Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Seks-Orakel gooit nog wat olie op paniekvuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=226086)

Witte Kaproen 25 november 2015 16:31

Seks-Orakel gooit nog wat olie op paniekvuur

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...gerszone.dhtml

Met de hulp van Goedele Liekens,
die zegt op een paar kilometer van het stadscentrum te wonen,
worden de Nederlanders rondgeleid.

Onder de indruk toont Liekens de grote politieaanwezigheid en de legervoertuigen.
"Het voelt alsof ik in de Gazastrook ben."
Ze omschrijft hoe veel 'kippenvel van angst' ze krijgt bij de hele situatie.
"Je kan moeilijk niet angstig zijn als je zo rondkijkt."
Waarop ze naar de Anspachlaan wijst:

"Dit is normaal een vierbaansweg, vol auto's, zeker op dit uur. Leeg gewoon."
Wat Liekens niet lijkt te beseffen, is dat ze pal in het midden van de voetgangerszone staat, die op die plek intussen al vijf maanden in voege is. Voor de periode van de viervaksbaan moet je op de Anspachlaan al terug naar 2012. Zo lang heerst die terreurdreiging hier nu ook weer niet.:roll:

Ja zo onfeilbaar is "ons Goedele" blijkbaar nu ook weer niet ;-)

Drukazz 25 november 2015 18:00

Dat zo'n mensen een podium krijgen in onze media toont hoe ziek onze maatschappij vandaag is.

Bierke 25 november 2015 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7908022)

Onder de indruk toont Liekens de grote politieaanwezigheid en de legervoertuigen.

Wat Liekens niet lijkt te beseffen, is dat ze pal in het midden van de voetgangerszone staat, die op die plek intussen al vijf maanden in voege is. Voor de periode van de viervaksbaan moet je op de Anspachlaan al terug naar 2012. Zo lang heerst die terreurdreiging hier nu ook weer niet.:roll:

Die woont in Schepdaal dacht ik ... een paar kilometer :)

Witte Kaproen 25 november 2015 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 7908118)

Wanneer zou ze nog eens in Brussel geweest zijn?

Tijdens de betoging van de Witte Mars ?

Maar ondertussen doet ze zich voor als "Brussel-kenner "

voor de Nederlandse TV ;-)

Stormram 25 november 2015 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7908103)
Dat zo'n mensen een podium krijgen in onze media toont hoe ziek onze maatschappij vandaag is.

Dikke 2.

Al zou ik daar als kanttekening wel bij willen maken dat het gestoorde krengen zoals zij zijn die een verpletterende schuld dragen bij de teloorgang van het Westen.

Van alle aandachtszieke hoeren staat zij na 30 jaar nog altijd met voorsprong op 1. Zeg nu zelf: welke mafte teef zou een glossy magazine gaan uitgeven met haar naam erop, alsof ze überhaupt één of andere autoriteit zou zijn in om het even wat?

Zelfs al krijgt ze geen platform meer aangeboden om haar misselijkmakend gedrag op te etaleren, dan nog zal ze wel manieren vinden om in de kijker te kunnen staan.

Tempest 25 november 2015 23:07

Niet vergeten dat "RTL Boulevard" niet een serieuze nieuwsprogramma is.

fallen_angel 25 november 2015 23:35

Ben niet de grootste fan van Brussel, maar het heeft toch nog wat tijd nodig om met de gaza strook vergeleken te worden.

Garry 26 november 2015 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 7908118)

Ik dacht dat ze huurt bij Hot Marijke.

Sukkelaar 26 november 2015 06:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7908022)

Zij had weer nood om in de belangstelling te komen.

Sukkelaar 26 november 2015 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7908119)
Wanneer zou ze nog eens in Brussel geweest zijn?

Tijdens de betoging van de Witte Mars ?

Maar ondertussen doet ze zich voor als "Brussel-kenner "

voor de Nederlandse TV ;-)

Media geil.

Bhairav 26 november 2015 06:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7908154)
Dikke 2.

Al zou ik daar als kanttekening wel bij willen maken dat het gestoorde krengen zoals zij zijn die een verpletterende schuld dragen bij de teloorgang van het Westen.

Van alle aandachtszieke hoeren staat zij na 30 jaar nog altijd met voorsprong op 1. Zeg nu zelf: welke mafte teef zou een glossy magazine gaan uitgeven met haar naam erop, alsof ze überhaupt één of andere autoriteit zou zijn in om het even wat?

