![]() |
VRT debiel drijft spot met terreurdreiging en maakt onze soldaten belachelijk
Ik weet net zoals iedereen wel dat het niveau van de openbare zender op een historisch dieptepunt zit, maar dat het zo erg was had ik nu ook weer niet gedacht.
Ik dacht dat er toch nog een minimum aan kwaliteitsbewaking bestond bij deze immense belastingslurper. Quod non dus. http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...at-leger.dhtml ![]() De VRT: 'Soldaten jennen die op wacht staan voor onze veiligheid is geestig!' |
Wat zou ik in hun plaats een zin hebben om in zijn kloten te schoppen.
Die soldaten waarschijnlijk ook maar dan hangt hun een sanctie boven het hoofd. De legerleiding is al net zo decadent als die vunzige VRT. |
Droogstoppels.
|
Is er echt iemand die dit serieus grappig vindt?
Ik weet alweer waarom ik nooit naar die zender kijk en waarom ik niet meer in dat land woon. |
Kan zijn dat het niet grappig is. Maar het zijn altijd droogstoppels met 'n voorliefde voor het autoritaire die daar moeilijk over doen.
|
Citaat:
Dit komt niet meer goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil hier ook weg. Echt, zonder gein. |
Citaat:
|
Lol, dat is één van de beste afleveringen tot hiertoe.
|
Citaat:
Dát was geestig geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig genoeg laten de media en politiek het momentum om iets aan de ongebreidelde en ongecontroleerde immigratie en het probleem van het moslimfundamentalisme te doen weer voorbijgaan: de laatste dagen is men weer volop aan het doodnuanceren en "allemaal vriendjes"-boodschappen de wereld in aan het sturen. Waarschijnlijk ligt het gedrag van die idioot, die het leuk vindt om soldaten te jennen, in het verlengde hiervan. |
Citaat:
|
Er zitten er hier een hoop te geilen op Stalinistische praktijken, waar mensen de bak in vliegen omdat ze een officieel van de Staat eens te lang bekijken.
Angsthazen, of gewoon nuttige idioten voor de politiestaat? Als je het leger op straat zet, moet het niet enkel toelaatbaar zijn daarmee te lachen, maar dat is zelfs broodnodig. Als militaristisch vertoon niet meer relativeerbaar is, krijg je al vlug Noord-Koreaanse toestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er veel die zich hier laten vangen hoor. Militairen op straat zetten, de Staat/politici is daar niet vies van hoor. Hier komen verklaren dat daar geen sociale kritiek op geuit mag worden, komt die "snullen van politici" heel goed uit. En gewoon politici uitlachen, terwijl je hun militaristisch vertoon verdedigt, boven kritiek stelt, en zelfs toejuicht, dat gaat ten eerste niets afdoen aan hun macht, en ten tweede U heel slecht uitkomen binnen een paar jaar. Je weet wel, mensen het gewoon zijn dat militairen op straat lopen en politici plots beslissen dat ze niet meer uitgelachen willen worden. Want vergis U niet, die staan daar niet voor uw veiligheid. Die staan daar omdat het bevolen is door de Staat, en hen goed uitkomt. Als je naar de acties van de afgelopen weken kijkt, wat er wel en niet gedaan is en de draai die ze er aan geven, dan weet je dat de politici niet geven om jouw veiligheid, enkel om hun imago en macht. Lachen met de profeet? Is Michel niet komen verklaren dat de Islam de religie van de vrede is? Als jij morgen een demonstratie van 1000 man organiseert, mars tegen de extremistische islam of zoiets, en er komt tegenprotest, wees dan eens eerlijk. Aan wiens zijde gaan de politici staan? En bij gevolg de flikken? En bij gevolg, als het zo doorgaat, binnen een paar jaar het leger? Juist ja. Is het nodig dat het leger daar staat of nuttig voor ons? Mogelijk wel. Maar verlies niet uit het oog voor wie dat nog nuttig is. Dus er moet wel degelijk gelachen worden met al die zaken. Dat is nog het minste. |
humor en rechts= water en vuur.
Behalve als het Charlie Hebdo is, dan past het in hun vunzige racistische discours. Nochtans vrij links bladje. |
Humor is een moeilijk genre.
En zeker en vast veel te moeilijk voor de bRT. Verder ben ik opgevoed door mijn Vlaamse moeder en Vlaamse onderwijzenden (breed genomen) met enkele basisregels, waarvan er een is: lach niet met werkende mensen. (anderen zijn, hoe echt ouderwets: smos niet met eten of kleren, er zijn veel mensen die daar te kort aan hebben ...) . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be