![]() |
Opperrabbijn van Brussel: Er is geen toekomst voor de joden in Europa
Citaat:
Citaat:
Heeft ie jammer genoeg gelijk in. Tientallen jaren massa-immigratie, islamisering en cultuurrelativisme heeft ervoor gezorgd dat Europa in een gevaarlijke situatie terecht gekomen is. Ik wens het Joodse volk het beste toe in het Heilige Land! Moge zij vrede, welvaart en liefde kennen. :) |
Duidelijk een man die de glory dagen van de pogroms mist.
|
Rabbijn Gigi heeft helaas gelijk. Binnen de Joodse gemeenschap is dit echter geen nieuws en wordt dit reeds jaren besproken, in de wetenschap dat Frankrijk er het ergst aan toe is qua antisemitisme, er zijn zogoed als dagelijks incidenten. (voor alle duidelijkheid Frankrijk zelf is niet antisemitisch, men doet wat men kan maar heeft het al lang niet meer in de hand)
Ergens ben ik een beetje verrast dat een zeer gematigde stem als Gigi dit zo publiekelijk en ongenuanceerd naar de buitenwereld toe ventileert. Dit mag men beschouwen als een oproep tot massale aliyah. Een oproep die men steeds vaker hoort. Terecht, men kan beter de Titanic verlaten terwijl het orkest de indruk geeft dat het schip nog te redden valt. |
Citaat:
Elk nadeel heeft zijn voordeel, Drukazz. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is een teken dat het einde nabij is. Alle Joden die terugkeren naar hun land. Als alle Joden terug in het beloofde land zijn dan zal hij komen, Jezus Christus, om zijn bruid te halen, zijn gemeente. wees daarom waakzaam want hij komt als een dief in de nacht. |
Citaat:
Alle landen hebben wel Joden nodig, |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig hebben ze nu Israël, dat best nog wat uitgebreid mag worden.
't Zal nodig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niks tegen Joden, maar ik heb die ook niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be