![]() |
Belgie wil de vrijheid van meningsuiting verbieden
Citaat:
Citaat:
Done @Pandareus! |
Het artikel staat nog altijd online hoor.
|
Citaat:
Bon. Le C/P, c'est déj�* faits. Kan geen kwaad. edit: opgelost, kan ze nu laden. |
Dat zou ons alleen maar nog meer beknotten in ons vrije doen en laten
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes nog met Uw blaas. |
Citaat:
|
De holocaust ontkennen en racisme zijn ook strafbaar, waarom zou verheerlijking van terreur dan niet strafbaar mogen zijn?
|
Citaat:
Ik denk dat sommige klassieke partijen daar voorstander van zijn in de hoop dat het dan niet meer gebeurt. Wat zich niet voordoet hoeven ze dan ook niet openbaar te veroordelen en vooral hopen ze zo weer de wind uit de zeilen van een partij zoals het VB te nemen. |
Er is nu al geen vrije meningsuiting. Holocaust ontkennen bijvoorbeeld kan niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De volgende stap is dan natuurlijk om het begrip "terreur" te gaan uitbreiden en de politieke tegenstander te naaien...
|
Citaat:
|
Tegen natuurlijk, ik vind immers dat iedereen het recht heeft om vb-tuig verwerpelijk te vinden.
|
Citaat:
Even kijken: Zat drie vierde van die kwajongens nu niet in Syrië mensen aan de lopende band op de meest gruwelijk denkbare manieren af te slachten. Waren er vermoedelijk honderden anderen niet naar ginder getrokken, om dezelfde beenhouwerstechnieken toe te passen. Was Parijs waarschijnlijk niet gebeurd. Enfin, laten we ze toch maar het zwijgen opleggen. Voor mijn part liefst een kogel in het hoofd, want laten vertrekken en hopen dat ze ginder omkomen, zoals enkelen die nu moord en brand schreeuwen om de vrijheid van meningsuiting hier wel degelijk al hebben geopperd, neen, dank u. De mensen in Syrië en Irak hebben al genoeg geboet voor de dwaasheid, de tolerantie, het morele superioriteitsgevoel van de "vrijheid boven alles"-fetisjisten en de bemoeienissen van het "vrije" westen... |
Citaat:
|
Dit:
https://m.youtube.com/watch?v=Oaz0aYREO0k Leidt bij dit soort onmensen tot dit: http://m.hln.be/hln/m/nl/32846/Shari...jaar-cel.dhtml Alle gelul over vrijheid van meningsuiting ten spijt... Aan banden leggen, stante pede. |
De vrijheid van meningsuiting afschaffen is een gif. Een gif dat bestreden en vernietigd moet worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be