![]() |
Arbitragehof vernietigt homohuwelijk niet
Het Arbitragehof heeft zich vandaag niet alleen uitgesproken over de drugwet, maar (o.a.) ook over de wet die het homohuwelijk heeft ingevoerd.
De beroepen tegen deze wet zijn door het Arbitragehof volledig verworpen. Mogen de homo-echtparen nog lang en gelukkig samenleven, tot de dood hen scheidt! |
Citaat:
|
het Arbitragehof is precies in vorm de laatste weken...
|
Citaat:
Gelijkheid in rechten voor iedereen. Iedereen heeft recht op dezelfde dommigheden.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht op de eerste maloot die met zijn huisdier wil trouwen, ... vandaag of morgen komt dat er ook wel van ! ;-) |
Citaat:
|
Wel vreemd dat de raad van State bezwaren had tegen het homohuwelijk maar dat het arbitragehof dan weer de wet goedkeurt.
Maar zoals Staaf het zegt:iedereen heeft evenveel recht op dezelfde stommiteit. En ja bankier, ik las al iets over een gescheiden homokoppel. |
Ik wacht op de eerste idioot die met zijn PC trouwt.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
M. Platel is bij mijn weten Marc Platel (ooit nog hoofdredacteur Belang van Limburg). Of H. Van den Berghe de CD&V-politicus is, weet ik niet. Ik dacht dat bij de andere mensen een aantal Vlaams Blok-leden zaten. |
Die drugswet moet afschaft worden maar dat homohuwelijk mag van mijn part blijven bestaan.
|
Citaat:
|
Prachtig gewoon dat het Arbitragehof niet is ingegaan op die kuren van een aantal burgers die dachten te denken eens wat homo's te pesten. Volledige gerechtigheid dus!
Ik herinner me de tijd, nu bijna 2 jaar geleden, dat ene Jan Van Den Berghe me zei dat het homohuwelijk er niet zou komen dat het niet zo goed lag in de toenmalige regering en dat hij me daar zou aan herinneren. Kijk eens aan, kijk eens aan, nu 2 jaar later. |
Zoals steeds worden de dierneukende groepseksuelen over het hoofd gezien.Mijn buur is namelijk stapelverliefd op zijn kudde schapen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de band die mijn vrouw en ik hebben volgens de wet niet meer betekent dan wat potters met elkaar doen.8O |
Wat voor kuttopik is dat hier weeer ? HET IS godgeklaagd
|
Ik kan me echt niet voorstellen dat de band die mijn vrouw en ik hebben volgens de wet niet meer betekent dan wat potters met elkaar doen.
Vergeef het hen, zij weten niet beter... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be