![]() |
N-VA laat werkloze 1 maand loon inleveren
Vanaf 1 januari heeft een ontslagen werknemer geen keuze meer. Als hij een opzegvergoeding van minstens dertig weken krijgt uitbetaald, is hij verplicht outplacement te volgen. De werkgever mag dan sowieso vier weken loon van de opzegvergoeding aftrekken om de kosten van de begeleiding te compenseren.
De getroffen werknemers moeten zich hoe dan ook neerleggen bij het feit dat het ontslagpakket steeds meer zal bestaan uit activerende maatregelen en minder uit cash. Tegen 1 januari 2019 moet minstens een derde uit activerende maatregelen bestaan. http://netto.tijd.be/loopbaan/Ontsla...paign=hlnblock Voor de N-VA is werkloosheid een keuze want binnen het jaar vindt elke Belg met 2 handen werk. De nva legt de schuld bij de werkloze en niet bij het gebrek aan werkaanbod. |
Citaat:
Goed dat er hier op gewezen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
De sjosjalissen hebben de zelfstandigen reeds gepluimd. Nu wordt het hoog tijd om de ambtenarij aan te pakken! |
Ooit kreeg ik bij een reorganisering 8000 euro ontslagpremie,20 uur later had ik ander werk.Een leuk extraatje voor mij dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderen worden ontslagen en kunnen hun opzegperiode gewoon uitdoen. |
Citaat:
In de jaren 90 stonden aan zowat alle bedrijfsterreinen grote borden met "Gezocht ...". Die borden heb ik al lang niet meer zien staan. |
De NVA zombies hier zullen ontslagvergoedingen voor werknemers weer afkraken, maar zelf hun bankiers en CEO's bejubelen als ze een ontslagvergoeding van 2 a 3 miljoen euro optrekken want "dat is nu eenmaal hun contract".
Lekken naar boven en schijten naar onder, de typische NVA'er. |
Citaat:
Mensen die net ontslagen zijn beschouwen die periode niet als vakantie. Voor de meesten is dat de zwaarste periode uit hun leven. In die periode mag je best niet nog een tegenslag hebben. |
Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...optv/1.1905744 |
Laat die luie werkelozen een jaar inleveren, om te beginnen.
|
Citaat:
|
een werkloze dat loon heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be