![]() |
'Mijn getuigenis van onrecht': politie richt zware wapens op onschuldige Marokkaan
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...kkaan-18.dhtml
Citaat:
De terreur komt uitsluitend uit die hoek. Er bestaat geen gematigde islam. |
Spijtig dat sharia4belgium zo vroeg kwam. Kwam het vandaag het had vonken gegeven.
Movement X is (nog) klein bier. En Abou is teveel in het zicht om bij terrorisme betrokken te zijn. Ik vind de actie maar poverkes en spijkers op laag water zoeken. |
Ze moeten niet beginnen lullen. Tijdens terroristische bedreigingen ( kortelings na de aanslagen van Parijs ) uit islamitische hoek vind ik het niet meer als normaal dat deze groep als eerst geviseerd worden!
|
De koppen in de gazetten verschillen opvallend...
De enige korrekte: HLN: 18-jarig lid Movement X opgepakt aan Wijnegem Shopping Center Nieuwsblad: Onschuldige Marokkaan hardhandig aangepakt door politie: “Niet alle moslims zijn terroristen” En de poco VRT heeft ook zijn huiswerk niet gemaakt: “Plots werd ik omringd door zwaarbewapende agenten” De stunt is gelukt... |
Hoe weten ze dat hij onschuldig is ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet de eerste verdachte nog tegenkomen die liegt. |
Waarom hebben ze niet geschoten?
|
Citaat:
|
zware wapens; luchtdoelafweer?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ze krimpen al ineen als je dreigt met werk. |
Citaat:
Niet allemaal hoor, maar bitchy blijven ze wel. |
Citaat:
|
Ben geblokt door Abou jahjah op twitter, zover voor die zijn "freedom of speech"
|
Oei wat had je gezegd misschien?
|
Simpel eigenlijk, maandag en dinsdag bleven er scholen gesloten, nu dit. Allemaal de prijs van de multicultuur, of had iedereen gedacht dat dit geen gevolgen met zich mee zou brengen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be