![]() |
Links beschermt de Bende van Nijvel.
Dat links de Bende van Nijvel beschermt, mag aangenomen worden als een waarheid gelijk een paal boven water.
26 jaar ononderbroken PS in de regering; zoveel tijd en zoveel middelen van de staat die konden ingezet worden om die zwaar-criminelen te pakken te krijgen, maar ... niks geen resultaat. De daders van de bende zelf, hun opdrachtgevers, hun bevoorraders van wapens en ander tuig ... die moeten verder leven, eten, buiten komen .... Die hebben familieleden, vrienden, kennissen ... die hen kunnen verraden. Maar niks geen resultaat. Mij maakt ge niks anders wijs: die Bende genoot en geniet van bescherming van de linkse kerk. . |
Citaat:
|
Vooral dat er altijd in extreemrechtse hoek gezocht wordt... Of is dat ook weer een false flag?
|
Citaat:
Uw bewijs voor uw bewering: nul komma nul. En het erge is dat ge niet eens vindt dat ge bewijs nodig hebt. Alleen mensen die geen geweten hebben doen zoiets. |
Citaat:
. |
Citaat:
Hilarisch. Gij pretendeert de toekomst te kunnen voorspellen. Alleen oplichters beweren dat. Een fatsoenlijke mens doet zoiets niet. |
Citaat:
De veiligheidsdiensten van Jambon lieten begaan wanneer de voorbereidingen voor de aanslagen werden getroffen in onze hoofdstad. In een ongeziene ontplooiing van ordediensten, waarbij een volledige stad werd afgesloten en lamgelegd voor enkele dagen, razzia's werden georganiseerd en hypermoderne intelligence-technologie werd gebruikt, slaagde een woestijnaap er in te ontkomen. Mij maak je niets wijs, Abdeslam is de chouchou van de Vlaams-rechtse kerk. |
Citaat:
Maar de bende van Nijvel wordt al vele jaren de hand boven het hoofd gehouden. En dat kan volgens mij alleen met medewerking en medeweten van machtige organisaties. Zoals het PS-gedrocht met al zijn tentakels in diverse openbare diensten. . |
Citaat:
En die ook vindt dat beschuldigen zonder bewijs perfect aanvaardbaar is. |
Mijn bewijs is een gekende maar valabele truuk uit de wiskunde:
het bewijs uit het ongerijmde. . |
Citaat:
Extreem rechts had destijds trouwens niets te maken met het Vlaams Blok. |
Citaat:
Extreem rechts werd verdacht, maar er werd geen bewijs gevonden. Toen de zaak naar "het zuiden des lands" werd overgeheveld wist al iedereen hoe laat het was. Alle dossiers die naar daar verhuisden gingen de mist in. Hoe zou dat toch maar komen? |
Ik dacht dat er een of ander bewijs zou zijn opgedoken van de betrokkenheid van 'links' bij de Bende van Nijvel. Maar deze draad is louter smaad. Is dat NVA style Schoof?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen hebben geen enkel schaamtegevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leer lezen. De Vlamingen die in het onderzoeksteam zaten werden vervangen toen het
onderzoek werd overgeheveld naar daar waarvan bewezen wordt dat élk onderzoek de mist in gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
maar feit is: iedereen dacht dat die Walen daar eens achter Vlaams-rechts-extremisme gingen gaan ... maar dat is grandioos mislukt. Dat klopt toch niet ! Daar is stront aan de knikker. Stront met bloed. Rood bloed. PS-bloed. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be