Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Wat te doen met terugkerende DAESHstrijders? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225855)

Peche 20 november 2015 07:10

Wat te doen met terugkerende DAESHstrijders?

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...houdbaar.dhtml

Men noemt ze nog geen DAESH strijders, maar in principe is al wat daar nog overschiet toch puur DAESH of Russische coalitie?

Ik kan mij vergissen? Maar de intel die ik krijg is dikwijls anders dan die ze transparant delen.

We moeten ze gewoon tegenhouden en zorgen dat ze niet meer binnen komen?

Indomitable 20 november 2015 07:16

Rechtstreeks den bak in!

hurricane 20 november 2015 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7901694)
Rechtstreeks den bak in!

Niks van. Dat kost onze gemeenschap geld.
Terugsturen.

Peche 20 november 2015 07:26

Maar het feit dat zij Daesh-strijders nog een kans willen ...
Ben ik nu gewoon extremist om dat te zwart in te zien? Kan iemand dat relativeren voor mi aub? :)

Skobelev 20 november 2015 07:33

Koolmijnen openen?

jogo 20 november 2015 09:40

Euthanasie zodanig uitbreiden dat dit ook mogelijk wordt voor ondraaglijk lijden door mislukt kalifaat.

Mindset 20 november 2015 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901692)

Men noemt ze nog geen DAESH strijders, maar in principe is al wat daar nog overschiet toch puur DAESH of Russische coalitie?

Ik kan mij vergissen? Maar de intel die ik krijg is dikwijls anders dan die ze transparant delen.

kan u het woord DAESH achterwege laten en hen Islamitische Staat (IS) noemen aub?

Anna List 20 november 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901692)

we beginnen met hen ipv het eerbare 'DAESH-STRIJDERS' platte terroristen voor een Islamietische Staat te noemen die misdaden tegen de menselijkheid plegen telkens ze burgerdoelen viseren.

Peche 20 november 2015 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7901899)
we beginnen met hen ipv het eerbare 'DAESH-STRIJDERS' platte terroristen voor een Islamietische Staat te noemen die misdaden tegen de menselijkheid plegen telkens ze burgerdoelen viseren.

ze DAESH strijders noemen is alles behalve eerbaar ;)
IS strijders en Syriëstrijders is net iets teveel eer.
Het is tijd dat de overheid inziet dat zij de wapens onrechtmatig oppikten en alle partijen daar tegen de wetten van Geneve botsen.

Dat wij de deuren openzetten en ze naartoe deradicaliseren leiden spreekt toch boekdelen??? BE wordt gerund door ...

Peche 20 november 2015 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 7901884)
kan u het woord DAESH achterwege laten en hen Islamitische Staat (IS) noemen aub?

Als ge mij zegt waarom misschien wel .

Pericles 20 november 2015 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901910)
Het is tijd dat de overheid inziet dat zij de wapens onrechtmatig oppikten en alle partijen daar tegen de wetten van Geneve botsen.

Dat wij de deuren openzetten en ze naartoe deradicaliseren leiden spreekt toch boekdelen??? BE wordt gerund door ...

Als we ze nu eens gewoon hoop stront noemen en hun land cloaca maxima. ;-)

Anna List 20 november 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7901922)
Als we ze nu eens gewoon hoop stront noemen en hun land cloaca maxima. ;-)

mss kunnen we er een speciale machine, een installatie voor ontwikkelen om hen gepast te behandelen.

Anna List 20 november 2015 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901910)

trap daar toch niet in, het enige wat men met die NEWSPEAK wil is het woord Islamitisch uit de naam halen.

Peche 20 november 2015 10:10

Door ze los te strippen van de islam kunt ge dus de islam partner in crime maken.
We dienen de salafisten tot de allerlaatste op te sturen naar het kalifaat.
In plaats van hier mensen te sprokkelen, stuur ze zelf op. De namen zijn gekend for fucking sake. Why are we losing time?

Anna List 20 november 2015 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7901936)
Door ze los te strippen van de islam kunt ge dus de islam partner in crime maken.
We dienen de salafisten tot de allerlaatste op te sturen naar het kalifaat.
In plaats van hier mensen te sprokkelen, stuur ze zelf op. De namen zijn gekend for fucking sake. Why are we losing time?

door ze los te strippen van de islam zet je elke (ook radicale) islamiet in de EU uit de wind en kan je de huidige massale invasie rustig laten verdergaan.

korte- en langetermijn strategie botsen hier.

mij lijkt het tamelijk urgent dat de kraan toe gaat en dat de Islam in de EU terug naar een bescheidener (en niet erkende, gesubsidieerde) plek geduwd wordt.

die Islamieten moorden elkaar al honderden jaren onderling uit, ze hebben daar dat woordje Daesh niet voor nodig gehad tot nu toe, dat woord komt alleen Obama goed uit.

Peche 20 november 2015 10:21

Tijdens de invasie moet je massaal dat salafisme eruit halen.
At all cost.
Het salafisme is de broeihaard en sponsor voor terrorisme. Daar is de bron.
Gewoon loeihard erop, nationaliteit afnemen, vingerafdrukken nemen en over de grens waar Rusland zal aankomen.
Dat ze zelf hun strijd leveren waar nodig, niet op onze straten.
Dat die sympathisant van Daesh nog vrij rondloopt is mij een brug te ver???!!!!!!
Informatie uitkloppen ja!

vlijmscherp 20 november 2015 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7901944)
door ze los te strippen van de islam zet je elke (ook radicale) islamiet in de EU uit de wind en kan je de huidige massale invasie rustig laten verdergaan.

korte- en langetermijn strategie botsen hier.

mij lijkt het tamelijk urgent dat de kraan toe gaat en dat de Islam in de EU terug naar een bescheidener (en niet erkende, gesubsidieerde) plek geduwd wordt.

die Islamieten moorden elkaar al honderden jaren onderling uit, ze hebben daar dat woordje Daesh niet voor nodig gehad tot nu toe, dat woord komt alleen Obama goed uit.

dan ga je nog meer de Islam in een verdomhoekje stoppen, nog meer jongeren laten radicaliseren, nog meer aanmoedigen dat extremistische imams uit Saoudi-Arabië hier haat komen prediken, met nog meer wandelende tijdbommen als gevolg.

Met dat recept gaan we wel zeer moeilijke tijden tegemoet.

Mindset 20 november 2015 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7901949)
dan ga je nog meer de Islam in een verdomhoekje stoppen, nog meer jongeren laten radicaliseren, nog meer aanmoedigen dat extremistische imams uit Saoudi-Arabië hier haat komen prediken, met nog meer wandelende tijdbommen als gevolg.

als ze in dat hoekje zitten moeten ze maar eens gaan beginnen beseffen dat ze er zelf uit kunnen geraken als ze dat zelf willen

Pericles 20 november 2015 10:24

Citaat:

Dat is toch makkelijk op te lossen. Je laat die mannen niet binnen en je sluit de moskeeën.
Dat is alvast datgene wat ze in Frankrijk gaan doen. :roll:

Anna List 20 november 2015 10:25

Citaat:

o ja, want radicale islam is een product gecreëerd in en door het Westen.

een stelling waar ik helemaal akkoord mee ben! :roll:

:cheer: bovendien mijn laatste post in deze draad vanwege de topictitel ... ik kan hier immers niets posten zonder telkens weer de Newspeak in de titel naar boven te pushen. lelijke truuk ook. :cheer:

niet met mij dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be