![]() |
Zestien arrestaties, maar Salah Abdeslam nog niet gevat
Bron
Detail tekst: Citaat:
Terreurdreiging Brussel: hier staat u maandag voor gesloten deuren Gezelliger kan het niet worden zeg maar :roll: (<-door Sarcasmus) |
Was natuurlijk te denken.
|
Volgens een zopas onderschept bericht is de politie en het leger zich aan het terugtrekken uit Brussel. Ze zijn onderweg naar Plopsaland waar piraten gesignaleerd werden.
|
Achter Plofkabouters gaan zoeken...
|
Abdeslam zit in een homobar pintjes te pakken met zijn vriendje...
|
Die is in het buitenland denk ik ... en zit nu ergens ferm te lachen, ie kan voor het zelfde geld in Calais zitten ondergedoken tussen die bende kampeerders ... :roll: ik denk dat ze die nooit meer gaan vinden...
|
Salah wordt precies goed beschermd door de 'gematigden'.
|
Citaat:
Er werd eerst zeer hartelijk om gelachen. Nadien iets minder. . |
Citaat:
Die heeft nu geen inkomsten, geen dak boven het hoofd, niks ..., maar wel voldoende sponsors die hem nog altijd ongestoord kunnen bevoorraden om onder de flikkenradar te blijven. . |
Citaat:
|
Er zijn zoveel plaatsen waar ie kan zitten ... ik blijf bij mijn gedacht die vinden ze nooit meer , Trouwens Frankrijk is een zeer groot uitgestrekt land... en zit vol met moslims in die grootsteden :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lachen doet die al lang niet meer. IS zal hem inderdaad ook wel zoeken, want die zien hem uiteraard ook liever niet in handen van het gerecht. Dus wie van zijn entourage kan hij nog vertrouwen ? |
Citaat:
Niveau 4 kan niet lang worden aangehouden en wellicht wordt het al afgeblazen als de operaties achter de rug liggen. Om een blijvend niveau van dreiging en bijhorende angst te veroorzaken moet IS uit haar pijp komen en blijvend cellen activeren. Dat vergroot aan hun kant de kans om opgemerkt en/of gepakt te worden. |
nu België met de vinger gewezen is is de Belgsiche staat verplicht dan een show op te Voeren. Een show zonder resultaat. Het is van ofwel niet willen, of niet kunnen. In het eerste geval: het Moureaux-syndroom. In het tweede geval is de moslimterreur serieus ingebed in de moslimgemeenschap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Marokkaanse gemeenschap is Salah aan het beschermen. Het wordt tijd dat iedereen het toegeeft.
Jambon wil niet zover gaan maar heeft toch een en ander duidelijk gemaakt: "Salah blijft op de vlucht dankzij veel steun" ![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ratqTcpKFaw En Brussel zit in Lockdown. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be