Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslim"slachtoffers" ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225996)

andev 23 november 2015 17:13

Moslim"slachtoffers" ?

Citaat:

Samira Laakel (43), haar dochter Nora vertrok 2,5 jaar geleden naar Syrië, haar vriend T. achterna. Ze hadden voor zijn vertrek een islamitisch huwelijk gesloten in Vilvoorde. Samira wist van niets. T. sneuvelde een paar weken na de aankomst van Nora in Syrië. Zij bleef.

Nora was net 18 geworden toen ze vertrok. Sinds ruim vijf maanden heeft Samira Laakel geen contact meer gehad met haar dochter.

'Toen mijn dochter vertrokken was, stond ik overal voor gesloten deuren. Ik geloofde in justitie. Ik dacht dat ik op de overheid kon rekenen. Onze kinderen waren slachtoffers, geen daders. Nora is niet het monster dat sommigen van haar hebben willen maken. Ze werd, zoals zovele anderen, geïndoctrineerd. Het gebeurde in de steden en straten van ons land. Men heeft het laten gebeuren.'

'Nu zegt de eerste minister dat de jongeren die vertrokken zijn, niet meer terug moeten komen, omdat ze gevaarlijk zijn. Wij, de gezinnen die achterblijven, voelen ons twee keer in de steek gelaten.'

'En natuurlijk ben ik ook bang. Bang omdat mijn dochter nu onder de bombardementen in Syrië leeft. Bang omdat mijn andere kinderen en ik hier leven, in dit land, dat het onze is. Mijn zoon was in Parijs die avond, slechts twee straten van de aanslagen verwijderd. Wij zijn ook maar gewone burgers. Het kan ook ons overkomen.'
uit DSonline
De omgekeerde wereld...
Het is nog niet genoeg dat moslims hier zorgen voor de huidige problemen en het nodige gevaar voor onze burgers...ze vinden ook nog dat we verantwoordelijkheid moeten opnemen voor hun familie en omgeving wanneer bepaalde leden van hun familie naar Syrië trekken om er te gaan moorden en het krapuul uit te hangen?
Nu zegt de minister dat wie vertrokken is naar Syrië niet meer hoeft terug te komen zoals ze tot nog toe deden! Gekwetst in Syrië, terug naar België om zich hier te laten opkalefateren op onze kosten, zoals reeds is gebeurd? Gewoon een beetje komedie spelen over hoe spijtig ze zijn en dat ze het nooit meer zullen doen?
Men zou de families van die Syriëstrijders meteen ook het land moeten uitzetten, omdat dit pas een reden zou zijn voor die "strijders" om niet te doen wat ze doen! Uit die familie van Syriëgangers komen steeds maar verder nieuwe moslimpjes die onze maatschappij overstromen tot ze in de meerderheid zullen zijn en dan zullen afkomen met hun sharia en andere achterlijke en verwerpelijke islamgewoontes! En uiteraard nieuwe Syriëstrijders die moeten en willen presteren voor Allah!
Neen, zeer spijtig voor die moeder die haar dochter nu moet missen maar wij moeten geen pakken belastinggeld verspillen aan het opzoeken en terughalen van die lieve meid! Laat Allah daar maar voor zorgen!
Dat men alle on-integreerbare moslims zonder pardon het land uitschopt, dat is het enige dat we moeten doen en allang hadden moeten doen ipv duizenden onder hen hier zomaar verder te kweken die enkel negatieve zaken voortbrengen voor ons land en onze burgers!
Dan zaten we nu niet aan niveau 4, en dat is nog maar een begin!

Zucht 23 november 2015 17:23

Citaat:

Men heeft het laten gebeuren.'
Ze was nog geen 18, maar de ouders vinden blijkbaar dat zij geen enkele verantwoordelijkheid dragen voor haar "radicalisering", het huwelijk en haar vertrek. Nee de schuld ligt bij "Men".

Bobke 23 november 2015 18:11

Dat is het probleem bij velen.
Wij willen vrij zijn om te doen wat wij willen.
Als het misgaat is het de schuld van de ander.

Patrick M. 24 november 2015 11:14

En dan kunnen al die Syrië strijders die ginder gewond zijn geraakt de Belgische staat aanklagen voor 100.000€ omdat ze in België geen onderzoek krijgen.

fallen_angel 24 november 2015 15:04

Islam, de religie van het minderwaardigheidscomplex.

Patrick M. 25 november 2015 09:48

Moslims slachtoffers maar ge kunt het draaien en keren gelijk hoe dat ge het wilt, de bomaanslagen zijn en worden uitgevoerd door moslims en in de naam van de islam.
En is er nu al 1 betoging geweest door de moslims om te betogen tegen de bomaanslagen?
Geen enkele maar wel betogen en de boel op zijn kop zetten als er ergens een spotprent gemaakt word over Allah.

