Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Koning ergens weggedoken of wat? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225977)

Garry 22 november 2015 22:21

Koning ergens weggedoken of wat?

Heeft er al iemand ons koningspaar op een of andere manier zien en of horen hun medeleven betuigen of schijten ze in hun broek om bekend te maken dat ze het betreuren dat hun land België betrokken is bij de terreur die er heeft plaats gevonden in Parijs.

En echte schande is het, men zou zich gaan schamen van Belg te zijn.

AnarchoChristophe 22 november 2015 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7904696)
men zou zich gaan schamen van Belg te zijn.

Nu pas?

Witte Kaproen 22 november 2015 22:39

Tijd voor een Koninklijke avondwandeling op de Grote Markt van Brussel ;-)

https://www.google.be/search?q=King+...ih=709&dpr=0.9

Keep Calm

and Carry on :roll:

Garry 22 november 2015 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7904697)
Nu pas?

Ik heb me nooit echt Belg gevoeld, wel Vlaming. België is dan ook geen land maar bestaat uit , laten we zeggen, twee landen die buiten een gemeenschappelijk opperhoofd niets met elkaar te maken hebben. Dat opperhoofd noemt zich daarbij dan nog onrechtmatig, "Van België", terwijl hij geen Koning is Van België maar koning der Belgen bij gratie van het volk.

Ik hoop dat ik nog mag meemaken dat dat volk hem een schop onder zijn kont verkoopt.

AnarchoChristophe 22 november 2015 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7904710)
Tijd voor een Koninklijke avondwandeling op de Grote Markt van Brussel ;-)
https://www.google.be/search?q=King+...ih=709&dpr=0.9

Iets meer dan 20 jaar eerder bemande die zelf geschut in de Slag bij Jutland.

Tempest 22 november 2015 23:54

Trouwens het paleis van Laken is niet ver van Molenbeek :D

Garry 23 november 2015 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7904734)
Iets meer dan 20 jaar eerder bemande die zelf geschut in de Slag bij Jutland.

Nu niets, o,o. Alsof er geen koning meer bestaat in België en we hebben er niet één maar twee. En gaan die jongste zijn telgen ook niet in Brussel naar school?

Ze kunnen misschien kinderopvang organiseren nu de scholen daar toch gesloten zijn. Zo is er geen behoefte aan extra beveiliging. Aan beveiliging zal het daar sowieso niet ontbreken.

Tavek 23 november 2015 09:41

De koning doet wat zijn ministers hem opdragen. Zo simpel is dat nu eenmaal.

de vuile muilekoek 23 november 2015 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7904975)
Nu niets, o,o. Alsof er geen koning meer bestaat in België en we hebben er niet één maar twee. En gaan die jongste zijn telgen ook niet in Brussel naar school?

Ze kunnen misschien kinderopvang organiseren nu de scholen daar toch gesloten zijn. Zo is er geen behoefte aan extra beveiliging. Aan beveiliging zal het daar sowieso niet ontbreken.

Als er iets misloopt in hun land zie je ze nooit hoor .... zo is het hier al jaren...:roll:

de vuile muilekoek 23 november 2015 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7904997)

Ja typisch .... ik kan niet zelf denken ... anderen doen dat voor mij...:roll::roll:

Garry 23 november 2015 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7904997)

Hebben ze, "de ministers", ten tijden van de oorlog dan ook bevolen aan de koning om mee te gaan heulen met de vijand en prins Karel het roer over te dragen?

Tavek 23 november 2015 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7905004)
Hebben ze, de ministers, tentijde van de oorlog dan ook bevolen aan de koning om mee te gaan heulen met de vijand?

1940-45 vergelijken met nu. Sterk.

Als Koning hoor je je nu niet te moeien met de regering die nu de handel vol heeft met de veiligheidssituatie.

Wat zou het toegevoegde nut zijn van een koning die nu zijn tetter komt afsteken ?

Garry 23 november 2015 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7905007)

Als Koning hoor je je nu niet te moeien met de regering die nu de handel vol heeft met de veiligheidssituatie.

Wat zou het toegevoegde nut zijn van een koning die nu zijn tetter komt afsteken ?

Medeleven betuigen aan de slachtoffers, en openlijk de aanslagen veroordelen, dat is toch al het minste wat van een koning mag verwacht worden hé. Zou een president van een land dat ook niet gedaan hebben?????

de vuile muilekoek 23 november 2015 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7905010)
Medeleven betuigen aan de slachtoffers, en de aanslagen veroordelen, dat is toch al het minste wat van een koning mag verwacht worden hé. Zou een president van een land dat ook niet gedaan hebben?????

Maar wat u nu niet snapt zeg :roll:, WE HEBBEN GEEN KONING , wel een lappenpoppenkast ...:lol:

De schoofzak 23 november 2015 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7905007)

De toegevoegde waarde zou dezelfde zijn als die van gans het jaar door: entertainment voor op koekendozen en niks meer, maar wel uiterst duur betaald door de belastingbijdrager.
Wacht maar tot kerstmis: dan krijgen we nog eens wat vaderlijke raadgevingen. Aan 10.000 euro per lettergreep.

.

Henri1 23 november 2015 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7904713)
Ik heb me nooit echt Belg gevoeld, wel Vlaming. België is dan ook geen land maar bestaat uit , laten we zeggen, twee landen die buiten een gemeenschappelijk opperhoofd niets met elkaar te maken hebben. Dat opperhoofd noemt zich daarbij dan nog onrechtmatig, "Van België", terwijl hij geen Koning is Van België maar koning der Belgen bij gratie van het volk.

Ik hoop dat ik nog mag meemaken dat dat volk hem een schop onder zijn kont verkoopt.

Lees uw identiteitskaart eens aandachtig.
Misschien komt u er dan wel uit.

Tavek 23 november 2015 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7905010)
Medeleven betuigen aan de slachtoffers, en openlijk de aanslagen veroordelen, dat is toch al het minste wat van een koning mag verwacht worden hé. Zou een president van een land dat ook niet gedaan hebben?????

Welke slachtoffers ?

Is er dan een aanslag geweest in Belgie afgelopen dagen ?

Tavek 23 november 2015 12:00

Zeg mannen, houdt de koning zich netjes aan zijn grondwettelijke rol, is het ook weer niet goed.

Jullie zijn gewoon malcontent dat Filiep zijn werk goed doet ipv zijn stuntelvader. Minder om jullie gal over te spuwen.

Mindset 23 november 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7904696)
Heeft er al iemand ons koningspaar op een of andere manier zien en of horen hun medeleven betuigen of schijten ze in hun broek om bekend te maken dat ze het betreuren dat hun land België betrokken is bij de terreur die er heeft plaats gevonden in Parijs.

En echte schande is het, men zou zich gaan schamen van Belg te zijn.

ik denk dat die huin voorzorgen genomen hebben en zijn ingetrokken bij het Saoedische koningshuis.

Garry 23 november 2015 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7905076)
Lees uw identiteitskaart eens aandachtig.
Misschien komt u er dan wel uit.

Dat is maar een stuk plastiek hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be