![]() |
Bier en cocaine
Vandaag in de tijd.
http://www.tijd.be/politiek_economie...01244-3136.art |
Ik word normaal alleen maar woest als er geen bier en cocaine is.
|
wederom een bewijs dat vakbonden en al hun aanhangers uitschot zijn.
|
Citaat:
Ging hetzelfde posten. |
Hey, ik heb agenten bekogeld maar ik heb een excuus: ik was zat (openbare dronkenschap) en had drugs gepakt. Wat is de logica van zijn advocaat juist? Waarschijnlijk de fout van de top van de vakbond. Als die zegt dat ze zich vol moeten gieten met alcohol en drugs moeten snuiven, dan is er niemand die twee keer nadenkt en doet iedereen dat gewoon. Misschien eens een inspectie doen aan de haven in dat geval.
Ik begin een zeker lid hier wel te snappen met al zijn stakingen: gratis dagje betaald verlof met bbq, alcohol, drugs, zand, ... Misschien moeten we allemaal eens mee doen? |
Bier en cocaïne aangekocht door de vakbond met geld gekregen van de staat voor de uitbetalingen van werkeloosheidsuitkeringen. Wanneer worden die profiteurs en misdadigers buiten de wet gesteld?
|
vakbonden die hun actievoerders voorzien van drank en drugs, kwestie van hen in de juiste sfeer te brengen, ik schrik er niet van.
|
Citaat:
:magniet: |
Citaat:
|
Alle politieagenten zeiden daarentegen 'ja' tegen mdma :P.
|
In de haven van Antwerpen zitten ze natuurlijk met een overschot aan cocaïne. Wat moeten die arme arbeiders daar anders allemaal mee doen ?
|
[quote=Athelas;7905182]Hey, ik heb agenten bekogeld maar ik heb een excuus: ik was zat (openbare dronkenschap) en had drugs gepakt. Wat is de logica van zijn advocaat juist? Waarschijnlijk de fout van de top van de vakbond. Als die zegt dat ze zich vol moeten gieten met alcohol en drugs moeten snuiven, dan is er niemand die twee keer nadenkt en doet iedereen dat gewoon. Misschien eens een inspectie doen aan de haven in dat geval.
Ik begin een zeker lid hier wel te snappen met al zijn stakingen: gratis dagje betaald verlof met bbq, alcohol, drugs, zand, ... Misschien moeten we allemaal eens mee doen? [/QUOTE] Goed idee !!! |
tijd om die vakbonden eens te laten kennismaken met de matrakken van de flikken
|
AUB geen bier verbieden want wat moet ik anders drinken als ik pikket sta bij een staking?
|
Citaat:
|
De zeikerds en de zeveraars zijn diegene die altijd kritiek hebben op het werkvolk van de NMBS.
|
Citaat:
|
Neen, want die stakers zijn het werkvolk van de NMBS die opkomen voor hun rechten.
Plichten hebben we genoeg maar ze willen onze rechten afnemen. Rechten waarvoor onze ouders en voorouders gestreden hebben en sommigen gestorven zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be