![]() |
"Meerderheid Britten voorstander van 'Brexit' na de aanslagen in Parijs"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Waar staat die EU uiteindelijk voor, een hoop miserie? Misschien kunnen we aan de mogelijke Brexit een Be-Exit toevoegen. :-D |
De Britten hebben het gezonde verstand gehad om zich nooit volledig door de EU te laten inpakken. Logisch dat ze er nu uit willen, als je het onvermogen en de pertinente onwil ziet van de Europese leiders om de invasie te stoppen.
|
Citaat:
|
Ik ben een eurofiel.
Maar vind wel dat de Britten moeten kiezen: er bij of er uit. En als het er uit is, dan is het er uit. Dan zullen er maatregelen moeten komen om de EU wat meer te oriënteren naar een Europese beurs ipv naar Londen, om maar één voorbeeld te noemen. Daarmee is niet gezegd dat de actuele EU een voldoende krijgt. Nog lang niet. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je internationale terreur wilt bestrijden, heb je meer internationale samenwerking nodig; niet minder. Die Britten ... 't zijn eilandbewoners en ooit hebben ze de wereldzeeën bevaren. Nu zitten ze zelf met grote problemen (van moslims). Met sharia zones in Londense wijken. Met probleemwijken in ongeveer alle grote en middelgrote steden. Allez, pak nu Luton. Een gat waar jij nog niet van gehoord hebt, waarschijnlijk. https://www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Britse krant The Sun kopte deze week: 20 procent van de Britse moslims heeft sympathie voor jihadi’s. Een schokkend resultaat, maar klopt het wel? Hoogleraar Jelke Bethlehem dook in het onderzoek en vond: de peiling deugt van geen kant. Op zijn blog legde hij uit waarom. Ik geef zijn inzichten hier graag door. |
Citaat:
|
De Britten zullen naar alle waarschijnlijkheid de EU verlaten, al kan dat proces nog wel een jaar of vijf in beslag nemen.
Voor de Britse expats zal dat een groot probleem gaan opleveren. Even tussen haakjes: Europa bestaat niet. Alleen een groep politieke zwendelaars die Brussel als hoofdstad hebben gekozen omdat België nu eenmaal een land is dat spot met iedere vorm van zinvolle bezigheid. |
Citaat:
Resultaat;Schotland onafhankelijk en in de EU. Daar gaat het dreigement van de Belgicisten dat Schotland ,Catalonië en Vlaanderen uit de EU zouden vliegen als zij onafhankelijk zouden worden .;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het Britse volk een Brexit wilt dan moeten ze dat nu maar doen.
Ik ben eens benieuwd of de Britse politiekers nu naar hun eigen volk gaat luisteren en uit de EU stappen? Spijtig, ik hoorde Farage graag bezig. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be