![]() |
Advocaat Syriëstrijders krijgt doodsbedreiging na bitsig debat met De Wever
Bron
Detail tekst: Citaat:
The Devil's Advocate? Nee dat was een goeie film. :-D Na een 'bitsig' debat met BDW, seffens heeft BDW het weer gedaan want men schuift nogal veel in de 'nauwe' schoentjes van BDW tegenwoordig dus ... :roll: |
De Wever had natuurlijk overschot van gelijk met wat hij over dergelijke advocaten zei. Die advocaat zijn cliënten vuurden trouwens kogels af op hun slachtoffer dus wat gaat deze al beginnen huilen omdat hij een kogen in een enveloppe toegestuurd krijgt?
|
.
|
blijkbaar willen we de rechtstaat volledig weg....
|
Citaat:
|
Citaat:
Chinees gezegde: pas op met wensen, zij zouden vervuld kunnen worden. |
Citaat:
Ik zeg "we" omdat sommigen hier vinden dat hun mening de Vlaamse onderstroom is, de mening van de zwijgende massa. ik behoor niet tot die sommigen. |
Citaat:
Ducarme is een wetsvoorstel aan het voorbereiden die zeer ver over de grenzen gaat. http://www.standaard.be/cnt/dmf20151124_01988071 |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je niet best een specifiek draadje hierover openen ? Dit lijkt me te belangrijk om onder te laten sneeuwen in een draad over die Lahlali. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. BDW is vrij allergisch aan alles wat met drugs te maken heeft. Uw goed recht om het daar niet mee eens te zijn, maar geen enkele reden om een afwijkende mening als "niet deugend" af te doen. |
Citaat:
In ieder geval, met de NVA van De Wever (die altijd kritiek had op de traditio's) aan het bewind, gaat het niet veel beter. Zelden is de staatsschuld zo hoog geweest als nu met de NVA. Ook hier bakt hij er niets van. Een blaaskaak, die hele De Wever. En van het recht heeft hij ook maar weinig kaas gegeten. Ieder heeft het recht op verdediging door een advocaat. Zelfs Dutroux of een Syriëstrijder. Zo werkt onze rechtstaat nu eenmaal. En dat is maar goed ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be