 20 oktober 2004 16:05

Citaat:

ik zit eigenlijk te wachten op de eerste homo-echtscheiding. Stel u voor; d'r zo lang voorhet huwelijk geknokt hebben om een jaar later al voor de juge te staan.;-)

Herr Flick 20 oktober 2004 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
ik zit eigenlijk te wachten op de eerste homo-echtscheiding. Stel u voor; d'r zo lang voorhet huwelijk geknokt hebben om een jaar later al voor de juge te staan.;-)

Dat zou inderdaad wat zijn...

Ik wacht op de eerste maloot die met zijn huisdier wil trouwen, ... vandaag of morgen komt dat er ook wel van ! ;-)

Stratcat 20 oktober 2004 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf

Misschien is die al gebeurd, als het niet om BV's gaat, haalt zoiets de pers niet.

Knuppel 20 oktober 2004 16:22

Wel vreemd dat de raad van State bezwaren had tegen het homohuwelijk maar dat het arbitragehof dan weer de wet goedkeurt.

Maar zoals Staaf het zegt:iedereen heeft evenveel recht op dezelfde stommiteit.

En ja bankier, ik las al iets over een gescheiden homokoppel.

voicelesscharlie 20 oktober 2004 16:31

Ik wacht op de eerste idioot die met zijn PC trouwt.

Het Skill Effect 20 oktober 2004 16:34

Citaat:

Wie heeft beroep ingediend?

Maus 20 oktober 2004 16:38

Stratcat 20 oktober 2004 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Wie heeft beroep ingediend?

M. Goossenaerts, M. Platel en R. Deweirdt, M. Van Aken, S. Van Steen, L. Roosemont en R. Roosemont, P. De Neve en M. Bauwens, L. Lamberts-Van Assche, L. Borkes en W. Vanden Heuvel, M. Debackere, F. Pieters, H. Van den Berghe, T. de Beir en M. Pollet, G. Van Gorp

M. Platel is bij mijn weten Marc Platel (ooit nog hoofdredacteur Belang van Limburg). Of H. Van den Berghe de CD&V-politicus is, weet ik niet.
Ik dacht dat bij de andere mensen een aantal Vlaams Blok-leden zaten.

Piet Hein 20 oktober 2004 17:16

Die drugswet moet afschaft worden maar dat homohuwelijk mag van mijn part blijven bestaan.

Supe®Staaf 20 oktober 2004 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Ik wacht op de eerste idioot die met zijn PC trouwt.

Wat bedoel je daarmee?

bartje 20 oktober 2004 18:29

Prachtig gewoon dat het Arbitragehof niet is ingegaan op die kuren van een aantal burgers die dachten te denken eens wat homo's te pesten. Volledige gerechtigheid dus!

Ik herinner me de tijd, nu bijna 2 jaar geleden, dat ene Jan Van Den Berghe me zei dat het homohuwelijk er niet zou komen dat het niet zo goed lag in de toenmalige regering en dat hij me daar zou aan herinneren. Kijk eens aan, kijk eens aan, nu 2 jaar later.

snoodaard 20 oktober 2004 18:39

Zoals steeds worden de dierneukende groepseksuelen over het hoofd gezien.Mijn buur is namelijk stapelverliefd op zijn kudde schapen.

Ik kan me echt niet voorstellen dat de band die mijn vrouw en ik hebben volgens de wet niet meer betekent dan wat potters met elkaar doen.8O

De Zuiveraar 20 oktober 2004 18:41

Wat voor kuttopik is dat hier weeer ? HET IS godgeklaagd

Jonas Elossov 20 oktober 2004 18:45

Ik kan me echt niet voorstellen dat de band die mijn vrouw en ik hebben volgens de wet niet meer betekent dan wat potters met elkaar doen.

Vergeef het hen, zij weten niet beter...

voicelesscharlie 20 oktober 2004 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Wat bedoel je daarmee?

De step-up theorie in het politiek denken.

Raf 20 oktober 2004 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Ik kan me echt niet voorstellen dat de band die mijn vrouw en ik hebben volgens de wet niet meer betekent dan wat potters met elkaar doen.8O

En dat is?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be