Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Barbara Pas blikt de traditionele partijen vakkundig in (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225993)

rookie 23 november 2015 16:12

Barbara Pas blikt de traditionele partijen vakkundig in

Meer dan gewauwel en het typische rond de pot draaien kwam er niet als antwoord van de traditionele partijen, vakkundig ingemaakt door Barbara Pas http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2503330

Henri1 23 november 2015 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 7905431)
Meer dan gewauwel en het typische rond de pot draaien kwam er niet als antwoord van de traditionele partijen, vakkundig ingemaakt door Barbara Pas http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2503330

En wat is nu precies het resultaat ?

fox 23 november 2015 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7905436)
En wat is nu precies het resultaat ?

Dat traditionelen zoals jij verder het hoofd in het zand steken. Resultaat is dus nihil, maar het lijkt me niet dat je dat Barbara Pas kan verwijten. Uw bericht is dus eigenlijk eerder een aanklacht tegen types zoals jijzelf, maar dat heb je niet eens door.

Henri1 23 november 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7905441)
Dat traditionelen zoals jij verder het hoofd in het zand steken. Resultaat is dus nihil, maar het lijkt me niet dat je dat Barbara Pas kan verwijten. Uw bericht is dus eigenlijk eerder een aanklacht tegen types zoals jijzelf, maar dat heb je niet eens door.

Wat moet er dan volgens u precies gebeuren ?

dpg 23 november 2015 16:33

Citaat:

Ze brak net niet in huilen uit, " ik heb vorige week nog gezegd dat de overgrote meerderheid van de moslims vreedzame mensen zijn. "

fox 23 november 2015 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7905449)
Wat moet er dan volgens u precies gebeuren ?

Irrelevant. Het relevante is dat er volgens de traditionelen al 30 jaar niets aan de hand is.

Henri1 23 november 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7905457)
Irrelevant. Het relevante is dat er volgens de traditionelen al 30 jaar niets aan de hand is.

Dus ook met N-VA geen verandering ?

fox 23 november 2015 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7905458)

U volgt het journaal niet meer?

Garry 23 november 2015 16:57

Ik vind het niet zo slecht dat men aan ieder paspoort vingerafdrukken zou koppelen, en daar nu direct schending van de privacy bij te sleuren dat is toch echte bullshit.

Daarom stel ik voor van daar metten aan te beginnen op vrijwillige basis. Wie niet de intentie heeft van zich misdadig gaan te gedragen gaat daar zeker geen bezwaar tegen hebben.

Wanneer blijkt dat de meerderheid vrijwillig zijn vingerafdrukken heeft laten toevoegen aan zijn paspoort kan dit beschouwt worden als dat de meerderheid uitdrukkelijk voorstander is van deze maatregel en op basis daarvan dan de verplichting gaan opleggen.

Amon_Re 23 november 2015 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7905474)
Ik vind het niet zo slecht dat men aan ieder paspoort vingerafdrukken zou koppelen, en daar nu direct schending van de privacy bij te sleuren dat toch echte bullshit.

Al de aanvallen op privacy zijn pas bullshit.

Boduo 23 november 2015 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7905457)

Zoals bv Molenbeek: "Wir haben es nicht gewusst".

LETSPANIC 23 november 2015 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7905452)
Ze brak net niet in huilen uit, " ik heb vorige week nog gezegd dat de overgrote meerderheid van de moslims vreedzame mensen zijn. "

Waarvan de overgrote meerderheid, instemt met de wangedragingen van hun 'jihadjongeren' . Hetgeen er ons zou moeten toe aanzetten 'De overgrote meerderheid', ook in 't oog te houden.

Er is maar een 'islam' en die deugd niet!.

Boduo 23 november 2015 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC (Bericht 7905486)
Waarvan de overgrote meerderheid, instemt met de wangedragingen van hun 'jihadjongeren' . Hetgeen er ons zou moeten toe aanzetten 'De overgrote meerderheid', ook in 't oog te houden.

Er is maar een 'islam' en die deugd niet!.

OK. De islam deugt niet.
Alleszins niet in Molenbeek maar de Brusselse politiekertjes lullen: "Wir haben es nicht gewusst".

