![]() |
En zeg nu maar eens dat het VB geen overschot van gelijk heeft.
|
20 minuten lang naar een blok creatuur luisteren ? forget it.
Je zit hier gewoon reclame te maken voor je partijtje, en geeft niet eens een aanzet tot discussie... |
Citaat:
|
Citaat:
Gelijk VB heeft al 25 jaar gelijk..... VB forever..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
20 Minuten lang naar onweerlegbare argumenten luisteren, daar ben je niet tegen opgewassen. Ge sluit liever de ogen voor de realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal wel reageren als TS de moeite doet van de 'argumenten' van dat sujet samen te vatten hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Speciaal voor mensen die beweren geen blokker te zijn, maar wel vinden dat men 'moet' luisteren naar blokkers die een monoloog afsteken verwijs ik naar een recent politiek debat. Een debat tussen de voorzitter van een heeel grote vlaamse traditionele partij met de partijvoorzitter van de mestkevers.
Daar vielen volgende gevleugelde woorden : dat hij nooit zal meestemmen met welk voorstel van het Vlaams Belang dan ook: 'Als u morgen een resolutie indient dat de zon schijnt, dan zal ik nog niet meestemmen, dan bent u ineens gerust. Alles wat u aanraakt, verandert in lood.' Later trapte zijn communicatieadviseur heet Polleke hen nog eens in het kruis door in de pers te laten noteren dat het goed was voor één keer, maar dat het geen zin heeft om een politiek onbekende zelf in de belangstelling te brengen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wel hier piepen die dan toch wel enigszins anders. https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be