andev |
23 november 2015 17:13 |
Moslim"slachtoffers" ?
Citaat:
Samira Laakel (43), haar dochter Nora vertrok 2,5 jaar geleden naar Syrië, haar vriend T. achterna. Ze hadden voor zijn vertrek een islamitisch huwelijk gesloten in Vilvoorde. Samira wist van niets. T. sneuvelde een paar weken na de aankomst van Nora in Syrië. Zij bleef.
Nora was net 18 geworden toen ze vertrok. Sinds ruim vijf maanden heeft Samira Laakel geen contact meer gehad met haar dochter.
'Toen mijn dochter vertrokken was, stond ik overal voor gesloten deuren. Ik geloofde in justitie. Ik dacht dat ik op de overheid kon rekenen. Onze kinderen waren slachtoffers, geen daders. Nora is niet het monster dat sommigen van haar hebben willen maken. Ze werd, zoals zovele anderen, geïndoctrineerd. Het gebeurde in de steden en straten van ons land. Men heeft het laten gebeuren.'
'Nu zegt de eerste minister dat de jongeren die vertrokken zijn, niet meer terug moeten komen, omdat ze gevaarlijk zijn. Wij, de gezinnen die achterblijven, voelen ons twee keer in de steek gelaten.'
'En natuurlijk ben ik ook bang. Bang omdat mijn dochter nu onder de bombardementen in Syrië leeft. Bang omdat mijn andere kinderen en ik hier leven, in dit land, dat het onze is. Mijn zoon was in Parijs die avond, slechts twee straten van de aanslagen verwijderd. Wij zijn ook maar gewone burgers. Het kan ook ons overkomen.'
uit DSonline
|
De omgekeerde wereld...
Het is nog niet genoeg dat moslims hier zorgen voor de huidige problemen en het nodige gevaar voor onze burgers...ze vinden ook nog dat we verantwoordelijkheid moeten opnemen voor hun familie en omgeving wanneer bepaalde leden van hun familie naar Syrië trekken om er te gaan moorden en het krapuul uit te hangen?
Nu zegt de minister dat wie vertrokken is naar Syrië niet meer hoeft terug te komen zoals ze tot nog toe deden! Gekwetst in Syrië, terug naar België om zich hier te laten opkalefateren op onze kosten, zoals reeds is gebeurd? Gewoon een beetje komedie spelen over hoe spijtig ze zijn en dat ze het nooit meer zullen doen?
Men zou de families van die Syriëstrijders meteen ook het land moeten uitzetten, omdat dit pas een reden zou zijn voor die "strijders" om niet te doen wat ze doen! Uit die familie van Syriëgangers komen steeds maar verder nieuwe moslimpjes die onze maatschappij overstromen tot ze in de meerderheid zullen zijn en dan zullen afkomen met hun sharia en andere achterlijke en verwerpelijke islamgewoontes! En uiteraard nieuwe Syriëstrijders die moeten en willen presteren voor Allah!
Neen, zeer spijtig voor die moeder die haar dochter nu moet missen maar wij moeten geen pakken belastinggeld verspillen aan het opzoeken en terughalen van die lieve meid! Laat Allah daar maar voor zorgen!
Dat men alle on-integreerbare moslims zonder pardon het land uitschopt, dat is het enige dat we moeten doen en allang hadden moeten doen ipv duizenden onder hen hier zomaar verder te kweken die enkel negatieve zaken voortbrengen voor ons land en onze burgers!
Dan zaten we nu niet aan niveau 4, en dat is nog maar een begin!
|