![]() |
Canada gaat alleenstaande syrische vluchtelingen weigeren.
http://www.cbc.ca/beta/news/politics...lies-1.3330185
Wie komt in aanmerking? Vrouwen, kinderen en gezinnen. Een man zonder gezin krijgt geen vluchtelingenstatuut. Waarom? Citaat:
Dat kan natuurlijk. Maar wat ik hier ook zie gebeuren is dat veel eerlijke mannen gaan toekomen met de hoop op redding, om dan het deksel op de neus te krijgen. En wat gaan die mannen dan doen, denkt ge? Als ze alle hoop plots zien verdwijnen? |
Citaat:
|
De maandag na de aanslagen in Parijs vertelde een woeste Algerijnse collega uit Tourcoing me dat de Europese politici gek zijn.
Als je vlucht voor de barbaren neem je je vrouw en kinderen mee en laat je ze niet achter. Onder die honderdduizenden alleenstaande mannen zaten volgens hem honderden, zoniet duizenden salafisten die hierheen kwamen om de jongeren te vergiftigen met hun onzin. Toen ik hem vroeg wat ze dan moesten doen, stelde hij onomwonden dat ze hen moesten buitentrappen en in de Turkse en Libanese vluchtelingenkampen gezinnen selecteren voor asiel. Hij zei het niet out of the blue. Er was duidelijk over gediscussieerd in zijn kennissenkring of familie. Binnen enkele jaren zal Merkel haar eigen versie van "Wir haben es nicht gewusst" mogen prevelen... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Waarom worden alleenstaanden altijd gediscrimineerd? Fuck off! De kroostrijke gezinnen die de planeet om zeep helpen die moeten juist niet binnen en 80% belastingen betalen voor hun voetafdruk....
|
Citaat:
In de supermarkten zijn het steeds grotere XXL pakketten maar de meerderheid van de bevolking zijn gezinnen van 1-2-3 personen. Dus eindigt het nogal veel in de vuilbak of wordt vergeten in de diepvries of in een kast om uiteindelijk toch in de vuilbak te eindigen |
Citaat:
"Unaccompanied men" betekent heel wat anders dan "alleenstaand". Goeie beslissing van Canada, hopelijk begint het verstand hier bij onze politici ook te dagen... |
Wanneer je hier beelden ziet van de mosliminvasie dan zie je enkel en alleen maar eindeloze hordes mannen. Toch ongelofelijk dat buiten Europa de rest van de wereld die gasten simpelweg niet binnenlaat enkel en alleen omdat Merkelkut dit zo wil.
|
Citaat:
Ik gooi niets in de vuilbak, voor vlees en dergelijke hebben wij een diepvriezer (dat is zo'n apparaat waarin het - 18° C of kouder wordt). Andere dingen zoals wasproducten of .... worden niet slecht. Droge voeding blijft meestal verschillende weken goed. Soms deel ik dingen (meestal XXL fruit of groenten) met één van mijn 3 zussen. We worden er dan allemaal beter van. De voorraadkast ten huize RS is steeds goed gevuld, als dit kan met iets beterkope producten (door het XXL gegeven) is dit mooi meegenomen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be