Klein Licht 25 november 2015 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7907475)
En is er nu al 1 betoging geweest door de moslims om te betogen tegen de bomaanslagen?

'De' moslims nogal

Laat dat vallen en het antwoord is: "Ja. Meerdere zelfs"

fallen_angel 25 november 2015 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7907798)
'De' moslims nogal

Laat dat vallen en het antwoord is: "Ja. Meerdere zelfs"

Zelfde schaal als bijvoorbeeld dit:

Of dit

Of dit

En nu we toch bezig zijn:

Dus ze kunnen het wel degelijk, allemaal op straat komen (waarschijnlijk omdat er veel van hen niet werken, het is maar een veronderstelling)

Maori 25 november 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7905506)
Ze was nog geen 18, maar de ouders vinden blijkbaar dat zij geen enkele verantwoordelijkheid dragen voor haar "radicalisering", het huwelijk en haar vertrek. Nee de schuld ligt bij "Men".

Dus als "men" de schuld moet dragen, moet "men" ook het kindergeld krijgen.

Klein Licht 25 november 2015 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel (Bericht 7907856)
Zelfde schaal als bijvoorbeeld dit:

Nee, een veel kleinere schaal jammer genoeg. Maar het bewijst dat Patrick's poging om te veralgemenen fout is.

Conscience 9 januari 2016 10:55

Het typische slachtoffer:

Teenage student, 18, is fined £90 after lying that she was punched in the face because she wore a hijab in the days after the Paris terror attacks

Citaat:

A Muslim teenager has been fined after she lied about being punched in the face because she wore a hijab in the days after the Paris terror attacks.

Student Miss Choudhury, 18, said she was attacked on New Street in Birmingham because she was wearing Islamic headwear.

She told police that she was knocked to the floor in the racist attack and that other Muslims in the area were being targeted following the French massacre, which saw ISIS jihadists kill 130 people and injure 352 at various locations in Paris in November last year.

Speaking about the made-up attack on November 23, 2015, Miss Choudhury, who did not want her first name to be revealed, said she had been left too scared to walk through in the city alone.

She said: 'I feel shocked and really scared that someone could attack you for no reason. I don't feel safe at all now.

'I was walking to the train station to meet some friends when someone shoved me from behind.

'When I turned around he punched me in the face and then just went off.

'I was really upset afterwards. I can only think it was because he saw my hijab as he didn't take my bag or anything.

'I've lived in Birmingham all my life and I've never experienced something like this before.

'It's made life harder for innocent Muslims. We don't want people to be killed, that's not our religion. Our religion is all about peace.

'My parents are so scared that they're telling me to take my hijab off. My mum's telling me to wear a hat instead.'

Despite her claims, investigations by West Midlands Police revealed that Miss Choudhury had made up the attack.

Detectives trawled through CCTV footage in and around Birmingham's main shopping street in a bid to identify an offender from the November 23 'attack'.

They even accompanied Miss Choudhury on a walk through the city centre to help her pinpoint the exact location of the attack.

But after monitoring her movements on footage from that morning, officers found no evidence of the alleged assault.

West Midlands Police revealed she has now been fined £90 for wasting police time.
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-massacre.html

Lukkas 9 januari 2016 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7907946)
Nee, een veel kleinere schaal jammer genoeg. Maar het bewijst dat Patrick's poging om te veralgemenen fout is.

De islam is gewoon rotzooi. Overal in de wereld waar conflicten zijn, ligt meestal de islam aan de basis. Het grote voorbeeld voor elke moslim is een bloeddorstige profeet, die geweld niet uit de weg ging, zelf executies uitvoerde, kinderen verkrachtte, oorlog voerde, ongelovigen vermoordde, vrouwen minderwaardig behandelde, de lijst is lang.

Welja, voor mijn part is iedereen die deze profeet aanbidt een gevaar en is mentaal niet in orde of gehersenspoeld. Het is toch opvallend dat afvalligen van de islam zich wel met gemak integreren in onze maatschappij.

Kodo Kodo 9 januari 2016 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 7955875)
De islam is gewoon rotzooi. Overal in de wereld waar conflicten zijn, ligt meestal de islam aan de basis.

Er bestaat nog een tweede constante: meestal zijn er belangen van de VS mee gemoeid. De Verenigde Staten financieren samen met Saudi-Arabië al sinds 1980 de djihadi's wereldwijd, van al-Qaida tot ISIS.

dpg 9 januari 2016 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7905506)

Vind dat ook.
iedereen die door invloed van slechte vrienden in de drugs, alcohol of prostitutie problemen komt gewoon aan zijn lot overlaten. Waarom moet de belastingsbetaler daar voor opdraaien.

Altijd dat excuus van slechte vrienden en bla bla bla, neen ze hadden hun zonen en dochters maar beter moeten opvoeden, tot hun 18de verjaardag waren zij immers verantwoordelijk.

Laat ze maar kreperen, eigen schuld dikke bult.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be