Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Zestien arrestaties, maar Salah Abdeslam nog niet gevat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225981)

Universalia 23 november 2015 05:06

Zestien arrestaties, maar Salah Abdeslam nog niet gevat

Bron

Detail tekst:

Citaat:

In de klopjacht naar de voortvluchtige Salah Abdeslam en een mogelijk netwerk van terroristen hebben de politie en het leger zondagavond op verschillende locaties in het Brussels Gewest antiterreuracties uitgevoerd, alsook in Charleroi en Luik. Daarbij zijn zestien mensen voor verhoor meegenomen, maar Abdeslam werd niet gevat.
Hoogste veiligheidsniveau blijft behouden in Brussel

Terreurdreiging Brussel: hier staat u maandag voor gesloten deuren

Gezelliger kan het niet worden zeg maar :roll: (<-door Sarcasmus)

Bhairav 23 november 2015 05:25

Was natuurlijk te denken.

Indomitable 23 november 2015 08:29

Volgens een zopas onderschept bericht is de politie en het leger zich aan het terugtrekken uit Brussel. Ze zijn onderweg naar Plopsaland waar piraten gesignaleerd werden.

Bhairav 23 november 2015 08:30

Achter Plofkabouters gaan zoeken...

Knights Templar 23 november 2015 09:52

Abdeslam zit in een homobar pintjes te pakken met zijn vriendje...

de vuile muilekoek 23 november 2015 10:08

Die is in het buitenland denk ik ... en zit nu ergens ferm te lachen, ie kan voor het zelfde geld in Calais zitten ondergedoken tussen die bende kampeerders ... :roll: ik denk dat ze die nooit meer gaan vinden...

Thuleander 23 november 2015 10:35

Salah wordt precies goed beschermd door de 'gematigden'.

De schoofzak 23 november 2015 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7904943)
Volgens een zopas onderschept bericht is de politie en het leger zich aan het terugtrekken uit Brussel. Ze zijn onderweg naar Plopsaland waar piraten gesignaleerd werden.

't Schijnt dat een soorgelijke mop verteld werd onder de aanwezigen in de Bataclan, net voor de hel er los brak.
Er werd eerst zeer hartelijk om gelachen.
Nadien iets minder.

.

De schoofzak 23 november 2015 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7905043)
Salah wordt precies goed beschermd door de 'gematigden'.

Beschermd in de meest brede betekenis van het woord.

Die heeft nu geen inkomsten, geen dak boven het hoofd, niks ..., maar wel voldoende sponsors die hem nog altijd ongestoord kunnen bevoorraden om onder de flikkenradar te blijven.

.

fox 23 november 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7905017)
Die is in het buitenland denk ik ... en zit nu ergens ferm te lachen, ie kan voor het zelfde geld in Calais zitten ondergedoken tussen die bende kampeerders ... :roll: ik denk dat ze die nooit meer gaan vinden...

Ik denk niet dat die echt aan het lachen is momenteel. Zit tussen hamer en aambeeld. Het manneke heeft zich niet durven opblazen dus ik veronderstel dat hij dat ook nooit gaat durven doen. Op een dag gaat hij gevonden worden, dat lijkt me quasi zeker. De vraag is door wie? Door het gerecht of door IS. Persoonlijk zou ik toch voor het Belgische gerecht kiezen, hun folterpraktijken zijn net iets minder gruwelijk dan die van IS lijkt me. En nadien kan heel dat circus met niveau 4 gaan stoppen want dan heeft de regering zijn symbooltje te pakken.

de vuile muilekoek 23 november 2015 11:05

Er zijn zoveel plaatsen waar ie kan zitten ... ik blijf bij mijn gedacht die vinden ze nooit meer , Trouwens Frankrijk is een zeer groot uitgestrekt land... en zit vol met moslims in die grootsteden :roll:

Bobke 23 november 2015 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7905058)
Beschermd in de meest brede betekenis van het woord.

Die heeft nu geen inkomsten, geen dak boven het hoofd, niks ..., maar wel voldoende sponsors die hem nog altijd ongestoord kunnen bevoorraden om onder de flikkenradar te blijven.

.

Een gekleurde bal valt nu eenmaal beter op in een ballenbad met witte ballen.

Indomitable 23 november 2015 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7905056)
't Schijnt dat een soorgelijke mop verteld werd onder de aanwezigen in de Bataclan, net voor de hel er los brak.
Er werd eerst zeer hartelijk om gelachen.
Nadien iets minder.

.

Het is heel erg wat in Parijs is gebeurd. Maar dat wil niet zeggen dat wij als azijnflessen en angsthazen door het leven moeten gaan. Dat zouden de slachtoffers ook niet willen. Maar dat is wel wat Daesh wilt en blijkbaar ook krijgt.

Eyjafjallajökull 23 november 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7905065)
Ik denk niet dat die echt aan het lachen is momenteel. Zit tussen hamer en aambeeld. Het manneke heeft zich niet durven opblazen dus ik veronderstel dat hij dat ook nooit gaat durven doen. Op een dag gaat hij gevonden worden, dat lijkt me quasi zeker. De vraag is door wie? Door het gerecht of door IS. Persoonlijk zou ik toch voor het Belgische gerecht kiezen, hun folterpraktijken zijn net iets minder gruwelijk dan die van IS lijkt me. En nadien kan heel dat circus met niveau 4 gaan stoppen want dan heeft de regering zijn symbooltje te pakken.

+1

Lachen doet die al lang niet meer.
IS zal hem inderdaad ook wel zoeken, want die zien hem uiteraard ook liever niet in handen van het gerecht.
Dus wie van zijn entourage kan hij nog vertrouwen ?

hamac 23 november 2015 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7905085)
Het is heel erg wat in Parijs is gebeurd. Maar dat wil niet zeggen dat wij als azijnflessen en angsthazen door het leven moeten gaan. Dat zouden de slachtoffers ook niet willen. Maar dat is wel wat Daesh wilt en blijkbaar ook krijgt.

Bijlange niet.
Niveau 4 kan niet lang worden aangehouden en wellicht wordt het al afgeblazen als de operaties achter de rug liggen.
Om een blijvend niveau van dreiging en bijhorende angst te veroorzaken moet IS uit haar pijp komen en blijvend cellen activeren.
Dat vergroot aan hun kant de kans om opgemerkt en/of gepakt te worden.

Mindset 23 november 2015 12:05

nu België met de vinger gewezen is is de Belgsiche staat verplicht dan een show op te Voeren. Een show zonder resultaat. Het is van ofwel niet willen, of niet kunnen. In het eerste geval: het Moureaux-syndroom. In het tweede geval is de moslimterreur serieus ingebed in de moslimgemeenschap.

zonbron 23 november 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7904943)

:lol:

zonbron 23 november 2015 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knights Templar (Bericht 7905006)
Abdeslam zit in een homobar pintjes te pakken met zijn vriendje...

Elio?

Tempest 23 november 2015 12:15

De Marokkaanse gemeenschap is Salah aan het beschermen. Het wordt tijd dat iedereen het toegeeft.

Jambon wil niet zover gaan maar heeft toch een en ander duidelijk gemaakt:

"Salah blijft op de vlucht dankzij veel steun"

zonbron 23 november 2015 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7905017)

Salah AbSalamieke is geboren, in iemand zijn sportwagen gekropen en ligt nu ergens in een bakske vol met stro... :evil:

https://www.youtube.com/watch?v=ratqTcpKFaw

En Brussel zit in Lockdown. :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be