Zelfs al krijgt ze geen platform meer aangeboden om haar misselijkmakend gedrag op te etaleren, dan nog zal ze wel manieren vinden om in de kijker te kunnen staan.

Teloorgang van het westen. :lol:
Gaan mensen zoals u dat redden?

JBM 26 november 2015 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7908154)
Dikke 2.

In welke zin is ze een gestoord kreng dat misselijkmakend gedrag vertoont?

De schoofzak 26 november 2015 09:37

Kijk, Liekens is een linkse rat, die het bed graag deelde met Gratis Steve Stunt van 't Albertkanaal.
Zelfs in die mate dat Gratis Steve haar een minister of staatssecretaris-portefeuille aanbood. Maar waartegen toch effectief verzet kwam van den Keizerlijken Baard van Oostende.
Geen link daarvoor, lees de gazetten.

Maar toch.
Met het afbreken van Liekens in haar vakgebied, bewijs je alleen het spreekwoord "nooit Sant in eigen land".
Er zijn veel goede Vlaamse seksuologen, die in hun spreekkamer of leslokalen enz. degelijk werk verrichten. Van die goede wetenschappers zijn er weinigen geschikt om hun taak te vervullen via de media.
Liekens kon/kan dat wel.
Nu zelfs met internationale uitstraling.

Liekens is mijn politieke tegenstrever, maar voor de rest is zij zoals vele Vlamingen, namelijk bewonderenswaardig en degelijk in haar vakgebied.

(verder weet ik niet of ze mij nog wat zou kunnen bijleren in praktische deel van haar vakgebied, maar ik ben altijd bereid om dat eens te checken met haar. Maar ook met een paar van haar collega's die ik ook al eens in de media zag verschijnen.
De Schoof is niet te oud om bij te leren.
Wedden dat ze daarna niet meer zal moeten weten van sossen, en een nva-lidkaart zal betalen ?)

.

Witte Kaproen 27 november 2015 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7908103)

Inderdaad.

Niet meer wat je kent,

maar wie je kent is belangrijk in het media-wereldje :roll:

werkman 27 november 2015 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 7910954)
Inderdaad.

Niet meer wat je kent,

maar wie je kent is belangrijk in het media-wereldje :roll:

Alleen in het media-wereldje?:lol:

Sukkelaar 28 november 2015 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7908762)
Kijk, Liekens is een linkse rat, die het bed graag deelde met Gratis Steve Stunt van 't Albertkanaal.
Zelfs in die mate dat Gratis Steve haar een minister of staatssecretaris-portefeuille aanbood. Maar waartegen toch effectief verzet kwam van den Keizerlijken Baard van Oostende.
Geen link daarvoor, lees de gazetten.

Maar toch.
Met het afbreken van Liekens in haar vakgebied, bewijs je alleen het spreekwoord "nooit Sant in eigen land".
Er zijn veel goede Vlaamse seksuologen, die in hun spreekkamer of leslokalen enz. degelijk werk verrichten. Van die goede wetenschappers zijn er weinigen geschikt om hun taak te vervullen via de media.
Liekens kon/kan dat wel.
Nu zelfs met internationale uitstraling.

Liekens is mijn politieke tegenstrever, maar voor de rest is zij zoals vele Vlamingen, namelijk bewonderenswaardig en degelijk in haar vakgebied.

(verder weet ik niet of ze mij nog wat zou kunnen bijleren in praktische deel van haar vakgebied, maar ik ben altijd bereid om dat eens te checken met haar. Maar ook met een paar van haar collega's die ik ook al eens in de media zag verschijnen.
De Schoof is niet te oud om bij te leren.
Wedden dat ze daarna niet meer zal moeten weten van sossen, en een nva-lidkaart zal betalen ?)

.

Wat een hoogmoed!

De schoofzak 28 november 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7911374)
Wat een hoogmoed!

Als ge toch schiet, kunt ge maar best ver mikken zeker ?

.

Universalia 28 november 2015 12:16

Dat mens is al jaren rijp voor de gewatteerde kamer. :roll:

Witte Kaproen 28 november 2015 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door werkman (Bericht 7910978)
Alleen in het media-wereldje?:lol:

Het media-wereldje is bij uitstek een wereldje van "gebakken lucht"
waar de perceptie belangrijker is dan de inhoud.

In vele andere "wereldjes" moet je wel degelijk basiskennis hebben of het gaat mis.

Probeer maar eens als ongeschoolde alleen een straal jager te besturen

omdat je de minister van landsverdediging kent.:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be