Garry 23 november 2015 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 7905452)

Als dat zo is, wel dan heb ik met de meerderheid van de moslims geen probleem. Ben je nu gelukkig?

En dat zal ook waarschijnlijk wel zo zijn alleen, hoe kunnen we er zeker van zijn dat moslim Y een goede is en moslim X een slechte. Daarom vind ik dat het nu hoog tijd is dat alle moslims die dit terrorisme veroordelen hiervoor openlijk uit komen door te manifesteren en op straat te komen. Maar gebeurt dit? Nog niet veel van gemerkt moet ik zeggen.

Is dat niet zoiets van,' zwijgen is toestemmen'?

Lukkas 23 november 2015 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7905491)
Als dat zo is, wel dan heb ik met de meerderheid van de moslims geen probleem. Ben je nu gelukkig?

En dat zal ook waarschijnlijk wel zo zijn alleen, hoe kunnen we er zeker van zijn dat moslim Y een goede is en moslim X een slechte. Daarom vind ik dat het nu hoog tijd is dat alle moslims die dit terrorisme veroordelen hiervoor openlijk uit komen door te manifesteren en op straat te komen. Maar gebeurt dit? Nog niet veel van gemerkt moet ik zeggen.

Is dat niet zoiets van,' zwijgen is toestemmen'?

Moslims weten blijkbaar zelf nog niet wanneer een familielid radicaliseert. Ofwel liegen zij als de pest, ofwel zien zij het verschil niet. In beide gevallen heb ik dan toch zware bedenkingen bij deze 'vredelievende en gematigde' moslims.

Lukkas 23 november 2015 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Poep Simpel (Bericht 7905520)
Mijn oom wist ook niet van zijn zoon dat die radicaliseerde en VB'er werd. Hij si er nog ziek van en ik kan hem begrijpen.

Jij ook? :lol:

En wat heeft de zoon 'uitgestoken'? Mensen vermoord? Terroristische daden? Vrouwen verkracht?

reservespeler 23 november 2015 18:05

Citaat:

Ik heb het bekeken.
Waar precies werd wie ingemaakt?

Stormram 23 november 2015 18:32

Als we het Algerije van de jaren '50 - '60 als voorbeeld nemen, dan had de zandneger er kennelijk niet het minste probleem mee dat 800.000 Fransen (pieds noirs) etnisch werden gezuiverd en in allereil de Middellandse Zee over moesten worden gebracht.

We hebben hetzelfde talloze keren gezien, ervoor en erna, dat blanken als dank voor de bewezen diensten werden verdreven of nog veel erger moesten ondergaan.

Dat gebeurt nu nog steeds, want medewerkers van NGO's, dokters, verpleegsters e.d.m zijn met de regelmaat van de klok een gemakkelijk, weerloos slachtoffer om smeerlapperij mee uit te steken, van ontvoeringen tot onthoofdingen toe.

In tegenstelling tot het rapalje dat hier met miljoenen is toegestroomd, bracht de blanke koloniaal beschaving en ontwikkeling. Het omgekeerde is echter nooit het geval geweest, wel integendeel.

Elke idioot kan zien dat de immigratie van Afrikanen en islamieten een gigantische nettokost is en de baten ervan al 60 jaar lang compleet marginaal zijn. Onderhand is heel dat gegeven uitgegroeid tot onomkerrbare panoplie van bedreigingen voor heel West-Europa.

Schop ze allemaal buiten zoals ze er zelf niet om maalden om dat met ons te doen. Laat Afrika koken in z'n eigen saus, i.p.v. steeds weer te proberen om het te helpen, wanneer het niet geholpen WIL worden. Ieder het zijne ... en het hunne, dat is de Sahel of de rimboe, niet Langemarck-Poelkapelle.

demonen 23 november 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7905458)

Toch wel, het is allemaal de fout vd sjosjelisten.

ilfalco 23 november 2015 18:39

Citaat:

Moslims weten blijkbaar zelf nog niet wanneer een familielid radicaliseert. Ofwel liegen zij als de pest, ofwel zien zij het verschil niet. In beide gevallen heb ik dan toch zware bedenkingen bij deze 'vredelievende en gematigde' moslims.
Liegen tegen ongelovigen is daar een sport....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be