![]() |
Mijn ideale schoonzoon, een moslim. Zegt minister ...
't Is goed om weten.
Vind ik toch. titel: Geens openhartig over moslim-schoonzoon http://www.standaard.be/plus/20151127/ochtend/11 Citaat:
|
Citaat:
Man man man :roll::roll::roll: |
en wat is hier juist mis mee?
|
Citaat:
|
Zou Geens het dan ook in de media vertellen als het slecht afloopt met zijn ideale schoonzoon?
|
De relatie met zijn schoonzoon zit niet snor; ik meen dat te kunnen afleiden uit "mijn dochter is verliefd geworden op een meneer uit Ivoorkust die moslim is". Vooral het gebruik van "meneer" doet me denken dat er geen band is tussen Geens en die meneer.
|
Vroeg of laat komt de ware natuur boven,, alle beloften ten spijt.
Ik ken ook een meisje dat met een Oegandese moslim huwde , hij beloofde monogaam te blijven, maar ze kunnen het niet. trouwens volgens hun godsdienst mogen ze meerdere vrouwen hebben; |
Citaat:
Ik heb ook zo iemand gekend. Schitterende kerel en opeens waren de kinderen verdwenen. |
Citaat:
. |
Citaat:
Hoe worden de kinderen opgevoed? |
Vanzelfsprekend is een cultureel-gemengd huwelijk een moeilijker huwelijk dan een "gewoon". En de gewone huwelijken lopen al zo vaak schipbreuk.
(en ik beschouw een ontbonden huwelijk met wederzijdse instemming en zonder te hoog oplopende ruzies als niet als een schipbreuk. Ik ben geen ouderwetse kaloot.) Natuurlijk bestaan er misbruiken. Ik heb er ook weet van, via mijn familie; en in dat geval ging het over een Ghanees. Daarnaast heb ik ook weet van zware misbruiken gepleegd door Vlamingen die hun echtgenoten op een zeker ogenblik beginnen te behandelen als vuil. Het enige wat je uit de ontboezeming van Geens kunt opmaken, is dat hij eerst van de kaart is, vervolgens de keuze van zijn dochter respecteert, en dan - tot op heden - die schoonzoon waardeert. Ik voorspel: elke forummer hier, tot en met de hardste blokker, zal op dezelfde manier reageren. Zelfs Dewinter antwoordde iets in die zin, als hij destijds gevraagd werd wat hij zou doen, mocht een van zijn dochters thuis komen met een Marokkaan. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan binnen een jaar of 15 wordt het ons probleem. |
ik krijg de indruk dat rechts Vlaanderen nogal wat moeite heeft met individuele beslissingen van mensen.
Blijkbaar wil rechts Vlaanderen hun mening, hun wil, hun idee van cultuur, opdringen aan iedereen. En wie daar niet mee akkoord is, is een verrader, een moslimknuffelaar, een naïeveling of zelfs een sos. Arm Vlaanderen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie rechts Vlaanderen alvast nog niet met uiterlijke kenmerken van hun overtuiging rondlopen. Dat kan alvast niet van iedereen gezegd worden. |
Citaat:
Het percentage dat met het gerecht in aanraking komt vooraleer ze 18 zijn, is onthutsend. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be