![]() |
Twitter
OM ZOT VAN TE WORDEN !!!!
Hoe tweet je iemand die je volgt zonder beperking in kentekens? |
Is dat het oneliner paradijs ofzo?
|
Citaat:
|
En nu log ik de dag erna terug in en al wie ik volg staat niet meer in de lijst.
Ik volgde gisteren circa 10 zaken, vandaag 0. Log ik in met mijn lief haar account om zelf een volger te hebben, is die de dag erna ook weg. Hoe the hell kan ik tweeten als mijn groepen niet blijven staan? :s Dat is toch niet zoals FB waar ge bekenden met rust moet laten he ? Anders heb ik wel een probleem :D |
Citaat:
|
Dat is zo dubbelzinnig dat mijn impulsen niet goed weten hoe er op te reageren :p
Waar mij een probleem is aangepraat dooft het uit. Wat bedoel jij nu eigenlijk? lol |
@Annalist grmbl!!!!!!
To leave one wondering ! |
Citaat:
|
Ja als ge één probleem neutraliseert, dan komen er tien ander aan de oppervlakte he.
Maar van die tien problemen is al meer dan de helft geneutraliseerd. Mijn muur sloopt zich steen per steen... woord per woord. Anti depresiva per anti depresiva. Serotonine is the cure :p |
Citaat:
oops nee, bedoelde alleen dat je ideeën nogal de neiging hebben om chaotisch in alle richtingen te gaan, niet dat ik dat een probleem vind, maar ik kan me voorstellen dat t voor jou zelf lastig zou kunnen zijn soms. hopelijk niet. |
Ja, die chaos is een beetje een probleem he.
Ik stond er niet bij stil tot ik erbij begon stil te staan. Nu dat gediagnosticeerd is kan ik aan een lang proces van herstel beginnen. Na chaos volgt orde. |
Citaat:
:cheer: Over uwen twitter: allemaal brol. Doe zoals ik en start je sociale media hier op't forum. Ik heb daar al talloze volgers terwijl ik er niet meer doe dan heel de tijd over mijn kippen liggen te leuteren. |
:hug: bigF :)
Peace my brother. |
:thumbsup: like
#kip |
Citaat:
twitter zorgt er net voor dat je nooit tl:dr moet schrijven :-D |
Typ uw tekst in word, maak een screenshot en stuur die als foto op twitter.
|
Citaat:
|
Let's tweets again!
|
Misschien ben ik wel van een andere wereld maar ik laat mij aan dat soort diensten niet vangen, niet Twitter, niet smoelboek (FB), niet Skype en nog enkele andere ... komt er gewoon niet op die 'diensten' :-D
|
Maar die dienst allowed me niet. Ik vertoon automatic behavior. Waarschijnlijk te snel en autistisch bezig geweest
Ik moet account via gsm activeren maar komt geen code toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be