![]() |
Gestrande vluchtelingen naaien hun mond dicht
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
De invasie mag stoppen want als men dat geen halt toeroept zal het de ondergang van de EU betekenen. |
Citaat:
|
In Canada hebben ze ook het licht gezien met Syriers: alleenstaande mannen komen er niet meer in, alleen vrouwen, kinderen en families.
Misschien een idee voor de EU? http://www.cbc.ca/news/politics/cana...lies-1.3330185 Citaat:
|
Chantage van een individu is strafbaar.
Hier chanteert iemand een staat. Dat zou gerust ook strafbaar mogen zijn. Als het dat al niet is, maar ik peins van niet. . |
't is ook erg voor die mensen. Hier is Merkel schuldig, zonder haar onozele opengrenzenbeleid hadden die mensen waarschijnlijk nog thuis gezeten.
|
Het zou zalig zijn als al dat vb-tuig het ook eens deed in een gezamelijke aktie.
Muilkorf je zelf, voor een andere het doet. |
Citaat:
Zou een lidkaart van IS niets voor u zijn? |
Oh mijn excuses omdat ik vergeten was dat alleen het vb-tuig het recht heeft om aan vuilbekkerij te doen.
Calimero´s |
Citaat:
|
5 man dikke lol :lol:
Men komt daar met tien duizenden per dag toe. Laten we bekommerd zijn om 5 man ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De andere 50 procenten komen daarbij, als het gedeelte onnozel-linkse broeders van de linkerkant ook hun smoelwerk zouden dicht nagelen. . |
Citaat:
Och arme calimero toch. |
Citaat:
Ge zijt ook niet snel content te stellen. |
Ge kunt daar als land of regering niet aan toe geven want dan begint iedereen zoiets te doen.
Ze hebben er zelf voor gekozen om hun mond dicht te naaien dus het is een individueel probleem. |
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be