![]() |
Migrantenhorror in Calais: de beelden
https://www.youtube.com/watch?v=382njADcWvE
Nu kan u zien wat de truckchauffeurs meemaken. Dit zijn geen hongerige, slappe, gemartelde migranten die uit pure miserie naar hier komen. Het zijn potige kereltjes die overlopen van het testosteron. Nergens vrouwen of kinderen te bespeuren, het lijkt alsof ze onderweg zijn naar Tomorrowland. Deze jongens komen op sekstoerisme naar Europa, en ze krijgen er nog geld voor ook van de overheid. |
Domme Tokkie die vrachtwagenchauffeur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten sneeuwruimers inzetten, opgeruimd staat netjes.
![]() |
Waarom doet men daar niets aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat massa executies of concentratiekampen uitgesloten zijn. Hoe kan Frankrijk dit oplossen ? Het komt weer tot dezelfde vaststelling. Hou ze uit Europa. Ik vraag me trouwens af waarom ze zo ver reizen als ze gewoon in Gibraltar zouden kunnen afstappen, dan zijn ze in Groot Britannë. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een tijdje geleden met de moto naar Calais gereden om de boot te nemen en ik heb daar de vluchtelingen gewoon langs de autosnelweg zien lopen. 300 meter terug stond de Franse politie en die deed niks.
Tentenkamp in Calais is illegaal en word de jungle genoemd en zou moeten afgebroken worden. Een autochtone Fransman mag ook niet wild kamperen, waarom de illegalen dan wel in Calais? |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be