![]() |
Antwerpse imam vertrekt zelf naar Syrië
Weeral reclame voor ons land...
Wanneer worden die haatbaarden eens allemaal grondig doorgelicht? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onze gevangenissen zitten al barstensvol met "gekleurden" en ander tuig dat geradicaliseerd uit de bajes komt. |
Citaat:
Of valt dat weer onder de vrije meningsuiting? :? |
Dat hij maar spontaan ontploft.
|
Citaat:
Of is een beleefde vraag zoals ik nu doe, voldoende. Of ga je je verontschuldigen voor de vergetelheid wegens druk druk druk ... ? . |
kunnen we niet meer (alle) imams naar ginder sturen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151126_01990672 |
Citaat:
Moskeeën hebben niets vandoen met moslims. Alleen de drie eerste letters van "moskeeën" en "moslims" lijken toevallig nogal op elkaar. |
Die Imam was er dan ene die als gematigd bekend stond misschien? De tijd waar iedere moslim als potentiële massamoordenaar gebrandmerkt zal worden komt met rasse schreden dichterbij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De schoofzak, leest gewoon de Belgische kranten op het web, en je hebt het bewuste artikel.Of heb jij het zo druk, druk, druk?
|
Weer eens goed nieuws na al dat verdrietige in Parijs.
Nu nog hopen dat ie nooit meer terugkeert. |
Citaat:
Een beleefde forummer zet hoe dan ook spontaan een link bij zijn berichten. Ik doe dat in de regel, maar dat volstaat voor bepaalde "grote lichten" met een huizenhoge pretentie niet om mij leugens te verwijten en zelfs rijp voor het zothuis te verklaren. :lol: |
Citaat:
veiligheidshalve de pot mosterd straks in de vuilbak steken ! ;-) kom, geef toe, je hebt al sterker geargumenteerd/geformuleerd. :-) |
Niemand begrijpt waarom een moslim radicaliseert omdat wij er met onze Westerse visie naar kijken. Waarschijnlijk heeft deze imam een verdacht verleden en is die niet grondig gescreend voor hij imam mocht worden. "Hij had een mooie stem" lol. Mensen met een mooie stem kunnen niet slecht zijn of wat?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be