![]() |
Koning roept Marokko te hulp voor jacht op Salah Abdeslam
Bron
Detail tekst: Citaat:
De overheersende godsdienst is daar de islam, zoals ook zij die de aanslagen pleegden die hoog in het vaandel wisten te dragen, dus ik denk dat die daar omver vallen van het lachen met de op hulp schreeuwende Koning 'der Belgen??? 8O ' 'Als u ons helpt mag u nog wat van uw onderdanen naar ons land sturen ... ?' Bij de 'duivel' te biechten gaan of ![]() Of zie ik dat weer helemaal verkeerd? |
Citaat:
|
De vijand? Marokko is een zalig land dat hopelijk lang partner is.
De vijand is extremisme dat zich triggered naar terrorisme he . |
Goh ... als de duivel je eens kan helpen, waarom niet ?
Tuurlijk moet je goed oppassen voor zijn prijs. . |
Citaat:
blijkbaar willen velen dat hier niet geloven, ze zitten in een dwangmatige waangedachte dat alle moslims des duivels zijn en leggen alles uit vanuit dat standpunt. |
Wij moeten dringend onze relatie met Rusland herstellen.
Ik heb daar voortekens van ontvangen en niet de malste ... I hope I am wrong. But I rarely am on these things. |
Citaat:
Wij, de goei, tegen zij, de slechteriken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat valt daar allemaal onder? Extreem altruïsme? Extreem sporten? |
Citaat:
Het EK gaat niet door, Jack. Het EK. Niet door. |
Citaat:
De veiligheidsdiensten van Marokko en Belgie werkten tot nu dus niet te samen? |
De koning van Belgie belt naar de koning van Marokko om steun.Maar volgens dit artikel is deze steun reeds toegezegd op 18 november. http://www.bladna.nl/marokkaanse-vei...ijk,13026.html
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij die daar tegen zijn, zijn slechteriken. |
Citaat:
|
Dat is NOOIT democratisch besloten dus telt niet.
Als Europa niet oppast ondergaat ze zelf een regime change. Rusland of Turkije? Tiens wat zou ik nemen?????? Ene die toekijkt op het kalifaat en toeziet hoe ze afgeslacht worden of ene die er direct korte metten met maakt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be