![]() |
Turken knallen Russische jet uit de lucht
|
hahaha trololo, WO3 komt eraan :lol:
|
en voor alle duidelijkheid: die zal de schuld zijn van de sossen
|
Turkije schiet Russische straaljager neer nabij Syrië
Wat een wending !!
Dit zal grote gevolgen hebben. titel: Turkije schiet Russische straaljager neer nabij Syrië http://www.standaard.be/cnt/dmf20151124_01986368 Citaat:
|
Breaking: IS-vriendje Erdogan haalt Russisch gevechtstoestel neer
Ze vragen erom, Vladimir.
Ze vragen erom. ![]() |
:cheer: cheeren voor vladimir, al tien jaar "man van het jaar" in Rusland :cheer:
|
:cheer: cheeren voor Vladimir, de rijkste en machtigste man ter wereld :cheer:
|
Duidelijk genoeg ook aan wiens kant Turkije staat zo.
|
Citaat:
|
idd Turkije is NAVO land, je kan dus even goed stellen dat wij een Russische straaljager (is dat nog altijd MIG?) neerhaalden.
:cheer: fight the commies ! :cheer: :cheer: Merkel fighting the East Front again ! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
hebben ze bij de Russen zoveel vliegers/kapitaal te veel dat dit de beste oplossing leek ? lijkt m.i. eerder op een gezochte oorzaak/reden voor een volgende zet ... to be continued ... ? |
dergelijke incidenten zijn al vaak de reden geweest tot het escaleren van conflicten
|
Ik denk dat Turkije zijn hand overspeeld heeft. Dit doe je niet ongestraft.
|
Citaat:
En laat het net daar zijn dat dit incident plaatsvond. |
Citaat:
Anderzijds vraag ik me af wat de lidstaten ervan vinden dat Turkije straaljagers uit de lucht schiet van een natie waarmee de relaties toch al precair zijn. Ook al zou hun grondgebied dan geschonden geweest zijn, is dit wel een verstandige actie waar de andere lidstaten achter kunnen staan? |
Het is nu wachten op de eerste Westerse leider die de actie van Turkije veroordeelt...
|
Ik denk dat meneer Poetin heel boos gaat worden..lol.
|
Nieuw beeldmateriaal van een dode Russische piloot in Syrië
Russian pilot after a plane crash in Syria by Turkey Jeff |
Citaat:
bron: https://twitter.com/allsory_allhor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be